هیچ راهی برای پیدا کردن صفحه اصلی: مشترک داستان Eritreans در ایتالیا و هلند

اخراج یک تهدید همیشه حاضر برای مردم در یک چمباتمه زدن. این روشن شد در ماه اوت سال 2017, هنگامی که یک ساختمان م

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

اخراج یک تهدید همیشه حاضر برای مردم در یک چمباتمه زدن. این روشن شد در ماه اوت سال 2017, هنگامی که یک ساختمان مسکونی توسط 600 نفر به طور عمده پناهندگان از اریتره ناگهان از پاک کردن. تصاویری از پلیس آب توپ استفاده می شود به شدت سرکوب اعتراض ساکنان به حال برخی از رزونانس در محلی و رسانه های بین المللی. اما اثرات این اخراج در زندگی مردم شده اند به مراتب بیشتر و عمیق. در کنار مواجهه با پیامدهای عملی بودن بدون پناهگاه بسیاری از ساکنان خود را از دست داده خانه یک بار دیگر. "در حال حاضر ما در اینجا با هم چت و کسی حتی خنده گفت: Binyam, 37, در شب اخراج "اما قلب ما گریه از آنجا که زندگی ما شکسته شده است امروز".

در هلند Eritreans اغلب به دیدار یکدیگر در روستاهای مختلف برای غلبه بر تنهایی. در 2018, Yohannes و با همکاری اتباع ساکن در همان منطقه برنامه ریزی برای ایجاد یک انجمن فرهنگی به نام "خانه ما" که در آن آنها می توانند ملاقات به گوش دادن به اریتره موسیقی بحث میان یکدیگر و نوشیدن قهوه راه آنها استفاده می شود به خانه برگشت. "هنگامی که ما می رسند در اینجا همه ما صدمات گفت: هارون 40. "ما نیاز به یک محل که در آن ما می توانید به اشتراک گذاری تجربه ما احساس امنیت و همچنین تبادل ایده های در مورد چگونه به مقابله با ما زندگی جدید در اینجا." به گفته وی این انجمن شده اند که راه را برای جامعه خود به پیدا کردن یک محل در یک جامعه که از آنها به عنوان خصمانه و غیر دوستانه.

Pic_An Eritrean home from the inside in the Netherlands_credits M.Belloni.jpg
یک اریتره صفحه اصلی از داخل در هلند. | تصویر توسط M. Belloni. تمام حقوق محفوظ است.

متاسفانه این انجمن تا به حال یک زندگی کوتاه. پس از مذاکرات طولانی برای متقاعد کردن مقامات شهرداری که ارتباط نخواهد بود "یک سایت قومی, تبعیض نژادی, اما از ادغام" هارون در محل اجاره و مبله در آن راه او دوست داشت. او قرار داده شده یک بار شبیه اسمره هنر دکو کافه ها درست در مقابل درب یک تلویزیون بزرگ بازی اریتره ویدئوها در گوشه و سنتی فرش بر روی دیوار. او باز درب و مردم آمد. چند هفته بعد پلیس آمد و همچنین, و درها بسته شدند. گفت: برخی از همسایه ها شکایت کرده بود در مورد جوان سیاه مردم حلق آویز کردن در آن منطقه است. دیگران توضیح داد که محل نمی تحقق تمام الزامات قانونی برای ارتباط فرهنگی. "آنها در زمان دور خانه من... دوباره" هارون گفت. "من احساس می کنم خالی."

چمباتمه در ایتالیا و تلاش برای شروع انجمن های فرهنگی در هلند تحقق مهاجران آرمان به ایجاد یک مکان به نام خانه جدید خود را در کشور حل و فصل. در میان گسترده تبعیض کمی نهادی حمایت و ناآشنا فرهنگی, محیطی Eritreans در حفظ و پیدا کردن راه حل های خلاق در خانه احساس می کنم و برای شروع دوباره. از سیاست دیدگاه این نقاط به اهمیت ساختمان در مهاجران' طرح های, به جای از بین بردن آنها را از طریق اخراج یا مانع آنها برای ترس از قومی تبعیض نژادی است. مطمئنا بسیاری از جنبه های اصلی در پشت سمت چپ نمی تواند تکثیر در تبعید است غیر قابل تصور به فکر کردن در مورد یک سیاست است که کار را به سمت تسهیل پناهندگان طرح های بازسازی از یک آشنا و محیط امن برای خود است. این امر حاکی از آن است که نیاز به یک خانه شناخته شده است به عنوان یک شرط اساسی برای ورزش بیشتر کاربردی فعالیت هایی مانند کار حمایت خود را از خانواده خود و در جامعه بزرگ است.

این پروژه با دریافت کمک مالی از اتحادیه اروپا را در افق 2020 پژوهش و نوآوری برنامه در ERC خانگی پروژه (اعطای شماره 678456).



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن