نپال حزب کمونیست به نظر می رسد رهبری برای تقسیم; Oli, Prachanda شکست مذاکرات به عملکرد مثبت نتیجه

توسط: PTI | کاتماندو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 4:18:04 pm نپال نخست وزیر Khadga پراساد Oli سمت چپ

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | به روز شده: ژوئیه 9 سال 2020 4:18:04 pm
Nepal political crisis, K P Oli, Pushpa Kamal Dahal 'Prachanda', nepal prime minister, nepal communist party, nepal communist party split, indian express نپال نخست وزیر Khadga پراساد Oli سمت چپ حرکت دست با رئیس حزب کمونیست نپال (مائوئیست مرکز) Pushpa کمال Dahal پس از ادای سوگند در دفتر ریاست جمهوری ساختمان در کاتماندو نپال در سال 2018 است. (AP Photo/فایل)

نپال و حزب کمونیست اتحاد شکست خورده به آدرس درون حزب شکاف به عنوان نخست وزیر K P Sharma Oli و NCP اجرایی رئیس Pushpa کمال Dahal 'Prachanda' شکست خورده اند برای رسیدن به یک اجماع با وجود برگزاری بیش از نیم دوجین جلسات در یک هفته گزارش رسانه ها گفت: در روز پنج شنبه.

روز چهارشنبه بسیار مهم جلسه NCP 45-عضو کمیته دائمی به تعویق افتاد تا جمعه. در این جلسه به تعویق افتاده برای چهارمین بار متوالی در یک پیشنهاد به ارائه زمان کافی برای دو نفر از رؤسای حزب به مرتب کردن بر اساس تفاوت های خود را در میان اوج داخل حزب ریفت.

آینده سیاسی 68 ساله نفت انتظار می رود که تصمیم گرفت در روز جمعه در کمیته جلسه میان رشد دخالت هو Yanqui چینی سفیر نپال به صرفه جویی در صندلی خود را.

این Prachanda جناح حمایت رهبران ارشد سابق و نخست وزیران Madhav کومار نپال و Jhalanath Khanal شده است خواستار Oli استعفای, گفته های اخیر خود را ضد هند سخنان بودند "نه از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک مناسب است."

بخوانید | Oli دولت را نابالغ' سیاست خارجی مانع کشور را به روابط با همسایگان: نپال oppn احزاب

تفاوت بین دو جناح از حزب کمونیست نپال — یک led توسط Oli و دیگر توسط 'Prachanda' در این موضوع از قدرت-های — به تازگی به شدت پس از نخست وزیر به طور یک جانبه تصمیم به prorogue بودجه, جلسه مجلس و دولت را بدون زرق و برق در پاسخ به COVID-19 همه گیر و یک جانبه اعمال دور زدن حزب.

Oli و Prachanda برگزار شد یک سری از جلسات به آهن از تفاوت های خود را, اما هر دو جناح به نظر می رسد رفته اند به بازگشت به قفل شاخ از کاتماندو گزارش داد.

در آنجا پراکنده شدند تظاهرات در سراسر این کشور در روز چهارشنبه در حمایت از Oli با وجود توافق با Prachanda نه به طور مستقیم هر گونه تظاهرات خیابانی.

توضیح داد | چرا نپال PM Oli سرزنش هند در کشمکش با رقیب Prachanda

با توجه به جایگاه عضو کمیته تظاهرات در Oli حمایت ساخته شده است همه چیز هیچ بهتر است.

در کاتماندو به تنهایی حداقل هفت پراکنده تظاهرات صورت گرفت در روز چهارشنبه و به دنبال آن در نقاط مختلف کشور از جمله Saptari که در آن Oli رالی مواجه شد توسط یک Dahal رالی.

"Oli حامیان در حال بیرون آمدن در خیابان ها به جای حمایت از ایجاد روابط حسنه در داخل حزب. ما در حال شرکت در این باور است که حزب باید تقسیم به عنوان این امر می تواند یک خیانت به مردم دستور" NCP سخنگوی Narayan Kaji Shrestha گفت.

با توجه به حزب خودی نشان از شکست گفت و گو بین دو حزب متخاصم صندلی.

با وجود برگزاری نزدیک به شش one-on-one جلسات در یک هفته Oli و Prachanda شکست خورده اند را به هر گونه پیشرفت در این پست به نقل از رهبران حزب عنوان کرد و گفت.

در چهار شنبه شب بیش از حد آنها برگزار شد دو ساعته یک بر یک در دیدار نخست وزیر اقامت اما موفق به رسیدن به هر گونه توافق با توجه به Bishnu Sapkota, Prachanda مطبوعات هماهنگ کننده.

توضیح داد | چه چیزی تغییر در هند-نپال روابط ؟

"رهبران باید نه تنگ کردن تفاوت است. آنها دوباره دیدار خواهد کرد," او گفت:.

"هر دو مصمم بیش از پست های مربوطه خود را به طوری که هیچ پیشرفت ساخته شده است هنوز" Shrestha گفت: پست.

با توجه به یک حزب عضو Oli شده است و گفت او آماده است تا به اطاعت از چه حزب می گوید و درست کار خود را اما او نمی خواهد کناره چرا که او نخست وزیر شد با توجه به اختیارات مردم و همچنین انتخاب صندلی از حزب.

Prachanda, Madhav, نپال Khanal و معاون سابق نخست وزیر Bamdev Gautam هستند همه به دنبال یک نقش بزرگتر در حزب و با فرمت دولت است.

"وجود دارد یک بن بست. وجود دارد هیچ گزینه ای به جز پیدا کردن یک راه برای متوقف کردن این حزب از تقسیم اما ما نمی یافت که فرمول جادویی و در عین حال گفت:" ایستاده عضو کمیته Raghuji نفس نفس زدن.

چین سفیر هو اخیرا ملاقات با رهبران ارشد این NCP از جمله Madhav, نپال Khanal به عنوان گیج کننده مذاکرات برای یک قدرت هسته ای قرار بود در بین Oli و گروه مخالف به رهبری Prachanda.

تعدادی از احزاب سیاسی رهبران نامیده چینی ایران سری از جلسات با رهبران حزب حاکم به عنوان دخالت در نپال داخلی امور سیاسی.

نظر | نپال به عنوان رنگ خود را به یک گوشه در Kalapani مسئله هند باید بادقت

شده است وجود آشفتگی در NCP برای چند ماه گذشته اما Oli در تلاش برای منحرف کردن توجه از گروه مخالف با دادن یک ناسیونالیست شعار و به روز رسانی نپال نقشه سیاسی با ترکیب سه استراتژیک کلیدی هندی سرزمین – Lipulekh, Kalapani و Limpiyadhura — که در خدمت به عنوان وسیله ای برای تسکین داخلی کشمکش برای برخی از زمان.

اما آشفتگی دوباره ظاهر از هفته گذشته و پس از Oli را متهم کرد که گروه های مخالف به رهبری Prachanda از جوجه ریزی یک توطئه برای حذف او با کمک همسایه جنوبی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن