هیچ عمیق کاهش در آلبوم مورد داکوتای شمالی به عنوان نوازندگان پایان Sufjan Stevens' 50 متحده پروژه

اگر شما نمی موم دلتنگ (جناس در نظر گرفته) برای کشیدن یک وینیل رکورد را از آستین خود را برای اولین بار و یا فکر

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

اگر شما نمی موم دلتنگ (جناس در نظر گرفته) برای کشیدن یک وینیل رکورد را از آستین خود را برای اولین بار و یا فکر نمی کنم "کنسرت جدید تی شرت" باید یک شمع معطر, شما احتمالا نمی دانم و اهمیتی نمی دهند.

نگه دارید وجود دارد, شما نوپرست-hater که هرگز sported جالب موهای صورت.

استیونس است که واقعا بزرگ و ترانه سرا که واقعا می رود به پایین سوراخ خرگوش زمانی که او می شود در موضوع. آیا می خواهید به شنیدن مستقل هنرمند در کریسمس? خود را از دو به پنج دیسک مجموعه span فصلی طیف از giddy به شنگول به کاملا غمگین.

به طوری که خواننده و ترانه سرا گفت: در اواسط 2000s که او را به سادگی یک آلبوم برای هر دولتی که بر روی آن موسیقی indie در فن رویای. او چه می, الت موسیقی شبیه گیتار نوای داکوتای شمالی صدا مانند ؟

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مشکل این بود که در حالی که در "میشیگان" و "ایلینوی" واقعا دوست داشتنی, آلبوم تا پایان دهه حتی او اذعان تعهد خود را به آواز خواندن آهنگ های دیگر 48 بود توخالی به عنوان یک رادیو FM شیرین کاری تبلیغاتی است.

هر اشک در هنر و صنعت آبجو یا coiffed ریش را می توان خشک کن: پروژه احیا شد توسط کمدین جوی کلیفت که راه اندازی ما 50 متحده پروژه و قرار دادن یک تماس برای هنرمندان برای نوشتن و ضبط قطعات. هر دولت آلبوم در حال حاضر در دسترس به صورت رایگان listening on SoundCloud که فوق العاده است چون شما هرگز شنیدن "داکوتای شمالی" آلبوم رادیو FM. و یا یک بخش از گردشگری آگهی که برای ماده.

The cover of "North Dakota," part of the Our 50 States Project, on SoundCloud. Special to The Forum

روی جلد "داکوتای شمالی" بخشی از ما 50 متحده پروژه در ساوندکلاود. ویژه به فروم

گوش دادن به این آلبوم به نظر نمی رسد مانند بسیاری از نویسندگان هستند از داکوتای شمالی و یا حتی می دانم که خیلی در مورد دولت دیگر از آن را می توانید سرد وجود دارد و روغن بوم و این مرز در داکوتای جنوبی.

من به گوش همه دولت های دیگر آلبوم ها — وجود دارد همچنین آنهایی که برای واشنگتن پورتوریکو سرزمین و حتی ماه — اما من تعجب می کنم اگر شمالی و کارولینای جنوبی ارائه و ویرجینیا و ویرجینیای آلبوم التماس کردن به عنوان مقدار تنش بین کشورهای همسایه به عنوان ترانه سرایان تصور وجود دارد بین شمالی و داکوتای جنوبی.

یکی از آلبوم های برجسته است که عمدا احساساتی "داکوتای جنوبی دیس آهنگ" که احضار همه پهلوانان و جدول دو طرفه از یک ششم-کلاس قفسه برای اتاق مطلوب مرز throwdown. در همین حال "داکوتای جنوبی" آلبوم به پایان می رسد با یک شبیه رد اما در ارائه برخی از حقایق در مورد بال N. D. حاوی جزئیات بیشتر از کل "داکوتای شمالی" آلبوم.

تماشای فیلم "فارگو" به نظر می رسد اکثر تحقیقات برخی از همکاران ساخته شده به عنوان فیلم و موسیقی متن آن را اساس برای "جستجو برای 'وسط هیچ جا.'"

"رونق نفت" بوده اند می تواند موسیقی متن فیلم کوتاه ABC سریال "خون و نفت" با آن تپش ریتم مثال یک مناجات از روغن بوم وحشت. آنها شکسته با مسکوت پیانو عکس های شرح داری شامل بیش از حد breathy صدای رله شهر ارواح تصاویر مانند "یک جعبه کوچک در یک اتاق کوچک با آخرین قطعه از سن. کوین کرامر ، قلب است." که آهنگ در حال حاضر دارای بیش از 1800 گوش که باعث می شود آن را یکی از برترین آهنگ های 400 یا بیشتر را تشکیل می دهند که این پروژه است.

همان اتفاق نمی افتد با "راکون داستان" یک حساب چگونه 2011 کارینگتون تیم کشتی کشیده شد از مسابقات و پس از آن کشف شد و آنها به ارمغان آورد یک راکون در اتوبوس. آن را نه "این زندگی آمریکایی"کالیبر داستان گفتن اما آن را یکی از چند بیت در این آلبوم ریشه در واقعیت است.

وجود دارد بیشتر سرگرم کننده لکه های روی آلبوم. "شمال به شمال داکوتای شمالی" است که به عنوان نور و فنری به عنوان یک نامه "جان عزیز" می شود.

"داکوتای شمالی من به سختی می دانم بله" معافیت از بانجو به بازگشت تمایل بسیاری از مسافران که ترک صلح باغ دولت به عنوان آخرین از 50 تا بازدید. شاید جنوب فارگو نیست قرعه کشی اما شمال فارگو دارای محل استراحت نهایی راجر ماریس. آنچه درباره سالم سو بزرگترین گاو هلشتاين یا عشق زادگاه لارنس Welk یا مسحور بزرگراه یا تدی روزولت پارک ملی و یا احتمال است که شما را به دست انداز Josh Duhamel فقط راه رفتن در اطراف هر نقطه ؟

با سلام حداقل او صادقانه در مورد دانستن داکوتای شمالی, اما آن را بسیار روشن از بسیاری از آهنگ های دیگر که نویسندگان نمی دانید که بسیار در مورد دولت یا.

من هنوز برگزاری امید برای Sufjan Stevens' را.

در ضمن ما همیشه می توانید گوش دادن به این و یا "مینه سوتا" آلبوم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب