نیویورک تصویب لایحه پرده پلیس نظم و انضباط سوابق

توسط: AP | آلبانی | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 8:16:10 am شهر نیویورک PBA جمهور پت لینچ مرکز ص

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399
توسط: AP | آلبانی | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 8:16:10 am
New York passes bill to unveil police discipline records شهر نیویورک PBA جمهور پت لینچ مرکز صحبت می کند به ماموران پلیس پس از صحبت با خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در نیویورک سه شنبه, ژوئن 9 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

نیویورک قانونگذاران دولت لغو یک دهه قانونی جمعه که نگه داشته است ماموران اجراي قانون انضباطی سوابق راز موجب ملی و بیداد بیش از مرگ جورج فلوید.

اندازه گیری به افسران پرونده و سوء شکایت عمومی از جمله چندین پلیس پاسخگویی صورتحساب مسابقه از طریق قانونگذاری ایالتی. نمایندگان مجلس با تصویب لوایح دیگر که ارائه تمام سربازان دولت با دوربین های بدن و اطمینان حاصل شود که افسران پلیس ارائه پزشکی و سلامت روان با توجه به افراد در بازداشت هستند.

بسیاری از کسانی که صورتحساب ابتدا پیشنهاد سال پیش اما حرکت جدید پس از تظاهرات در سراسر کشور را محکوم کرد خشونت پلیس.

این پاساژ به عنوان اتهامات جنایی آورده بودند روز شنبه در برابر یک افسر NYPD بیش از خشن خود درمان یک معترض در تظاهرات پس از مرگ فلوید التماس کرد که او نمی تواند نفس به عنوان یک سفید مینیاپولیس افسر پلیس فشرده زانو در گردن او مه 25.

از بین بردن قانون شناخته شده به عنوان بخش 50-a را به شکایت علیه افسران و همچنین ریز نمرات و نهایی گرايش انضباطی رسیدگی عمومی برای اولین بار در دهه.

رژیم صهیونیستی. اندرو کومو که به تازگی پشتیبانی از اصلاح این قانون گفت: در پی این تظاهرات که او را نشانه لغو. تنها دلاور دارای یک قانون مشابه.

شتاب برای پایان محرمانه قانون به اوج در روزهای اخیر به عنوان راهپیمایان خیابان های پر از در بروکلین و منهتن و در جای دیگر به تجمع در برابر سوء استفاده پلیس — تقویت تماس های از طرفداران اصلاحات که صرف سال تلاش برای تغییر در پی از دیگر مشخصات بالا, پلیس, قتل, از جمله اریک گارنر در سال 2014.

"این است که هیچ وقت برای شادی گفت:" سناتور ایالت کوین پارکر یک دموکرات به نمایندگی از بخش بروکلین. "این لایحه شده است در اطراف برای بیش از یک دهه ... و تنها دلیل که چرا ما در حال آوردن آن را به طبقه در حال حاضر به دلیل ملت در حال سوختن است."

تعدادی از اعضای خانواده از نیویورک کشته شده توسط پلیس جمع آوری شده در New York City Hall شنبه به تماس برای defunding از پلیس و لغو 50-a که دادگاه های ایالتی ذکر شده در تصمیم گیری برای خودداری از افسران و پرسنل سوابق.

"ما در حال تخریب دیوار پنهان کاری شده است که محافظ افسران سراسر کشور گفت:" کنستانس مالکوم از اواخر Ramarley گراهام بود که غیر مسلح هنگامی که او به مرگ توسط یک افسر NYPD در حمام آپارتمان خود را در سال 2012.

دولت سنا و مجلس گذشت 50-یک لغو عمدتا در امتداد خط حزب به عنوان جمهوری خواهان استدلال کرد که قانون اجازه می دهد آزادی بی اساس و یا نادرست شکایت علیه افسران.

اما یکی از این لایحه را حامیان دیابت جمال بیلی برانکس دموکرات و گفت: حق مشاهده شکایات: "گاهی اوقات بی اساس شکایت اتفاق می افتد چرا که مردم نمی خواهید به دنبال."

مجلس در روز دوشنبه گذشت دیگر پلیس پاسخگویی اقدامات منع پلیس از استفاده از chokeholds تضمین مناسب برای ضبط پلیس فعالیت و ساخت آن را آسان تر به پرونده های حقوقی علیه مردم مبتنی بر نژاد 911 تماس.

به عنوان قانونگذاران عمل در پاسخگویی قانونی NYPD افسر Vincent D'Andraia بود که arraigned در حمله و اتهامات دیگر روز پس از اطرافیان ضبط شده او را هل دادن معترضان Dounya Zayer باعث او را به ضربه سر خود را بر روی پیاده رو.

D'Andraia منتشر شد پس از وکیل او وارد نیست گناه از طرف او. افسر دستور داده شد به دور ماندن از Zayer که در بیمارستان بستری شد و پس از 29 مه درگیری با آنچه او گفته بودند یک ضربه مغزی و تشنج.

"Dounya شد حمله به این دلیل بسیار او اعتراض و خشونت پلیس" گفت: Zayer را وکیل Tahanie Aboushi اضافه کرد که D'Andraia ناظر باید مجازات فراتر از یک اعلام کرد انتقال.

"اگر نه برای این که در فیلم آن شده اند که کسب و کار به عنوان معمول برای NYPD," Aboushi گفت.

در بیانیه ای اعلام اتهام دادستان منطقه بروکلین اریک گونزالس گفت که او "عمیقا مشکل این غیر ضروری حمله." Zayer, 20, نام D'Andraia ترسو و پیشنهاد حمله خواهد تنها تعمیق بی اعتمادی از اجرای قانون است.

"من در اعتراض به یک دلیل" Zayer گفت: در توییتی از تخت بیمارستان. افسر او افزود: "باید به حال خود خویشتن را به صدمه دیده است نیست مردم او قرار است به حفاظت است."

اداره پلیس به حالت تعلیق D'Andraia, 28 هفته گذشته بدون پرداخت. وکیل استفان ارزش ندارد بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر. اگر محکوم او می تواند چهره یک سال پشت میله های زندان, اما برای اولین بار مجرمین به ندرت می بینیم هر زمان زندان.

D'Andraia اولین افسر پلیس شهر نیویورک به اتهامات بیش از اتهام سوء رفتار به نمایش گذاشته شده در طول روز از ناآرامی های roiled این شهرستان در پی فلوید مرگ در مینیاپولیس. دو بوفالو افسران متهم به حمله هفته گذشته پس از آنها دیده می شود در فیلم تنه زدن یک 75 ساله معترض به زمین.

D'Andraia اتحادیه گفت: de Blasio و پلیس شد "به خطر انداختن پلیس برای صرفه جویی در پوست خود" با فرستادن افسران به اعتراضات با "بدون حمایت و بدون برنامه روشن است."

"آنها باید از آنهایی که در مواجهه با این اراذل و اوباش-قاعده عدالت" پلیس خیرخواه رئيس جمهور انجمن پت لینچ گفت. "ما دوباره آن را می گویند: نیویورک شهرستان افسران پلیس رها شده است توسط ما رهبری است. ما کاملا به تنهایی در تلاش های ما برای محافظت از شهرستان ما است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن