نیوزیلند است Covid-19 رایگان: در اینجا 8 کشورهای دیگر که مهر کردن ویروس

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 8:37:41 pm پیاده گذشته یک بیلبورد شامل نخ

توسط NEWSATROPAT در 24 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 8:37:41 pm
New Zealand eliminates Covid-19, covid-19 free nations, coronavirus outbreak, new zealand news, Seychelles, papua new guinea, world news, indian express پیاده گذشته یک بیلبورد شامل نخست وزیر Jacinda protocol wine studio با کلمه Aroha, معنی, عشق, در, Christchurch, New Zealand, دوشنبه, ژوئن 8 سال 2020 است. (AP Photo/Mark Baker)

حتی به عنوان جهان همچنان دست و پنجه نرم کردن با رمان coronavirus با موارد عبور از 7 میلیون مارک از جمله 402,699 مرگ و میر نیوزیلند روز دوشنبه اعلام کرد آن را حذف کرده بودند این بیماری پس از مقامات بهداشت گفت: آخرین شناخته شده آلوده به فرد بهبود بود. فقط بیش از 1500 نفر قرارداد این ویروس در نیوزیلند از جمله 22 که درگذشت.

از آن شده است 17 روز پس از آخرین مورد جدید گزارش شده در نیوزیلند که در طی آن زمان اضافی 40,000 نفر آزمایش شده است و دوشنبه نیز نخستین بار از ماه فوریه هنگامی که شده است وجود دارد هیچ فعال موارد AP گزارش شده است.

نخست وزیر Jacinda protocol wine studio گفت: کنترل مرز نخواهد بود برداشته حتی اگر دولت تنظیم شده است به رول تمام مهار اقدامات است.

"ما می توانیم نگه داشتن وقایع عمومی و بدون محدودیت. وقایع خصوصی مانند عروسی توابع و مجالس ترحیم و بدون محدودیت. خرده فروشی بازگشته است و بدون محدودیت. مهمان نوازی است بدون محدودیت. حمل و نقل عمومی و سفر در سراسر کشور به طور کامل افتتاح شد," او گفت: در یک کنفرانس خبری.

اقیانوس آرام جنوبی کشور اعمال کرده بود 75 روز از محدودیت ها از جمله حدود هفت هفته از سخت مستند است که در آن بسیاری از کسب و کار بسته شدند و هر کس به جز ضروری کارگران مجبور به ماندن در خانه.

"در حالی که این کار انجام نشده است وجود دارد هیچ انکار این یک نقطه عطف است. ما با اعتماد به نفس ما را حذف کرده اند انتقال این ویروس در نیوزیلند در حال حاضر, اما حذف نه یک نقطه در زمان است پایدار تلاش" protocol wine studio گفت.

حتی به عنوان اقیانوس آرام جنوبی کشور حدود 5 میلیون نفر در حال ظهور است از همه گیر بزرگ اقتصاد مانند برزیل و انگلیس و هند و ایالات متحده هنوز هم از دیدن روزانه سنبله در موارد. علاوه بر نیوزیلند هشت کوچکتر دیگر ملت ها موفق به مهر Covid-19.

نیوزیلند به نظر می رسد به طور کامل ریشه کن coronavirus حداقل در حال حاضر و پس از مقامات بهداشت گفت: دوشنبه گذشته شناخته شده آلوده به فرد بهبود بود. (AP Photo/Mark Baker)

مونته نگرو

مونته نگرو بود که آخرین کشور اروپایی به گزارش یک مورد Covid-19 اعلام کرده بود خود را عاری از ویروس در آوریل 24. اولین مورد گزارش شده در مارس 17 و مجموع آن اعداد رسیده 324. علاوه بر ساخت ماسک اجباری ملت 622,359 مردم بسته شده بود کسب و کار قرار داده و محدودیت در مجامع عمومی و سفر. هفته گذشته این کشور انداخت باز کردن مرزهای زمینی خود با کرواسی و بوسنی و هرزگوین و صربستان, کوزوو و آلبانی.

اریتره

شرق کشور آفریقایی با جمعیت 6 میلیون نفر اعلام کرد و آن را به حال صفر فعال موارد در مه 15. این کشور تا به حال 39 Covid-19 موارد است. اولین مورد – ساکن بازگشت از نروژ – گزارش شد در روز 21 مارس و در ماه آوریل این کشور رفت و به مستند.

پاپوآ گینه نو

اقیانوس آرام ملت اعلام کرد خود را رایگان رمان coronavirus در مارس 4 پس از اولین مورد تشخیص داده شد در 20 مارس. این کشور از 8.9 میلیون نفر گزارش شده تنها هشت مورد. پاپوآ گینه ممنوع کرده بود مسافران از آسیا و بسته مرز خود را با اندونزی است. دولت نیز معرفی دشوار محدودیت هایی از جمله یک شب حکومت نظامی و ممنوعیت تجمعات عمومی و حمل و نقل عمومی.

سیشل

سیشل گزارش فقط 11 مورد از Covid-19 و و همه آنها پس از بهبود. این کشور از 97,096 مردم گزارش داد که دو مورد اول در 14 مارس. بدون هیچ اتلاف وقتی سیشل اعلام کرد توقیف موقت کشتی های کروز همراه با هر سفر به چین, کره جنوبی و ایتالیا و ایران. ممنوعیت سفر آمد به اثر در 8 آوریل.

مقدس

مقدس اعلام کرد که آن را به حال صفر Covid-19 موارد در ژوئن 6 پس از همه از آن 12 مورد بهبود از این بیماری است. کوچک صلاحیت در رم سرعت عمل بسته شدن آن, جاذبه های توریستی.

سنت کیتس و نویس

غرب هند کشور آزاد شد Covid-19 on May 19, زمانی که همه از آن 15 مورد تأیید قرار گرفت. با جمعیت فقط 52,441 سنت کیتس و نویس ثبت آن موارد در مارس 24. به عنوان بخشی از مهار اقدامات دولت بود بسته شد و فرودگاه ها و مدارس غیر ضروری کسب و کار علاوه بر سفارش یک حکومت نظامی و اجباری پوشیدن ماسک.

فیجی

فیجی اعلام کرد خود را رایگان از Covid-19 مارس 20 پس از همه از آن 18 مورد بازیافت. این کشور تا به حال گزارش اولین مورد در مارس 19. نخست وزیر فرانک Bainimarama ممنوع پرواز از برخی کشورها تحمیل 15 روز قرنطینه اجباری برای مردم ورود و مدارس بسته و غیر ضروری کسب و کار.

شرق تیمور

در مه 15, تیمور شرقی گزارش شده بهبود آن 24 و نهایی مورد تایید شده. کشور در حال قرار دادن محدودیت های مسافرتی برای غیر اتباع که به چین سفر در اوایل فوریه 10. کشور جزیره ای در جنوب شرق آسیا گزارش اولین مورد در مارس 21, که باعث تعطیلی مدارس و تجمعات عمومی, محدود به پنج و بین المللی ورود به قرنطینه برای 14 روز.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن