هیچ اشاره ای از هنگ کنگ امنیت قانون به چین می بندد جلسه

توسط: AP | پکن | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:31:18 pm نمایی از چینی پلیس و مقامات امنیتی در

توسط NEWSATROPAT در 31 خرداد 1399
توسط: AP | پکن | منتشر شده در تاریخ: ژوئن 20, 2020 5:31:18 pm
نمایی از چینی پلیس و مقامات امنیتی در گوشه خیابان در پکن. (منبع: عکس از آسوشیتدپرس)

بدن که دستگیره ترین قانونگذاری برای چین بالا مقننه بسته شد و آخرین جلسه روز شنبه با هیچ اشاره ای عبور بسیار جنجال برانگیز امنیت ملی قانون برای هنگ کنگ است.

ایستاده کمیته ملی برخورد با تعداد زیادی از موارد دستور کار اما گفت: هیچ چیزی در مورد سرنوشت قانون امنیت که شده است به شدت انتقاد را به عنوان تضعیف نیمه خودمختار در قلمرو حقوقی و نهادهای سیاسی رسمی چین شین هوا اخبار آژانس گزارش شده است.

این لایحه ارائه شد پنج شنبه برای شور و مشورت پوشش چهار دسته از جرایم: پی براندازی دولت قدرت محلی در فعالیت های تروریستی و همکاری با خارجی یا خارجی نیروهای خارجی به خطر انداختن امنیت ملی است.

پکن بارها گفته است که مصمم به مطبوعات در آستانه این قانون با وجود انتقاد شدید از درون هنگ کنگ و خارج از کشور از جمله آمریکا که به ایران را لغو برخی از شرایط ترجیحی توسعه یافته به سمت شهر پس از انتقال آن از انگلیسی به چینی حکومت در سال 1997.

بریتانیا گفته است: "ارائه گذرنامه و یک مسیر به شهروندی به عنوان بسیاری از 3 میلیون دلار هنگ کنگ از ساکنان. گروه هفت پیشرو به نام اقتصاد چین را به تجدید نظر در برنامه های خود, صدور یک بیانیه مشترک ابراز "نگرانی شدید" بیش از این قانون که گفته شده است را نقض پکن به تعهدات بین المللی و همچنین قلمرو قانون اساسی.

پکن بارها محکوم کرد و این حرکت به عنوان رتبه دخالت در امور داخلی خود.

Li Zhanshu حاکم حزب کمونیست سوم-رتبه بندی رسمی و ملی مردم را در کنگره به ریاست جلسه کمیته دائمی که دستگیره ترین قانونی وظایف در بین سالانه جلسات کامل و تا حد زیادی تشریفاتی کنگره است.

در آن جلسه کامل ماه گذشته کنگره به تصویب رسید تصمیم به تصویب چنین قوانین در سطح ملی پس از هنگ کنگ خود شورای قانونگذاری قادر به انجام این کار به دلیل قوی محلی مخالف است. منتقدان می گویند این قانون می تواند به شدت محدود کردن آزادی بیان و مخالفت با فعالیت های سیاسی ،

کارشناسان حقوقی می گویند پکن را توجیه برای این قانون در حال بحث است.

هنگ کنگ کانون در روز جمعه به نام شهر دولت به فاش کردن جزئیات این لایحه و هشدار داد که قانون و اجرای قانون در هنگ کنگ در معرض خطر راه اندازی یک سیستم متناقض و موازی استانداردهای قانونی توسط پکن.

?این پرسش که آیا افراد خواهد شد سعی در سیستم عدالت کیفری در (هنگ کنگ) توسط هنگ کنگ دادگاه و یا ارسال به سرزمین اصلی به صورت آزمایشی و در خدمت هر شرایط حبس در سرزمین اصلی زندانها" کانون در بیانیه ای گفت ایمیل به خبرنگاران گفت.

چین زیر عمل گسترده و گاهی خشونت آمیز تظاهرات ضد دولتی در هنگ کنگ در سال گذشته است که پکن را به عنوان خطرناک کمپین به تقسیم این سرزمین از بقیه کشور است.

این تظاهرات در ابتدا موجب مخالفت به قانون پیشنهادی است که می تواند دیده می شود مظنون جنایی فرستاده شده به سرزمین اصلی برای محاکمه در چین بسیار مات نظام حقوقی همراه با امکان شکنجه و سوء استفاده است. استرداد لایحه شد و در نهایت اوراق.

چین به دنبال تسکین نگرانی گفت: قانون جدید تنها هدف اقدامات و فعالیت هایی است که به شدت تضعیف امنیت ملی" با توجه به انتخاب.

این قانون است که به طور گسترده دیده می شود به عنوان یک اندازه گیری اضافی بیشتر فرسایش حقوقی تفاوت بین هنگ کنگ و سرزمین اصلی چین است.

در اوایل این ماه در هنگ کنگ مقننه تصویب ستیز لایحه و آن را غیر قانونی و توهین به چینی سرود ملی پس از دموکراسی قانونگذاران تحریم رای گیری از اعتراض.

ارشد اپوزیسیون نیز دستگیر شده اند برای شرکت در تظاهرات و سوالات بوجود آمده اند که آیا امنیت ملی قانون استفاده خواهد شد برای رد صلاحیت دموکراسی نامزدها در ماه سپتامبر انتخابات برای پکن-کنترل شورای قانونگذاری.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب