جدید طرح دعوی در دادگاه اهداف سوتا مس-نیکل استخراج قوانین

کمپین برای نجات آبهای مرزی اعلام کرد در انتشار اخبار چهار شنبه, ژوئن 24, آن پر کردن طرح دعوی در دادگاه تحت مین

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399

کمپین برای نجات آبهای مرزی اعلام کرد در انتشار اخبار چهار شنبه, ژوئن 24, آن پر کردن طرح دعوی در دادگاه تحت مینه سوتا حقوق محیط زیست عمل می کنند درخواست یک قاضی به سفارش وزارت منابع طبیعی مینه سوتا "به آغاز یک روند برای اصلاح امور خارجه معدن آهنی قوانین است که به طور کامل محافظت از آب و هوا با کیفیت بیابان شخصیت و دیگر غیر قابل تعویض منابع طبیعی از مرز آب" و "منع سولفید-سنگ معدن مس و مربوط به سطح اختلال در Rainy River-Headwaters."

اگر موفق به تغییر حکومت خواهد به طور موثر کشتن دوقلو فلزات' پیشنهاد زیرزمینی مس-نیکل معدن, کارخانه فرآوری و باطله تسهیلات ذخیره سازی همراه توس دریاچه که جریان را به BWCAW از طریق Kawishiwi رودخانه.

صرفه جویی در مرز آبهای مدیر اجرایی تام Landwehr, که در خدمت به عنوان DNR کمیسر به مدت هشت سال تحت سابق رژیم صهیونیستی. علامت گذاری بفرم دیتون گفت: انجمن اخبار سرویس است که قوانین نوشته شده و در سال 1993 شد منسوخ شده و تست نشده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"در آن زمان بود که به عنوان کافی برای محافظت از مرز آب" اما امروز Landwehr گفت: بیشتر شناخته شده است در مورد گونه آلودگی آب و تاثير سولفات و جیوه در رسوبات.

"ما آموخته زیادی در 27 سال," او اضافه شده است.

اگر چه دولت قانون است نوشته شده توسط مینه سوتا قوه مقننه آن را به سازمان های دولتی برای نوشتن قوانین برای اجرای این قوانین است.

این قوانین در حال حاضر نیاز به معدن اقامت در خارج از یک چهارم مایل بافر از مرز آب' لبه اما Landwehr گفت: از آن زمان به بان مس-نیکل معدن در کل بارانی رودخانه حوزه آبخيز زیرا هر گونه آلودگی در این حوضه جریان را به BWCAW.

در ماه ژانویه در کنگره ایالات متحده بتی McCollum D-St. Paul معرفی یک لایحه که ممنوعیت استخراج در 220,000 هکتار از برتر ملی جنگل بارانی رودخانه حوزه آبخيز یک حرکت است که همچنین می کشتن دوقلو فلزات پروژه اگر به تصویب رسید. هر چند که لایحه تنها تحت تاثیر فدرال زمین Landwehr گفت: دولت تغییر حکومت می تواند ممنوعیت معدن در کل حوضه در مینه سوتا زمین فدرال گنجانده شده است.

دوقلو فلزات کاهش یافته است به اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه در روز شنبه.

فرانک Ongaro مدیر اجرایی معدن مینه سوتا که طرفداران مس-نیکل معدن گفت: او مخالف تغییر حکومت و دولت و دولت فدرال محیط زیست بررسی دوقلو فلزات "بهترین تصور مطالعه" به دلیل آن به نظر می رسد در اثر یک پروژه خاص پیشنهاد.

"به عبارت دیگر تلاش در منع و معدن به تاخیر انداختن هر گونه پروژه ها" Ongaro گفت. "قوانین کامل; آنها جامع; آنها حفاظتی; آنها در حال اجرا; و آنها تبعیض قائل نیست. آنها در حال حاضر به طور کامل محافظت از تمام منابع آبی از جمله بارانی رودخانه حوزه آبخيز."

DNR است که در اولین مرحله از بررسی های زیست محیطی از دوقلو فلزات به عنوان آژانس آماده حوزه ارزیابی زیست محیطی کاربرگ و پیش نویس حوزه تصمیم گیری یک فرایند است که می تواند سال ها طول بکشد.

مینه سوتا معدن آهنی قوانین باید تنها استفاده شده است به تصویب یک پروژه: PolyMet مس-نیکل معدن که نشسته در خارج از بارانی رودخانه حوزه آبخيز و در سنت لوئیس آبخيز رودخانه که جریان را به دریاچه سوپریور. PolyMet است و در حال اجرا آن را به عنوان چهره های متعدد و چالش های قانونی به خود اجازه و Landwehr اشاره کرد که دولت قوانین هرگز نظارت عملیاتی مس-نیکل معدن.

Landwehr تایید PolyMet نهایی خود را در ماه به عنوان DNR کمیسر در نوامبر سال 2019. پرسید: اگر او می خواست او را آغاز تغییر حکومت برای حفظ مس-نیکل معدن در خارج از BWCAW حوزه در حالی که او DNR کمیسر Landwehr گفت: آن را نمی خواهد باید مناسب بوده است.

"آن شده اند که واقعا مشکل ساز برای آوردن یک حکومت تجدید نظر در حالی که ما در حال بررسی یک پروژه, بنابراین من فکر نمی کنم ما صادقانه می تواند در آن نقطه" Landwehr گفت.

DNR بلافاصله پاسخ به فروم سرویس خبری درخواست برای اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه.

DNR به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در دوقلو فلزات, تماس, نرم افزار ناقص'

DNR است که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر از دوقلو فلزات به عنوان آن را آماده حوزه در ارزیابی زیست محیطی کاربرگ برای پیشنهاد معدن که شناسایی "پروژه به طور بالقوه قابل توجهی اثرات ضمانت تجزیه و تحلیل دقیق" و "پیشنهاد جایگزین لازم است مطالعات و داده های اضافی نیاز دارد."

در نامه ای به تاریخ ژوئن 15 ارسال شده به DNR سایت آژانس نوشت: "DNR تعیین کرده است اولیه اخطار به ناقص" و ذکر شده تقریبا 800 دیدگاه به دنبال توضیحات و اطلاعات اضافی از دوقلو فلزات.

دوقلو فلزات سخنگوی کتی Graul گفت: این نامه یک روال بخشی از روند قانونی.

"این یک بخش طبیعی از فرآیند برای یک پروژه پیشنهاد برای دریافت نظرات مربوط به داده های اولیه اخطار," Graul گفت: در یک ایمیل فرستاده بیانیه. "دوقلو فلزات خواهد بود کار را از طریق نظرات و ارائه پاسخ ها در هفته های آینده که کمک خواهد کرد DNR در آن فرآیند هدف گذاری جلوتر از بررسی های زیست محیطی."

DNR بلافاصله پاسخ به درخواست برای اظهار نظر در مورد این نامه است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن