نپال حزب حاکم رهبران تقاضا PM Oli استعفای

توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 8:24:45 pm در ماه جولای سال 2016 Oli استعفا

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده در تاریخ: 30 ژوئن 2020 8:24:45 pm
nepal pm k p sharma oli در ماه جولای سال 2016 Oli استعفا کرده بود به عنوان نخست وزیر فقط قبل از رای اعتماد و پس از مائوئیست ها انصراف حمایت از ائتلاف دولت است.

نخست وزیر K P Sharma Oli اخیر ضد هند در اظهارات و ادعا می کنند که تلاش های انجام شده به سرنگونی او و پس از او دولت redrew نپال نقشه سیاسی است نتیجه معکوس با رهبران حاکم حزب کمونیست نپال خواستار استعفای خود را روز سه شنبه.

به عنوان به زودی به عنوان قدرتمند ایستاده جلسه کمیته از حزب کمونیست نپال آغاز نخست وزیر رسمی اقامت در Baluwatar در روز سه شنبه نخست وزیر سابق Pushpa کمال Dahal 'Prachanda' ناودان نخست وزیر Oli برای سخنان او در روز یکشنبه. "نخست وزیر این سخنان که هند شد توطئه برای حذف او بود نه از لحاظ سیاسی و نه دیپلماتیک مناسب," او گفت:.

"چنین بیانیه ای توسط نخست وزیر ممکن است آسیب روابط ما با همسایه" او هشدار داد.

نخست وزیر Oli, 68 روز یکشنبه ادعا کرد که وجود داشته است, انواع فعالیت های در "سفارتخانه ها و هتل ها" به حذف او از قدرت است. او گفت: برخی از رهبران نپال نیز در بازی نقش دارند.

متهم همسایه جنوبی و رهبران حزب خود با نخست وزیر بود و نه مناسب یک رهبر ارشد این حزب به نقل از Prachanda عنوان کرد و گفت: در این جلسه. Prachanda گفت: Oli که آن را هند اما او که تا به حال شده به دنبال استعفای خود را هم به عنوان صندلی حزب و نخست وزیر NCP رهبر گفت.

"علاوه بر Prachanda ارشد رهبران Madhav کومار نپال Jhalanath Khanal, Bamdev Gautam و Narayankaji Shrestha نیز خواسته نخست وزیر Oli به ارائه مدارک و شواهد از اتهام خود را و خواسته به ترک قدرت" او گفت:. چه نخست وزیر صحبت شد اعتراض و نامناسب آنها گفت. آنها همچنین خواسته نخست وزیر به نام رهبران که پشت پرده توطئه برای حذف او.

آنها گفت: نخست وزیر باید استعفا در زمینه های اخلاقی به عنوان او صحبت کرد از جمله "undiplomatic و غیرسیاسی سخنان." نخست وزیر که او نیز در حال حاضر در این جلسه را ندارد هر نظر. "این نشان می دهد که نخست وزیر شد, کاهش می یابد به یک اقلیت هر دو در 48-عضو کمیته دائمی و نه عضو مرکزی دبیرخانه" رهبر ارشد از NCP حزب گفت.

Prachanda بارها صحبت در مورد عدم هماهنگی بین دولت و حزب و او با فشار دادن برای یک مرد یک سیستم موقعیت به دنبال NCP. "من نمی ارتکاب هر اشتباه و ادعا در سرزمین ما که ربوده شده است از ما گذشته 58 سال پس از نپال لذت بردم حقوق بیش از این مناطق برای 146 سال" Oli گفت: در روز یکشنبه.

نپال در این ماه به اتمام روند ترسیم سیاسی کشور نقشه از طریق اصلاح قانون اساسی ترکیب Lipulekh, Kalapani و Limpiyadhura مناطق که هند حفظ متعلق به آن است. هند نامیده می شوند به عنوان "غیرقابل دفاع" "مصنوعی بزرگ شدن" از ادعای ارضی با نپال.

هند و نپال روابط دو کشور تحت فشار پس از دفاع وزیر Rajnath Singh افتتاح 80 کیلومتر-طولانی استراتژیک بسیار مهم جاده اتصال Lipulekh عبور با Dharchula در Uttarakhand در 8 مه.

نپال در واکنش به شدت به افتتاح جاده ها ادعا می کنند که آن را از طریق خاک نپال. هند با رد این ادعا تصریح می کند که جاده را به طور کامل در داخل خاک خود است. "در گذشته زمانی که من امضا موافقت نامه های تجاری با پکن, من دولت اقلیت فرو ریخت. اما این بار ما یک دولت تمام عیار اکثریت بنابراین هیچ کس نمی تواند حذف من در حال حاضر Oli شناخته شده به نرم افزار-چین گرایش روز یکشنبه گفت:.

در ماه جولای سال 2016 Oli استعفا کرده بود به عنوان نخست وزیر فقط قبل از رای اعتماد و پس از مائوئیست ها انصراف حمایت از ائتلاف دولت است. در آن زمان او نامیده می شوند بدون اعتماد حرکت به عنوان یک توطئه توسط "عناصر خارجی" برای تبدیل این کشور به یک "آزمایشگاه" و مانع از اجرای قانون اساسی جدید است.

پیش از آن در ماه آوریل سال جاری Oli خواسته شد تا استعفا از پست. نخست وزیر Oli بود رو قوی انتقاد از همکاران خود برای دولت را به عدم کارایی و عدم هماهنگی بین این حزب و دولت است. آنها ادعا Oli در حال اجرا دولت طبق هوی و هوس خود را بدون مشورت با حزب.

Oli هفته گذشته قلم اول و دوم بعد از ایستاده جلسات کمیته. اما او از حضور در جلسه سوم در روز شنبه اما به طور خلاصه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب