نیسان ایمیل دنباله کست نور جدید در حذف Carlos Ghosn

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 12:07:59 pm اطلاعات می آید به نور به عنوان یکی دیگر

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 15 ژوئن 2020 12:07:59 pm
Carlos Ghosn, carlos ghosn news, japan news, world news, indian express news اطلاعات می آید به نور به عنوان یکی دیگر از سابق نیسان اجرایی و شرکت خود را به صورت یک بلندی محاکمه در توکیو و ژاپن به دنبال استرداد Ghosn, 66 که فرار به لبنان فرار شجاعانه سال گذشته است. (فایل)

Carlos Ghosn همیشه گفته او راه اندازی شد.

در حال حاضر وجود دارد برخی از شواهد برای حمایت از ادعای خود را. به گفته افراد آشنا با آنچه اتفاق افتاده و قبلا گزارش نشده مکاتبات داخلی این کمپین توسط بالا Nissan Motor Co. مدیران به عزل یکی از مشهورترین رهبران در صنعت خودرو آغاز شده و تقریبا یک سال قبل از Ghosn بازداشت در اواخر سال 2018 به اتهام مالی در آوریم.

تلاش شد با انگیزه در بخشی از مخالفت رئیس سابق تلاش برای ادغام بیشتر بین خودروساز ژاپنی و زمان داد شریک رنو SA, اطلاعات جدید نشان می دهد.

در حالی که نیسان به مدت طولانی نگهداری می شود که تصمیم به سرنگونی Ghosn روشن اتهامات تحت-گزارش درآمد خود را و مالی دیگر تجاوزات وارد توسط توکیو دادستان اسناد و خاطرات افراد آشنا با چه برخوردی نشان می دهد که یک گروه قدرتمند از خودی بازدید خود بازداشت و پیگرد قانونی به عنوان یک فرصت برای وصله پینه کردن جهانی خودروساز ارتباط با سهامداران رنو در شرایط مطلوب تر به نیسان.

زنجیره ای از ایمیل مکاتبات قدمت آن به فوریه 2018, تایید توسط افرادی که خواسته نمی شود به شناسایی بحث در مورد اطلاعات حساس رنگ یک عکس از یک روشمند کمپین برای حذف قدرتمند اجرایی است. اطلاعات می آید به نور به عنوان یکی دیگر از سابق نیسان اجرایی و شرکت خود را به صورت یک بلندی محاکمه در توکیو و ژاپن به دنبال استرداد Ghosn, 66 که فرار به لبنان فرار شجاعانه سال گذشته است.

نگران Ghosn تعهد در اوایل سال 2018 به ایجاد اتحاد میان شرکت های برگشت ناپذیر مدیران ارشد در این خودروساز ژاپنی مورد بحث و نگرانی خود را در چگونه رئیس هر دو نیسان و رنو در نظر گرفتن گام به سوی همگرایی بیشتر با توجه به افراد آشنا با بحث در آن زمان است.

'خنثی' طرح های خود را

در مرکز آن بحث شد هری ندا که زد نیسان ارشد اجرایی و بعد از آن رخ داد یک قرارداد همکاری با دادستان در مقابل شهادت Ghosn. نیسان باید عمل به "خنثی کردن طرح های خود را قبل از اینکه خیلی دیر" ندا نوشت: در اواسط سال 2018 به Hitoshi Kawaguchi, یک مدیر ارشد در نیسان مسئول روابط دولت با توجه به مکاتبات.

Ghosn گفت: او بی گناه از چهار اتهامات مالی تقلب و نقض اعتماد. در نظر گرفته شده بین المللی فراری توسط ژاپن Ghosn کاهش یافته است به نظر از طریق یک نماینده برای این داستان.

Lavanya Wadgaonkar سخنگوی نیسان نیز کاهش یافته است به نظر برای این داستان. ندا نمی پاسخ به یک ایمیل و پست صوتی را به دنبال اظهار نظر در حالی که Kawaguchi که چپ نیسان در ماه دسامبر کاهش یافته است به نظر آیا به عنوان توکیو دادستانی و نماینده رنو.

روز قبل

در نوامبر. 18, 2018, روز قبل از Ghosn کشف و ضبط شد در یک هواپیمای جت خصوصی در توکیو فرودگاه هاندا, ندا گردش یک یادداشت به آن اجرایی Hiroto Saikawa به گفته افراد آشنا با سند است. ندا به نام برای فسخ قرارداد حاکم بر داد و مرمت این شرکت ژاپنی را به خرید سهام رنو و یا حتی آن را بیش از. نیسان نیز به دنبال لغو خودروساز فرانسوی را حق معرفی نیسان افسر ارشد عامل و یا دیگر موقعیت های ارشد مردم آشنا با این یادداشت گفت.

Ghosn را حذف خواهد بود یک تغییر اساسی به جهان بزرگترین ماشین داد نیاز به جدید حکومت ندا گفته شده است که نوشته شده در این سند به Saikawa. ندا گفت: نیسان باید سریع به مطبوعات و موقعیت خود را پس از Ghosn بازداشت. رنو نگه داشته بود در تاریکی در مورد تحقیقات جنایی بلومبرگ گزارش داد در ماه ژانویه 2019.

اختلاف بین ژاپن و فرانسه شرکای در نهایت خنثی رنو را 2019 پیشنهاد برای مقیاس بزرگتر با ترکیب با Fiat Chrysler Automobiles, NV و مانع همکاری بیش استراتژی و مدل های جدید. نیسان مدیریت در آشفتگی و سودآوری بود کاهش صدمه دیده پیری صف و هزینه های بالا است.

در مه نیسان گزارش از دست دادن 671 میلیارد ین (6.3 میلیارد دلار) برای سال مالی به پایان رسید که در ماه مارس برای اولین بار از دست دادن در یک دهه و بزرگترین در 20 سال. با این بیماری همه گیر کوروناویروس توزین در حال حاضر پوشش دهی الکترواستاتیک کسب و کار, سهام پاک بیش از نیمی از ارزش خود را پس از دستگیری Ghosn که همچنین منجر رنو و اتحاد است که شامل Mitsubishi Motors Corp.

ارتباط از ندا به Saikawa و دیگر مدیران ارشد نشان داد نگرانی عمیق خود را در مورد Ghosn برنامه های بیشتر به ادغام داد که به خودروساز فرانسوی بیشتر نوسان بیش از نیسان از طریق 43% سهام. رنو ذخیره کرده بود, ژاپنی تولید کننده از ورشکستگی با اورژانس تزریق پول نقد در سال 1999. این زمانی است که خودروساز فرانسوی اعزام Ghosn به نیسان که کشیده یکی از دراماتیک ترین نجات شغل در صنعت خودرو تاریخ است.

هنوز پس از دو دهه با Ghosn تقسیم وقت خود را بین شرکت به عنوان مدیر عامل شرکت رنو و رئیس اتحاد نیسان شروع به تلو تلو خوردن.

ندا گفته مدیر عامل شرکت Saikawa در مارس 2018 که Ghosn در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای آشفته در مورد نیسان عملکرد و نظرات خود را دستچین جانشین که گفت: او را دیدم "هیچ شایستگی" در ادغام بین رنو و نیسان است. "او می تواند به ایجاد یک اختلال عمده و شما ممکن است تبدیل به یک قربانی از آن" ندا نوشت: به Saikawa. زیر ماه نیسان صادر سود چشم انداز و زیر تحلیلگران تخمین می زند.

Ghosn شد متهم در ژاپن با underreporting حدود 80 میلیون دلار در درآمد و funneling پول از نیسان بدون خودروساز دانش به اشخاص که او کنترل می شود. تماس ژاپنی نظام حقوقی یک شام Ghosn فرار از کشور در اواخر سال گذشته با رخنه روی یک جت خصوصی در داخل صوتی-تجهیزات جعبه ساخت راه خود را به لبنان از طریق ترکیه است.

دو آمریکایی که به اتهام کمک به قاچاق Ghosn از فرودگاه بین المللی کانسای سابق Green Beret, Michael Taylor و پسرش پیتر تیلور دستگیر شدند در خارج از بوستون در ماه گذشته در درخواست از مقامات ژاپنی. دولت ژاپن در حال برداشتن گام تا درخواست استرداد آنها در حالی که این دو را تکذیب کرده اند که هر گونه جنایات را مرتکب شدند.

سابق نیسان اجرایی و عضو هیئت مدیره گرگ کلی دستگیر شد و همان روز به عنوان Ghosn و باقی می ماند رایگان به قید وثیقه در ژاپن است. او در انتظار محاکمه به اتهام که او با کمک رئیس سابق underreport درآمد خود را. دادستان همچنین متهم نیسان در دور اول کیفرخواست.

نیسان در موقعیت پس از دستگیری باقی مانده است ثابت قدم با این شرکت گفت: "علت این زنجیره ای از حوادث است که سوء رفتار رهبری Ghosn و کلی" که آن را "قابل توجه و شواهد قانع کننده" پس از بررسی یک افشاگر گزارش. هر دو Ghosn و کلی بارها و بارها رد آن اتهامات.

ندا یک مالزی-متولد وکیل که نظارت بسیاری از Ghosn امور در نیسان و پیوست خودروساز در 1990s led داخلی پروب و دخیل در برخی از اتهام انجام گرفت توکیو دادستان. در همان زمان,, ایمیل, نشان می دهد که چگونه ندا کار کرده و به جمع آوری اطلاعات سفر به برزیل و لبنان به بررسی Ghosn استفاده از شرکت-های ارائه شده در خانه.

روز قبل از Ghosn را بازداشت ندا به دنبال گسترش اتهامات علیه Ghosn گفتن Saikawa که نیسان باید فشار برای نقض جدی تر-از-اعتماد اتهامات با توجه به مکاتبات در آن زمان و مردم آشنا با این بحث. وجود نگرانی های اولیه اتهامات underreporting جبران خواهد بود سخت تر برای توضیح به مردم گفت.

تلاش باید "با حمایت از کمپین رسانه ای برای بیمه از بین بردن CG شهرت به اندازه کافی سخت" ندا نوشت: با استفاده از Ghosn حروف اول اسم, به عنوان او انجام داده بودند چندین بار در ارتباطات داخلی کشش پشت سال است.

وقتی پرسیده شد که به نظر برای این داستان Saikawa مراجعه کننده به قبل از اظهارات رد وجود یک توطئه برای سرنگونی Ghosn. "وجود دارد هیچ تلاشی برای حذف رنو نفوذ" با از بین بردن Ghosn, Saikawa به خبرنگاران گفت: در ماه ژانویه پس از رئیس سابق متهم نیسان مدیران از توطئه علیه او در یک کنفرانس خبری در بیروت. "وجود دارد یک تفاوت بزرگ بین که و جنایات" Saikawa گفت: پس از آن.

Saikawa شدت پایین به عنوان مدیر عامل در ماه سپتامبر پس از یک نیسان تحقیقات نشان او پرداخت شده بود بیش از حد جبران. ندا و همچنین دیگر مدیران نیز پرداخت و داخلی پروب در بر داشت در سال گذشته مردم با آگاهی از این موضوع گفته اند.

به عنوان تاریخ نزدیک برای برنامه ریزی دستگیری Ghosn و کلی آماده سازی شد برای ارزیابی چگونه رنو مدیره واکنش نشان می دهند و چگونه به پاسخ اگر شرکت فرانسوی بودند به دفاع از موقعیت خود را.

نیسان باید آن را روشن به رنو است که خودروساز فرانسوی به حال حق ندارد به مشارکت خود را در عملیات از آن شریک اتحاد و نیسان نبود موظف به ارائه مواضع در داخل شرکت برای نامزدهای انتخاب شده توسط رنو, ندا گفت: با توجه به افراد آشنا با این یادداشت.

اتصال قرارداد مشارکت, به نام راما به عنوان به خوبی به عنوان یک گیلدر هلند مبتنی بر نهاد به نام رنو-نیسان BV که ایجاد شده بود برای نظارت بر آن حکومت باید هر دو را لغو کرد به عنوان یک نتیجه از Ghosn را بازداشت ندا تأکید کرد. که به نیسان سمت راست برای به دست آوردن رنو سهام به منظور disenfranchise رنو و یا آن را بیش از او گفته شده است که نوشته شده در این یادداشت.

منبع اصطکاک

راما شده است یک منبع اصطکاک بین نیسان و رنو. خودروساز فرانسوی ورزش می تواند حقوق رای دادن با نیسان سهام در حالی که این خودروساز ژاپنی دارای تنها 15 درصد سهام رنو و فاقد قابلیت رای دادن سهام آن است. این توافق همچنین محدود رنو قدرت بیش از نیسان حفاری Ghosn نقش در حفظ همکاری با هم. علاوه بر این دولت فرانسه صاحب 15 درصد از رنو با دو رأی دادن به آن غیر مستقیم نوسان بیش از شرکت ژاپنی.

مکاتبات نیز برای اولین بار می دهد, جزئیات بیشتر به چگونه نیسان ممکن است هماهنگ کلی دستگیری آوردن او را به ژاپن از آمریکا برای یک جلسه هیئت مدیره.

"گرگ می خواهد به صرف شکرگزاری قبل از آمدن به ژاپن" ندا نوشت: به Saikawa. ندا گفت کلی که حضور فوری و او قادر خواهد بود به بازگشت به زودی. "اگر او نمی آمد او را هرگز دوباره. من برنامه ریزی یک جت به او را انتخاب کنید تا" ندا نوشت.

کلی وکیل جیمز ورهم گفت: این پرونده علیه او هرگز در مورد فعالیت های جنایی. "گرگ کلی گرفتار شده است تا تلاش برای حذف Ghosn و رنو از یک کنترل موقعیت" ورهم گفت. "به کمال این طرح آنها می خواستند یک شاهد را در کنترل خود تحت فشار و سپس آنها رفت تا آنجا که به شکستن بین المللی استرداد قانون را که اتفاق می افتد."

باز اختلاف

ماه پس از دستگیری نیسان قادر به امن تغییرات به همکاری خود با رنو اما توافق جدید جعلی در مارس 2019 — نمی تغییر داد تا آنجا که ندا به حال پیشنهاد شده است. در حالی که نیسان برنده تر می گویند بیش از اجرایی قرار ملاقات و حذف Ghosn سابق پست داد رئیس این shareholding ساختار دست نخورده باقی مانده. اما آسیب انجام شد; ارتباط باقی مانده بود در ژنده پوش.

بعد از آن که سال, نیسان, نکردن, تایید آن برای رنو را پیگیری 50-50 با ادغام فیات و کرایسلر scuttling پیشنهاد خود را برای ایجاد یک خودروساز به طور بالقوه به ارزش 35 میلیارد یورو ($39.4 میلیارد دلار). در حالی که شده است وجود دارد یک آتش بس از انواع این کج shareholding ساختار حل نشده باقی مانده است. این شرکت اعلام کرد اقدامات با هدف نزدیک عملیاتی یکپارچه سازی در ماه گذشته به عنوان آنها به دنبال آب و همه گیر.

پس از Saikawa چپ در سپتامبر گذشته یک فیلم جدید از سه زمامدار روم قدیم در محل قرار داده شد برای اجرای نیسان تنها برای دیدن یک عضو co-COO Jun Seki, استعفا پس از او از دست رفته را در این کار بالا است. مدیر عامل شرکت ماکوتو اوچیدا و COO Ashwani گوپتا در حال حاضر در سمت چپ به صورت کار به یاد ماندنی از چرخش به اطراف و ساز از سدان آلتیما و سرکش وسیله نقلیه سودمند ورزش حتی به اقتصاد جهانی sputters.

یک سال و نیم پس از Ghosn سقوط بسیاری از بازیکنان کلیدی باقی مانده در برزخ. ندا هنوز در نیسان بود اما reassigned به یک نمونه کوچکتر. Saikawa چپ خودروساز مدیره در ماه فوریه و دیگر هیچ رسمی روابط به شرکت. کلی که زندگی در یک آپارتمان در توکیو است که هنوز هم در انتظار دادگاه خود را برای شروع.

پس از آن وجود دارد Ghosn خود را. سابق مدیر عامل و رئیس است که زندگی در بیروت در یک خانه خریداری شده توسط نیسان قول داده است برای بازگرداندن اعتبار خود و اثبات بی گناهی خود. ژاپن می گوید این را حفظ خواهد کرد به دنبال آوردن Ghosn به عدالت اما این کشور ندارد یک معاهده استرداد با لبنان و او بعید است که تا کنون صورت یک دادگاه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب