نیوزیلند وزیر اخراج نامناسب امر با کارمند

توسط: AP | ولینگتون | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 11:23:40 am Iain درده گالووی آدرس یک کنفرانس مطبوع

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: AP | ولینگتون | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 11:23:40 am
New Zealand minister fired for improper affair with staffer Iain درده گالووی آدرس یک کنفرانس مطبوعاتی در مجلس در ولینگتون, نیوزیلند, در تاریخ 6 ژوئیه سال 2020 است. (نیوزیلند هرالد از طریق AP)

نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio گفت: او از کار اخراج شده است او وزیر مهاجرت برای داشتن یک رابطه نامناسب با یک تابع.

Protocol wine studio گفت: Iain درده گالووی به حال رضایت طرفین امر برای حدود یک سال با یک زن که تا به حال مشغول به کار به عنوان یک عضو ستاد در دفتر خود و همچنین در یکی از آژانس های او نظارت.

Protocol wine studio که منجر لیبرال حزب کارگر گفت که او با احتیاط در مورد عبور قضاوت اخلاقی اما وزیر باز کرده بود خودش را به اتهامات نادرست با استفاده از قدرت نقش خود را به خصوص پس از او تا به حال نظارت از محل کار روابط و ایمنی.

درده گالووی, 41, گفت که او پذیرفته protocol wine studio تصمیم و عذرخواهی کرد. او گفت که او نمی خواهد به دنبال انتخاب مجدد در آینده انتخابات عمومی است که در سپتامبر برگزار شد.

"من عمل کاملا نامناسب در موقعیت و نمی تواند ادامه دهد به عنوان یک وزیر" درده گالووی در بیانیه ای گفت.

توسعه بود و آخرین در یک سری از رسوایی از دو طرف راهرو در نیوزیلند مجلس که باید مبلغ به یک حساب از انواع.

فقط یک روز قبل از, مخالفت مجلس اندرو Falloon به طور ناگهانی استعفا داد و پس از اتهام ارسال تصاویر جنسی صریح به چندین زن از جمله یک دانشجو است.

Falloon نشده اظهار نظر در مورد اتهامات دیگر می گویند او عذرخواهی کرد برای ساخت نامشخص اشتباهات و گرفتن شده بهداشت روان مشاوره.

در هر دو مورد اتهامات اول فرستاده شده به رهبران مخالف احزاب سیاسی نشان می دهد ممکن است وجود یک عنصر سیاست در بازی. اما این تحولات همچنین پیشنهاد کرد که رفتار که ممکن است قبلا پذیرفته شده و یا سکوت در نیوزیلند مجلس دیگر نمی خواهد تحمل بود.

Protocol wine studio گفت که او یاد گرفته در مورد اتهامات در روز سه شنبه بعد از ظهر و سوال درده گالووی در مورد آنها را در شب. او گفت: او می خواهم نشان داده شده است قابل توجه عدم قضاوت در طی یک سال است.

"اقدامات خود را باید در نهایت منجر به از دست دادن اعتماد به نفس در او به عنوان یک وزیر" protocol wine studio گفت.

Protocol wine studio گفت که او آن را درک رابطه تا به حال به پایان رسید و چند ماه پیش.

او گفت: مجلس تا به حال مدت طولانی به حال یک فرهنگ و محیط زیست است که نیاز به بهبود است. اما او را متوقف کوتاه گفت: سرزنش روحانی با نمایندگان مجلس.

"همه ما باید نقش خود را برای مطمئن شوید که ما در حفظ استانداردها در این محیط" protocol wine studio گفت. "من قصد دارم برای شروع مصاحبه قضاوت در جنس خاصی اینجا."

رهبر مخالفان جودیت کالینز گفت که او نوشت به protocol wine studio روز چهارشنبه گفت: فرهنگ از مجلس نیاز به تغییر و دو نفر از آنها باید کار کردن چگونه برای رسیدن به آن.

"مجلس و این حوزه همیشه امن محل کار. و آن را OK" کالینز گفت. "و من معتقدم که او و من باید یک فرصت به آن را تعمیر کنند."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب