NHL را شبیه جنون مارس در تابستان امسال: 'ما می توانید با استفاده از آن'

برای چند هفته آینده, NHL را شبیه NCAA March Madness با بازی در تقریبا در هر ساعت از روز است. باید آن را بسیار

توسط NEWSATROPAT در 11 مرداد 1399

برای چند هفته آینده, NHL را شبیه NCAA March Madness با بازی در تقریبا در هر ساعت از روز است.

باید آن را بسیار آسان برای جذب طرفداران گاه به گاه در حال حاضر به خصوص با بسیاری از مردم ولع زنده ورزشی در میان coronavirus بیماری همه گیر.

"شما نگاه وجود دارد و مردم به تماشای باقلا کیسه شیر یا خط" در تلویزیون مینه سوتا وحشی جناح ژاک Parise گفت. "وجود دارد رفتن به یک مقدار زیادی از بازی هاکی در دسترس در تمام طول روز تا زمانی که مردم در خانه نشسته و من امیدوارم که به عنوان یک لیگ ما می توانید با استفاده از آن. همه ناگهانی وجود دارد یک بازی هاکی روی در اواسط بعد از ظهر و کسی که نشسته است و در خانه هیچ کاری انجام نمی. ما امیدواریم که ما می تواند به جذب چند (بینندگان) که معمولا نیست و در تنظیم."

این شروع می شود در روز شنبه, اوت. 1 با نیویورک رنجرز مصرف در کارولینای طوفان در ساعت 11 صبح است; Chicago Blackhawks رو خاموش شوخ طبعی Edmonton Oilers در ساعت 2 بعد از ظهر; the Florida Panthers بازی New York Islanders در 3 p. m.; the Montreal Canadiens مبارزه پیتسبورگ پنگوئن در 7 p. m. و Winnipeg Jets برخورد با شعله کلگری در 9:30 p. m.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

آن را همچنان در روز یکشنبه با آریزونا شغالها بازی نشویل شکارچیان در 1 بعد از ظهر; the Philadelphia Flyers تطبیق با بوستون برونز در ساعت 2 بعد از ظهر; سنت لوئیس بلوز مصرف در Colorado Avalanche at 5:30 p. m.; the Columbus Blue Jackets رفتن پا به پا با تورنتو افرا برگها در 7 p. m. و — در نهایت — وحشی مبارزه ونکوور کناکز در 9:30 p. m.

این برنامه خواهد بود که هر روز برای چند هفته آینده.

"است که رفتن به بسیار هیجان انگیز برای طرفداران به تماشای" وحشی جناح مارکوس فولینو گفت. "من در حال حاضر افراد و مردم در بازگشت به خانه در Sudbury, Ontario, صحبت کردن که آنها نمی توانید صبر کنید به تماشای آن را در کلبه چرا که آنها در حال رفتن به آن را بر روی تلویزیون و در حال رفتن به حلق آویز در خارج از تماشای تمام طول روز. که برای اولین بار در هفته یا بیشتر از آن خواهد بود بسیار سرگرم کننده برای طرفداران به تماشای."

"وجود دارد بسیاری از مردم که نمی باید بسیار به انجام در حال حاضر" مینه سوتا جناح لوقا Kunin اضافه شده است. "من فکر می کنم, آن را قطعا یک فرصت عالی برای دریافت بیشتر مردم پس از بازی و به بازی. امیدوارم آن را واقعا خوب هاکی و آن رشد می کند این بازی است."

در حالی که هیچ تماشاگر می تواند در این بازی این است که بهترین چیز بعدی برای NHL به عنوان یک کل.

"هر کس صحبت کردم و به آنها کاملا jacked که آنها می توانید نشستن در خانه و تماشای هاکی همه روز" وحشی مربی دین Evason گفت. "همه ما فوق العاده طرفداران من مطمئن هستم که به دنبال به جلو به دیدن این نمایش آغاز شده بیش از آخر هفته."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب