نیوزیلند مسجد تیرانداز صدور حکم آغاز می شود در 24 آگوست

توسط: رویترز | ولینگتون | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 11:33:55 am برنتون Tarrant گناه التماس کرد در ا

توسط NEWSATROPAT در 13 تیر 1399
توسط: رویترز | ولینگتون | منتشرشده: ژوئیه 3 سال 2020 11:33:55 am
Christchurch attack, Christchurch terror attack, Christchurch attack accused, Christchurch terror attack accused, Brenton Tarrant, World news, Indian Express برنتون Tarrant گناه التماس کرد در اوایل سال جاری به 51 اتهام قتل 40 به اتهام اقدام به قتل و یک اتهام ارتکاب یک عمل تروریستی. مارک میچل/نیوزیلند هرالد/استخر کرج

صدور حکم شنوایی برای یک مرد متهم به قتل 51 نمازگزاران مسلمان در نیوزیلند بدترین جرم تیراندازی تعیین شده است برای شروع در اوت 24, دادگاه گفت: در روز جمعه.

برنتون Tarrant گناه التماس کرد در اوایل سال جاری به 51 اتهام قتل 40 به اتهام اقدام به قتل و یک اتهام ارتکاب یک عمل تروریستی. عدالت کامرون فرمانده گفت: در این جلسه حدود سه روز آخر, اما آن را به عنوان طولانی به عنوان لازم است.

Tarrant شده است در بازداشت پلیس پس از 15 مارس 2019 زمانی که او دستگیر شد و متهم با استفاده از semi-automatic سلاح برای هدف قرار دادن مسلمانان با حضور در نماز جمعه در دو مسجد در جنوب جزیره شهر کرایستچرچ. این حمله به صورت زنده بر روی Facebook و عنوان کرد ارائه الهام بخش برای دیگر حملات هدف قرار دادن گروه های مذهبی در سراسر جهان است.

Tarrant در حال برنامه ریزی برای مبارزه با اتهامات اما تغییر تقاضای خود را به گناه در ماه مارس این سال است. عدالت فرمانده گفت: ترتیبات ساخته خواهد شد اجازه می دهد تا قربانیان و اعضای خانواده در حال حاضر بر اساس خارج از کشور و قادر به سفر به نیوزیلند برای مشاهده صدور حکم از راه دور. نیوزیلند مرزها باقی می ماند بسته برای خارجی ها و زلاند نو بازگشت را مجبور به ماندن در قرنطینه به مدت 14 روز به عنوان به نظر می رسد دولت برای محدود کردن گسترش بیماری همه گیر کوروناویروس.

Tarrant را در بازداشتگاه تمدید شد برای پیدا کردن یک تاریخ مناسب پس از تمام COVID-19 محدودیت برداشته شد. با این حال انتظار برای تغییرات به کنترل مرز به احتمال زیاد خواهد شد در نتیجه در یک دوره طولانی از تاخیر عدالت فرمانده گفت. "قطعیت و بسته شدن در نظر گرفته شده است توسط برخی به عنوان بهترین وسیله برای آوردن کمک به جامعه مسلمان" او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن