ازدواج جدید جدید کشور و دوستان

من از یک روستای کوچک در نزدیکی مزاری شریف. پدرم گفت: من یک مقدار زیادی در مورد تهران من را هیجان زده در مورد م

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

من از یک روستای کوچک در نزدیکی مزاری شریف. پدرم گفت: من یک مقدار زیادی در مورد تهران من را هیجان زده در مورد مهاجرت به ایران. او در توصیف بازار بزرگ, لباس, فروشگاه, پارک ها و رستوران ها. اما من هیچ یک از این.

من از دست ما ما مزرعه کوچک من, گاو و چگونه گاهی اوقات برف بر روی درختان هنگامی که آنها در حال حاضر تحت پوشش در شکوفه در بهار.

پدر من به من می گوید هیچ COVID-19 در ما ایجاد کرد. او نیز می پرسد من اگر ایرانیان با ما رفتار بد. رک و پوست کنده, چگونه من می دانم – من خارج شده است.

من رویای پیدا کردن یک دوست و رفتن به مدرسه. من از کشف نان فروشگاه در محله توسط خودم. رحیم می گوید من یکی وجود دارد.

Mrs Nowzari* است و یکی از ساکنان در ساختمان ما. او به تنهایی زندگی می کند و همچنین نمی رفتن خارج. فرزندان او دیدار نیست چرا که آنها از ترس آنها ممکن است ویروس تصویب به او. رحیم می کند و خرید روزانه.

به تازگی او و من را تبدیل به دوستان. ما راه رفتن در حیاط با هم و بحث در مورد گیاهان و درختان و گل. من می دانم که بسیاری در مورد باغبانی – خیلی بیشتر از او می کند و بیش از رحیم بیش از حد من مطمئن هستم. ما بازی یک بازی کوچک ما آمد تا با پر کردن سکوت بین ما: پیدا کردن گیاهان در حیاط که نام آنها همان تلفظ برای ما. برای مثال وجود یک گل است که او خواستار "آبشار e طلا" (آبشار طلایی) – پس از فانتزی! من اسمش را "نسترن". ما هر دو مانند "anjir" (انجیر) درخت; این همان در فارسی و فارسی.

* نام تغییر کرده است.

[همانطور که به شیما Vezvaei]

ایران یکی از epicentres از COVID-19 پیش از آن در سال. اما آن ميزان عفونت به اوج خود رسید و در پایان ماه مارس شده است و رو به کاهش پس از آن در بخشی به دلیل کوتاه مستند و فیزیکی فاصله قوانین.

بیش از 2.5 میلیون افغان مهاجر در ایران زندگی با فرصت کمی برای گرفتن تابعیت ایرانی. در طول چند هفته اول از این بیماری همه گیر وجود دارد گزارش های افغان محروم از درمان و یا در حال شارژ بسیار بالا نرخ. در اوایل ماه آوریل حسن روحانی رئیس جمهوری با صدور حکمی است که خدمات پزشکی برای coronavirus باید عاری از جمله برای اتباع خارجی و پناهندگان. اما برخی از مردم هنوز هم در حال شارژ است. ایران است و کاستن از محدودیت های جنبش در تهران و سایر شهرستانها و گلناز به زودی قادر به ترک خانه اش.

این داستان بخشی از ما انسان ها از COVID-19 پروژه: بلند کردن صدای خود را از سراسر جهان که در حال و نه شنیده ام در طول این بحران است. اینجا را کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر از داستان های خود را.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب