هیچ راز است که چین و سنن و' coronavirus وضعیت: کاخ سفید

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 6:56:02 am رئیس جمهور چین. (AP/فایل) کاخ سفید روز جمعه

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: مارس 2, 2020 6:56:02 am
coronavirus, coronavirus china, coronavirus US, coronavirus wuhan, coronavirus us china, white house on coronavirus رئیس جمهور چین. (AP/فایل)

کاخ سفید روز جمعه گفت که چین "سنن وضعیت" پس از شیوع کروناویروس در آن شهر ووهان اما خودداری از دادن جواب قطعی در اقدامات تلافی جویانه در برابر غول های آسیایی.

مرگبار coronavirus بود که برای اولین بار منتشر شده در چین در شهر ووهان در اواسط نوامبر تا کنون به کشته شدن بیش از 2,35,000 نفر در سراسر جهان از جمله 64,000 آمریکایی و آلوده 3.3 میلیون نفر در سراسر جهان است.

به رهبری ایالات متحده آمریکا و چندین کشور از جمله آلمان و بریتانیا و استرالیا در حال سرزنش چین برای گسترش coronavirus در سراسر جهان است.

روز پنج شنبه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره کرده بود در استفاده از تعرفه به عنوان یک ابزار برای تنبیه چین برای قراضه شیوع ویروس و روز بعد به بازار رفت.

بازار قابل ملاحظه ای پایین امروز پس از رئیس جمهور دیروز پیشنهاد کرد در شرق اتاق است که او ممکن است استفاده از تعرفه برای تنبیه چین بیش از coronavirus. وجود دارد هر گونه توجه جدی بودن با توجه به قرار دادن تعرفه های جدید در چین بود یا رئیس جمهور فقط spitballing دیروز, جدید کاخ سفید وزیر مطبوعات Kayleigh McEnany خواسته شد در کنفرانس مطبوعاتی قبل از ازدواج.

"من نمی خواهد پیش از هر گونه اطلاعیه ها از رئیس جمهور اما من اکو رئیس جمهور نارضایتی با چین است. این هیچ راز است که چین و سنن و این وضعیت" McEnany به خبرنگاران گفت:.

"فقط چند نمونه را برای شما; آنها به اشتراک نمی ژنتیکی توالی تا زمانی که استاد در شانگهای را در خود دارد. روز بعد چین تعطیل آزمایشگاه خود را برای نقل قول اصلاح. آنها آهسته راه می رفت اطلاعات در انتقال انسان به انسان در کنار سازمان جهانی بهداشت و اجازه نداد ما محققان در یک زمان بسیار مهم است," او گفت:.

"پس ما را با نارضایتی چین اقدامات, اما من قطعا نمی توانید از رئیس جمهور با کسانی که در اطلاعیه ها. دوباره وقتی که می آید به اقدامات تلافی جویانه, من نمی خواهد جلوتر از رئیس جمهور که" McEnany تأکید کرد.

کاخ سفید دبیر مطبوعاتی گفت: ما همچنان باید بسیار محدود و مشکوک داده ها از چین و فعلی ارزیابی نشان داد که مغلوب ساختن پیشی جستن بیانیه که coronavirus آمد از یک آزمایشگاه در ووهان است که مطابق با آنچه که برخی از تحلیلگران بر این باورند که این کانون که در آن ویروس آغاز شد.

روز پنج شنبه در دفتر مدیر اطلاعات ملی (ODNI) تا به حال در بیانیه ای گفت که جامعه اطلاعاتی concurs با اجماع علمی است که "COVID-19 ویروس بود نه ساخته دست انسان و یا اصلاح شده ژنتیکی".

در پاسخ به یک سوال در ODNI گفته است McEnany گفت: "اجازه دهید من به یاد همه هوش فقط یک برآورد اساسا و آن را تا به سیاستگذاران به تصمیم می گیرید چه چیزی برای انجام با آن هوش. در این مورد policymaker رئیس جمهور ایالات متحده و او را از تصمیم گیری در زمان مناسب است."

او ادعا دارد که هیچ راز است که در چین متوقف شد و ما از محققان در آینده.

آن را از اهمیت پارامونت است که ما به چین در تسریع مد و این اتفاق نمی افتد. با توجه به سازمان بهداشت جهانی آنها را به برخی از سوالات خود پاسخ? دبیر مطبوعاتی گفت:.

او گفت که ایالات متحده به عنوان رئیس جمهور تأکید کرده است فراهم می کند و حدود 400 میلیون تومان به 500 میلیون تومان در هر سال به کسانی که نسبت به چین در حدود 40 میلیون تومان در سال است اما در عین حال "که به نظر می رسد بسیار روشن چین bias؟.

منظورم این است که نگاهی به این جدول زمانی و واقعا محکم که زمانی که شما فقط در نظر بگیرید این واقعیت است که در دسامبر 31, شما تا به حال تایوانی مقامات هشدار در مورد انتقال انسان به انسان و چه کسی را ندارد که ، در ژانویه 9 که تکرار چین ادعا می کنند که این ویروس انتقال دهد به راحتی بین مردم. که کاملا ظاهرا غلط McEnany گفت.

در ژانویه 14, که دوباره تکرار چین نقاط صحبت کردن در مورد انتقال انسان به انسان. آنها را ستایش چین رهبری در 22 ژانویه. در 23rd گفتند و این باور نکردنی است, همه گیر نیست نمایندگی اضطراری برای بهداشت عمومی بین المللی نگرانی? او گفت:.

و حتی در فوریه 29, شما تا به حال چه کسی گفته که coronavirus شد و در سراسر جهان گسترش آنها تصمیم به قرار دادن ببخشید صحت سیاسی برای اولین بار با مخالفت نجات بخش محدودیت های مسافرتی."

"سفر از محدودیت های این رئیس جمهور قرار داده و در جای محدودیت های مسافرتی که دکتر Fauci ستایش به عنوان صرفه جویی در زندگی می کند و شما باید سازمان بهداشت جهانی در مخالفت با یک اندازه گیری است که ذخیره شده آمریکا زندگی می کند. که غیر قابل قبول به خصوص در زمانی که ما ارائه شد 400 تومان به 500 میلیون? کاخ سفید دبیر مطبوعاتی گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن