جدید COVID-19 موارد cresting دوباره در 773 در مینه سوتا در جمعه

هر چند تیم بود که "بسیار افتخاری در مورد عمق ما داده ها و تجزیه و تحلیل آن داده" Jan مالکوم گفت: دولت کمیسر به

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399

هر چند تیم بود که "بسیار افتخاری در مورد عمق ما داده ها و تجزیه و تحلیل آن داده" Jan مالکوم گفت: دولت کمیسر بهداشت اذعان مقامات بهداشت فدرال "شده اند اشاره کرد مورد رشد" در مترو.

مالکوم اضافه شده که "dialback اقدامات را در جهت اشتباه چند هفته گذشته."

"این نشان دهنده افزایش جدید در تعامل اجتماعی" مالکوم گفت. "آنها کمتر در مورد محل کار و بیشتر در مورد مردمی در حال حرکت در اطراف و تعامل اجتماعی است."

مینه سوتا گزارش دیگری 773 موارد COVID-19 روز جمعه. با 49,488 موارد مجموع موارد جدید فشار دولت به سمت 50,000 آزمایشگاه تایید موارد در اوایل هفته آینده.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"همانطور که ما در حال دیدن بیشتر موارد ما جوان در سن کار ساکنان ایالت مینه سوتا, من فقط می خواهم به یاد همه ما که ما نیاز به در نظر گرفتن همه نقش ما این است که ما" گفت: مدیر از بیماری های عفونی کریس Ehresmann.

"اگر شما کسی که واقعا می خواهد به همراه دوستان, دیدار با یک بار رفتن به یک کنسرت انجام کاری که شاید خواهد شما را در یک موقعیت که در آن شما خواهد بود قادر به فاصله اجتماعی قبل از اینکه شما را انتخاب خواهم که نظر همه نقش که شما بازی.

"شما بیش از خود نقش دوست و کسی که می خواهد برای انجام کاری سرگرم کننده در طول زمان. آیا شما در مراقبت از کودک تنظیم ؟ آیا شما مراقبت های بهداشتی کارگر ؟ آیا افراد مسن پدربزرگ و مادربزرگ? انتقال اجتماعی به جلو حمل به محل های کار است. که می توان به چالش کشیدن اگر محل کار مراقبت از کودکان مرکز مراقبت های بهداشتی و امکانات هر محل کار که می تواند شامل افرادی که آسیب پذیر هستند."

دولت روز جمعه گزارش داد پنج مرگ و میر ناشی از COVID-19. جدید مرگ و میر ثبت شد در میان ساکنان St. Louis, Scott Murray, Hennepin, داکوتای شهرستان. فقط دو نفر از پنج نفر در میان ساکنان مراقبت طولانی مدت. وضعیت مرگ و میر از COVID-19 در حال حاضر 1,566 مرگ و میر.

بیماران بستری در ICU برای بیماری افزایش به 109 در حالی که بیماران برای بستری COVID-19 در غیر ICU تنظیمات کاهش پنج تا 170.

دولت آماده است به پیش افتادن از یکی دیگر از نقطه عطف پس از انجام 1 میلیون آزمایشات COVID-19 یک آستانه به نظر می رسد آماده برای عبور در آغاز ماه اوت است. داشتن گزارش های اضافی 16,788 آزمون در روز جمعه دولت در حال حاضر انجام 922,876 آزمون اگر چه برخی از آزمایشات داده شد چندین بار به همان بیمار است.

"زنجیره تامین است و دوباره ظهور به عنوان یک نگرانی" وقتی که می آید به آزمون چرخش مالکوم گفت. "ما گزارش از سلامت سیستم است که منابع خود را به تعویق افتاده اند و کاهش می یابد. معرف حیاتی حمل و نقل از رسانه های فیزیکی و تجهیزات مورد استفاده در ماشین آلات تمام تحت زنجیره تامین فشار."

مالکوم گفت: آهسته تر تست زمان چرخش مؤثر است "مردمی که تایید شده اند و در معرض -- به ویژه هنگامی که شما را به یک هفته تاخیر طولانی که در برخی از آزمایشگاه ملی گزارش کرده اند. آن را واقعا شروع به تداخل با تاثیر شما می توانید با تماس با ردیابی کار می کنند."

"ساخت که," Ehresmann گفت: "من می دانم که آن را از یک منبع نا امیدی اما برای کسانی که در انتظار نتایج آن مهم است که شما اقامت در خارج از گردش خون. شما نیاز به جداسازی خودتان حد تماس و فکر کردن در مورد که شما ممکن است در تماس با دو روز قبل از اینکه علائم خود را."

مقامات بهداشتی می گویند نیست اگر از آنها خواسته HHS در طول سفر خود را به همین دلیل دولت فدرال شده است انحراف تست لوازم معنای مینه سوتا است.

رژیم صهیونیستی. تیم Walz روز جمعه گفت فارگو-مورهد ایستگاه رادیویی KFGO-هستم که دولت را تست ظرفیت شده بود محدود به عنوان منابع برای آزمون های منحرف به ایالات آمریکا مانند فلوریدا و کالیفرنیا که در آن موارد گزارش شده به تازگی هایش.

"یکی از چیزهایی است که خسته کننده است که من از دست دادن برخی از تست ظرفیت و دولت فدرال در حال حرکت است آن را به کشورهای مانند فلوریدا و کالیفرنیا و آریزونا" Walz گفت. "این یک چالش است."

Walz دوباره ابراز نا امیدی در مورد عدم فدرال استراتژی برای مبارزه با COVID-19 گفت: فرمانداران و دولت ادارات بهداشت انتظار می رود به سادگی برنامه های خود را.

مرگ و میر از COVID-19 در منگنز

  • 0-50 <1%
  • 50-59 1.2%
  • 60-69 5.1%
  • 70-79 14.4%
  • 80-89 30.1%
  • 90-99 44%
  • 100 + 59.6
  • ایالت 3.2%

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 تدریس خصوصی در خانه: 651-201-3920.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن