شمالی و کره جنوبی تبادل تیراندازی در سراسر مرز در پست گارد

توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 9:34:13 am فایل – در این Dec. 16, 2019, فایل

توسط NEWSATROPAT در 14 اردیبهشت 1399
توسط: رویترز | سئول | منتشر شده در تاریخ: 3 مه سال 2020 9:34:13 am
North Korea South Korea exchange fire, North Korea South Korea exchange of fire, exchange of fire North Korea South Korea, World news, Indian Express فایل – در این Dec. 16, 2019, فایل, عکس, کره جنوبی, ارتش, سربازان گشت زنی در امتداد حصار سیم خاردار در Paju کره جنوبی در نزدیکی مرز با کره شمالی. (AP Photo/Ahn Young-joon فایل)

شمالی و کره جنوبی رد و بدل تیراندازی در اطراف جنوب را در پست گارد اوایل روز یکشنبه افزایش تنش یک روز پس از رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد به پایان رسید تقریبا سه هفته غیبت از زندگی عمومی با رسانه های دولتی نشان دادن او در بازدید از یک کارخانه است.

چند اثر شلیک گلوله از کار اخراج شدند از کره شمالی در 7:41 a. m. به وقت محلی به سوی یک پست گارد در کره جنوبی که هم مرز با شمالی جنوبی ستاد مشترک کارکنان در بیانیه ای گفت.

کره جنوبی در پاسخ با شلیک دو گلوله به سمت کره شمالی بدون آسیب گزارش شده است.

پس از هفته شدید حدس و گمان در مورد کیم سلامت و محل نگهداری این کشور در رسانه های رسمی منتشر شده, عکس و گزارش در روز شنبه که کیم حضور داشتند اتمام یک کارخانه کود, اولین گزارش از ظاهر خود را از آوریل 11.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن