جدید داکوتای شمالی گرانت برنامه با هدف انتخاب کنید تا جایی که PPP سمت چپ خاموش

اقتصادی تاب آوری کمک مالی برنامه تصویب شده در اواخر ماه ژوئن مجموعه کنار $69 میلیون دلار برای متقاضیان موفق به

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399

اقتصادی تاب آوری کمک مالی برنامه تصویب شده در اواخر ماه ژوئن مجموعه کنار $69 میلیون دلار برای متقاضیان موفق به COVID-19 کاهش بهبود کسب و کار خود را. برنامه بودجه فدرال مراقبت در عمل پول به دولت داده می شود در اواخر ماه آوریل است. هدف این است که برای گرفتن مشتریان در درب. کسب و کار می توانید دریافت تا $50 ، 000 را بهبود فرایند نرم افزار است که انتظار می رود برای شروع جولای 24.

"وزارت بازرگانی متعهد به کمک به کسب و کار با کاهش تاثیر اقتصادی COVID-19" اعلام کرد میشل Kommer, تجارت, کمیسر, در یک پیام در وب سایت وزارت. "هدف از این کمک مالی است که به ارائه کسب و کار یک بار سرمایه گذاری برای افزایش مشتری و ایمنی کارکنان از طریق بهبود کنترل عفونت با هدف نهایی از الهام بخش مصرف کنندگان برای بازگشت به بازار است."

جزئیات این برنامه هنوز در حال کار می کرد از جمله معیارهای فرم ها و سایر مدارک مورد نیاز برای درخواست. صاحبان کسب و کار قادر خواهد بود به درخواست از طریق پورتال های آنلاین به احتمال زیاد در وزارت بازرگانی ، بودجه در دسترس خواهد بود در اول آمده, بر اساس اولین خدمت کرده و بیشتر متعلق به بخش خصوصی کسب و کار باید قادر به اعمال می شود.

این ارگ برنامه با توجه به جیمز Leiman توسعه اقتصادی و مدیر امور مالی برای وزارت بازرگانی است نه تنها الهام بخش برای مصرف کننده اعتماد به نفس و کاهش گسترش COVID-19. این برنامه یک راه برای ارائه شرکت های با سرمایه گذاری برای پروژه های مجاز برای تحت حفاظت پرداخت برنامه و یا ایالات متحده کسب و کار کوچک اقتصادی آسیب وام.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کسانی که برنامه های بودجه محدود به حقوق برخی از هزینه های عملیاتی و بهره وام مسکن, در میان دیگران. این ارگ طراحی شده است برای افزایش درآمد جانبی از ترازنامه در مقابل هزینه های جانبی. یک شرکت می تواند به عنوان مثال با استفاده از این بودجه برای خرید پلاستیک محافظ برای بهتر جداگانه مشتریان و کارکنان-بهبود است که می تواند قرار داده و ذهن مشتریان در سهولت.

"اگر شما یک رستوران شما می توانید به مشتریان خود را و می گویند: "آن را امن در اینجا در حال حاضر'," گفت: Leiman.

انعطاف پذیری کمک خواهد تابع برعکس به PPP و یا وام SBA. به عنوان یک کمک مالی نمی کند نیاز به پرداخت می شود و کمک های مالی نمی تواند مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش هزینه های عملیاتی و یا هزینه های سربار.

اطلاعات بیشتر در مورد ارگ خواهد بود آینده در اواسط ماه جولای آنلاین وزارت بازرگانی جلسه توجیهی کسب و کار برگزار شد در رابطه با بیشتر اتاق داکوتای شمالی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب