اکتشافی جدید تی خار می پیوندد در حال رشد در شمال مینه سوتا نوین شبکه

"این شگفت انگیز است که چگونه سریع مردم در پیدا کردن مسیرهای پیاده روی این حتی قبل از اینکه ما کلمه قرار داده.

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399

"این شگفت انگیز است که چگونه سریع مردم در پیدا کردن مسیرهای پیاده روی این حتی قبل از اینکه ما کلمه قرار داده. که چقدر مردم به دنبال مکان های خوبی برای سوار گفت: Ron پاتر به عنوان او را پیمایش خود را Polaris RZR side-by-side ATV همراه این خار از اکتشاف ATV نوین سیستم.

پاتر زندگی می کند که فقط در خارج از الی می داند ATV خود را ، او بازنشسته از وزارت منابع طبیعی مینه سوتا پس از 37 سال به پایان کار خود را به عنوان برنامه ریز برای دولت سیستم های نوین. در حال حاضر پاتر است که نه تنها رئیس جمهور از اکتشاف باشگاه ATV اما به عنوان رئیس جمهور ایالت, همه خودرو زمین انجمن مینه سوتا, چتر برای تمام دولت آفرود باشگاه است. پاتر نیز در حال کار برای Polaris Industries در حال گسترش رایگان برنامه گوشی های هوشمند که سواران می توانید استفاده کنید برای دیدن بیشتر-به روز رسانی نقشه های جدید سیستم های نوین.

Prospectors Trail Alliance Coordinator Ron Potter drives a section of trail near Finland recently. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

آینده نگر دنباله داد هماهنگ کننده ران پاتر درایوهای یک بخش از دنباله دار در نزدیکی فنلاند به تازگی. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

"هر بار که ما یک بخش جدید از دنباله انجام شده بود آن را یک دستاورد است. بسیاری از مردم تا به حال به کار با هم برای ایجاد این اتفاق می افتد," او گفت:.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در یک هوای گرم و شادی بخش هفته ما سوار 25 مایل از Wildhurst تسلیم در نزدیکی فنلاند به Trestle مسافرخانه در کج دریاچه 50 مایل دور سفر در جدید خار از توسعه 250 مایل اکتشافی نوین سیستم. دنباله meanders را از طریق متنوع جنگلی و جنگل های کاج متناوب بین موجود برفی مسیرهای پیاده روی دو شیار ورود مسیرهای پیاده روی, رسمی, برتر ملی جنگل جاده شن و جدید ATV-تنها بخش.

این یکی از کسانی که کلاسیک روز تابستان داغ و گرد و خاکی در آفتاب در مناطق باز و سپس به سرعت کولر که ما motored به ضخیم تر, جنگل, دنباله سایه تاج پوشش درختان.

وجود دارد یک پل جدید بر روی Manitou رودخانه و دیگری بیش از یک کوچکتر, جریان, مکان هایی که قبل از پل ساخته شد ATVs و دیگر وسایل نقلیه رانندگی شد از طریق آب muddying تعیین شده ماهی قزل آلا جریان و باعث فرسایش.

در امتداد یک کشش از سوزنی برگها دشت های چوبی مرور ساخته شده بود به نگه داشتن دستگاه از حساس تالاب. در دیگر مناطق مرطوب که در آن تی دنباله دار به دنبال یک اتومبیل برفی دنباله شن و پلچک اضافه شده به نگه داشتن تابستان ماشین آلات از باعث فرسایش.

"این گران شدن به ساخت دنباله شبیه به این گفت:" کوین جانسون, DNR پارک ها و مسیرهای پیاده روی سرپرست برای North Shore منطقه است. "اما اگر شما نمی انجام آن راه حق را از شروع آن را نمی خواهید به کار برای هر کسی است."

جانسون گفت: توسعه مناسب مسیرهای پیاده روی است که ارزش این هزینه و تلاش است. نه تنها آن را ارائه امن تر منظره و مکان سرگرم کننده برای سوار شدن — جدا ATV استفاده از خودرو عمومی ترافیک در اکثر مناطق — اما تعیین شده به خوبی طراحی مسیرهای پیاده روی و کمک به کاهش ATV ناشی از آسیب های زیست محیطی.

"برای سال ها انجام داده ایم و چیزی از آن (ATV استفاده) فقط گسترش بیشتر و بیشتر کنترل نشده" جانسون گفت. "با ارائه خوب دنباله سیستم ما در حال مدیریت استفاده کنید."

Kevin Johnson (right), DNR Parks and Trails area supervisor, talks with Tom Cooper (from left) and Carol and Dave Soular before starting a 50-mile ride near Finland recently. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

کوین جانسون (سمت راست), DNR پارک ها و مسیرهای پیاده روی در منطقه راهنما-گفتگو با تام کوپر (از سمت چپ) و کارول و دیو Soular قبل از شروع 50 مایل سوار در نزدیکی فنلاند به تازگی. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

جانسون گفت: یکی از بهترین راه برای نگه داشتن ATV علاقه مندان در مسیرهای تعیین شده برای طراحی و ساخت آنها می شود جالب است. به همین دلیل این خار در خارج از فنلاند — اکتشاف 12 — بسیاری از تاب و چرخش افت و صعود. در مکان های ما می تواند تنها در حدود 5 مایل در ساعت در حالی که در جاده امتداد ما motored تا 35 مایل در ساعت.

"شما می خواهید به برخی از آنها را مناسب و معقول صندلی زمان. اگر شما ساخت مسیرهای مستقیم, مثل جاده, آنها زوم از طریق و رسیدن به انتهای دیگر بیش از حد سریع است. شما می خواهید تبدیل می شود و مناظر و برخی از سنگ ها و برخی از مشکلات درگیر او گفت:" در حالی که مرور خصوص انحنا دنباله بخش در DNR-صادر Kawasaki Mule جانبی توسط سمت. "خطرناک نیست-دشوار است اما بیشتر صندلی بار بهتر است."

اکتشاف باشگاه ATV حدود 150 عضو همچنین بسیاری از اعضای محلی ATV و اتومبیل برفی و توله در خانه خود و جامعه است. کامل 250 مایل اکتشافی سیستم می تواند ظرف دو یا سه سال پاتر گفت و اتصال فنلاند و, North Shore, سیستم های نوین با بابیت, شرمسار, Ely و برج-Soudan از جمله Bearhead دریاچه شنگرف دریاچه, پارک ایالتی.

"هدف بلند مدت بوده و برای اتصال North Shore جوامع به محدوده جوامع" توسط تی دنباله گفت: ریک Goutermont نقره خلیج مشتاق ATV سوار و یک Lake County کمیسر. "که برای رفتن به بزرگ برای ما است."

آن را محلی اعضای باشگاه که حفظ دنباله چک کردن و پر کردن فرسایش مناطق تعمیر و تعویض علائم قطع درختان از بین بردن سنگ های سست جایگزین پلچک از بین بردن مشکل beavers در و تسطیح شیارهای.

"هر کس فکر می کند که هنگامی که دنباله دار ساخته شده است که کار به پایان رسیده است. اما من به آنها یادآوری کنید که زمانی که کار واقعا شروع می شود گفت:" دیو Soular از بابیت که در پیوست ما بر ما سوار است. او باید بدانید. او شده است حفظ بابیت ATV باشگاه 60 مایل سنگی از خار دنباله برای بیش از یک دهه است.

"نگهداری یک مسئله بزرگ است. به خصوص با دستگاه های جدید. آنها آنقدر قدرت آنها واقعا می تواند پاره کردن یک دنباله اگر مردم نیست مراقب باشید" Soular گفت.

An oncoming UTV driver holds up a clenched fist, signaling that he is the last vehicle in a group. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

می دوزند UTV راننده نگه می دارد تا یک مشت گره کرده نشان می دهد که او آخرین خودرو در یک گروه. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

در گروه ما پنج ATVs تنها یک سنتی تک فرد چهار چرخ است. دیگران بزرگتر بودند side-by-side واحد تا کنون سریعترین بخش در حال رشد از تی بازار.

اکتشاف سیستم بر روی تخته رسم از سال 2013 در حال حاضر تحت یک 2 میلیون دلار ساخت و ساز ولگردی و قانونی شکنی با پولی که از دولت پیوند دلار بخش آهن محدوده منابع و توانبخشی دولت ATV صندوق (نگردند با مجوز و گاز مالیاتی دلار) و کمک های مالی از ستاره قطبی و یاماها — دو تا از بزرگترین تولید کنندگان تی.

فنلاند منطقه در حال حاضر متصل به خلیج نقره ای به جنوب توسط گوزن شمالی راه رفتن و گوزن شمالی اجرا ATV مسیرهای پیاده روی. جدید اکتشافی سیستم را با فشار غرب و شمال به گسترش ATV فرصت.

A new sign marks a section of the Prospectors ATV Trail System that opened in mid June. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

جدید ثبت علائم یک بخش از آینده نگر ATV نوین سیستم که باز در اواسط ماه ژوئن. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

دورتر در شمال و غرب Voyageur کشور دنباله سیستم شامل جرثقیل دریاچه و جوامع جنوب Voyageurs پارک ملی با مسیرهای اتصال به الی Orr و دریاچه شنگرف. سازمان یافته در مارس 2015 با 66 اعضای Voyageur کشور ATV باشگاه در حال حاضر بیش از 700 اعضای کار کرده است و برای باز کردن ایالات متحده خدمات جنگل جاده ها و خیابان Louis County جاده برای اتصال صدها مایل موجود مسیرهای پیاده روی پوشیده شده از درخت.

در آهن در محدوده چهار شهرستان به سیستم متصل می شود بسیاری از مسیرهای پیاده روی و جوامع است. شمال Traxx سیستم شامل مسیرهای پیاده روی در Chisholm و سمت دریاچه مناطق و در حال حاضر در حال برنامه ریزی یک دنباله جدید اتصال Chisholm و هیبینگ که در حال حاضر تحت DNR بررسی و باز برای اظهار نظر عمومی.

در نهایت حتی Duluth, Grand Marais بین المللی می افتد و گرند رپیدز متصل خواهد شد توسط یک سیستم مداوم — بیش از 1500 کیلومتر از دنباله.

"ما در حال رفتن به یک کلاس جهانی نوین سیستم نوع مکانی که در آن سواران می آیند و صرف یک هفته و هرگز سوار همان دنباله دو بار" پاتر گفت.

توسعه ATV مسیرهای شبکه نیست و فقط به صورت محلی motorheads. ATV-متمرکز تعطیلات را تبدیل به یک معامله بزرگ است. (در اخیر درایو کردن بزرگراه 61 از خلیج نقره ای به دلوت ما شمارش 20 وسایل نقلیه کشیدن ATVs سمت شمال قبل از اینکه ما شاهد یک trailered قایق.)

"من می دانم که بچه ها که در حال پرتاب چادر خود را به عقب و سوار کردن خود ATVs برای کمپینگ سفر با خانواده" Goutermont گفت. "این که چیز بزرگ بعدی در ATVing."

Leroy Teschendorf که تا ماه گذشته متعلق به Wildhurst تسلیم در خارج از کشور فنلاند است که برای سال catered به ATV سواری مهمانان گفت: منطقه در حال حاضر در حال تبدیل شدن به یک مقصد برای ATV علاقه مندان به نه تنها از شهرهای دوقلو اما از عنوان دور به عنوان New York, پنسیلوانیا, ایلینویز و فراتر از آن.

"مطمئن شوید که آنها را به مسیرهای پیاده روی در خانه. اما آنها راست و صاف و ... آنها فقط نمی مناظر و یا حیات وحش ما در اینجا انجام می دهد" گفت: Teschendorf معاون رئیس جمهور فنلاند منطقه ATV و اتومبیل برفی ، "مردم برای سوار شدن دوباره پس از دیدن یک خرس یا گوزن یا آهو و آنها فقط نشئه است. نگه داشتن آنها را به آینده را در اینجا برای سوار شدن."

A hen grouse and two chicks cross an ATV trail near Finland recently. (Steve Kuchera / skuchera@duluthnews.com)

مرغ باقرقره و دو جوجه کراس آ تی وی دنباله دار در نزدیکی فنلاند به تازگی. (استیو کوچرا / skuchera@duluthnews.com)

کل شمال مینه سوتا ATV سیستم پیچ و خم است از مسیرهای محلی اتصال راهروها و دیدنی حلقه که حامیان امید روزی رقبای دولت برفی نوین سیستم توسعه یافته دهه پیش.

"ما به مردم می گویند می خواستم برای رفتن به 20 یا 30 مایل در یک روز, بنابراین این چیزی است که ما برای هدف" برای مسیرهای پیاده روی پاتر اشاره کرد. "اما در حال حاضر این دستگاه ها بسیار بهتر از ما بچه ها رفتن 100 مایل در یک روز آسان است."

اکثر شهرستانهای شمالی تصویب کرده اند که احکام جدید در سال های اخیر اجازه می دهد ATVs به سوار شدن در جاده های شهرستان. در حالی که بحث برانگیز در برخی از مناطق و در حالی که تولید کنندگان تی اصرار هیچ سواری در جاده — حرکت فعال ATV سواران از یک دنباله دار به دیگری بدون نیاز به تریلر خود را دستگاه.

"هیچ کس می خواهد به سوار شدن بر روی جاده ها است. اما آن را به ما اجازه می دهد برای دسترسی به مسیرهای پیاده روی. آن بوده است در اتصال گرفتن از یک trailhead به دیگری و برای دسترسی به خدمات" مانند گاز و غذا و مسکن پاتر گفت: ستایش مقامات شهرستان برای همکاری های خود را.

"این خواهد بود سخت به نگه داشتن مردم را هنگامی که آنها را ببینید آنچه ما برای مسیرهای پیاده روی و کمپینگ در اینجا" Teschendorf گفت. "من فکر نمی کنم هر جایی می تواند این مسیرهای پیاده روی."

ATV ثبت نام در حفظ و افزایش

مینه سوتا آغاز ثبت نام ATVs در سال 1984 تنها با 12,235 شمارش. در سال 2001 که شماره صدر 200,000 و توسط 2019 آن را بیش از دو برابر دوباره به 455,611 از جمله تفریحی و مزرعه ATV و بزرگتر-بزرگراه وسایل نقلیه. (یکی دیگر از 1,861 غیر مقیم ATVers خریداری موقت عبور در 2019.) مقایسه دولت, ثبت نام قایق به اوج خود رسید و در 868,000 در سال 2008 و وارد کردن به اطراف 815,000 توسط 2019. مینه سوتا برفی ثبت نام به اوج خود رسید و در 297,000 در سال 2001 کاهش یافته است و به 195,782 توسط 2019.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب