NFL پدر می گوید وایکینگها' امیدوار Myles Dorn 'سریعتر از ملاس'

Dorn, پدر, سکس در رختخواب بود NFL دفاعی از 1990-96 با لس آنجلس اظهارات و St. Louis Rams. او انتظار دارد مینه س

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

Dorn, پدر, سکس در رختخواب بود NFL دفاعی از 1990-96 با لس آنجلس اظهارات و St. Louis Rams. او انتظار دارد مینه سوتا وایکینگ ها برای تحت تاثیر قرار با پسر خود پس از آنها امضا شده او را به عنوان یک عامل رایگان از کارولینای شمالی است.

"او نمی توانید پیش نویس از آنجا که او قادر به اجرای" Torrin گفت: با توجه پسر او بود نه دعوت به ترکیب و کارولینای شمالی pro روز بودن لغو شد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس

"پیشاهنگی فکر کردم که او به عنوان ملاس اما او به سرعت. آن وجود دارد و او قادر خواهد بود به آن را اثبات کند هنگامی که او می شود در یک اردوگاه."

Torin Dorin گفت: او با سنجش زمان در 4.5 ثانیه در محدوده 40 yard dash در کارولینای شمالی و او مطمئن نیست که چرا پیشاهنگی فکر کردم که او آهسته ورود پیش نویس است. این که آیا Myles شد سریع تر از رختخواب در اوج او در مورد رفتن که دور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من فکر نمی کنم هیچ یک از بچه های من می تواند مرا لمس" گفت: Torin که بازی با Tar Heels از 1986-89. "بیرون آمدن از کارولینای شمالی, من زد 4.4."

در علاوه بر این به Myles, 21, سکس در رختخواب و همسرش, روندا, دو, دیگر فرزندان که ورزشکاران هستند. Torin Dorn جونیور, 24, بازی بسکتبال در کارولینای شمالی دولت و صرف در فصل گذشته با یک تیم در لهستان. نیکلاس Dorn, 15, بازی بسکتبال در ونس دبیرستان در شارلوت, N. C.

مدت کوتاهی پس از این پیش نویس به پایان رسید شنبه گذشته 6 فوت-2, 205 پوند Myles توافق کردند برای مقابله با وایکینگ ها. پدر او سپس به او برخی از مشاوره.

"او بسیار هیجان زده بود فقط بدانید که پسرش همان فرصتی است که او تا به حال" مایلز گفت. "ما به نوعی تا به حال یک گفتگوی طولانی در مورد این که یک کسب و کار و مراقبت از کسب و کار خود و دانستن اینکه چه چیزی است که به معنی آمدن و در هر روز بودن در زمان و دانستن آنچه که شما قرار است به انجام است."

پیش نویس NFL تحلیلگر Dane Brugler ذکر شده بود Myles به عنوان امکان پذیر است هفتمین دور انتخاب کنید پس از چهار فصل با تار ، او به پایان رسید کار خود را با شش interceptions, 21 عبور دفاع و 10½ پردازد برای از دست دادن.

Dorn انکار کند او نا امید شده بود که نام خود نبود به نام.

"همه در حال رشد به عنوان یک بچه شما نوع همینو گرفتن پیش نویس و بنابراین اگر من گفت: من ناامید نشده بود, من می خواهم به شما دروغ" او گفت:. "این قطعا انگیزه. ... نه گرفتن پیش نویس, من فکر می کنم آن را یک برکت و رحمت در لباس مبدل بیش از هر چیز. ... من به را انتخاب کنید که در آن من آمد. من فکر می کنم من مناسب است."

Myles انتخاب Vikings چرا که آنها نیاز به عمق در ایمنی پس از رایگان-عامل خروج از اندرو Sendejo و Jayron Kearse. آنها همچنین انتخاب ایمنی جاش Metellus از میشیگان در دور ششم و می سی سی پی امور خارجه برایان کول دوم در هفتم است.

مینه سوتا را استارت در ایمنی هستند Harrison Smith و آنتونی هریس. مایلز می داند زیادی در مورد هر دو.

"من به نوعی از تماشای فیلم های زیادی در Vikings," او گفت:. "من یک فن بزرگ از Harrison Smith, به طوری که کسی من را تماشا کرده ام در سراسر کالج حرفه ای. و سپس آنتونی هریس است که یک پسر است که من نوعی می دانست که در مورد فقط به خاطر خود داستان است."

هریس مشغول به کار راه خود را از undrafted از ویرجینیا در سال 2015 به تازگی به گرفتن یک سال حق رای دادن برچسب $11.441 میلیون.

"در آینده undrafted. شما فقط می خواهم برای دیدن امید" مایلز گفت. "همه شما می خواهید یک فرصت است."

او را یکی از با وایکینگ ها. پدر او انتظار دارد که او را بیشتر از آن.

"من می دانم که او سریع تر از ملاس او گفت:" با خنده.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن