نپال به ارسال به روز رسانی نقشه به هند سازمان ملل و جامعه بین المللی

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: اوت 2, 2020 1:07:29 pm نپال PM KP Oli. توسعه در میان تلخ داخ

توسط NEWSATROPAT در 12 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشرشده: اوت 2, 2020 1:07:29 pm
Nepal new map, India Nepal ties, india nepal border, Nepal new map photo, india nepal, india nepal news, india nepal relations, india nepal border news, india nepal relations news, india nepal latest news, نپال PM KP Oli. توسعه در میان تلخ داخلی دشمنی در نپال حاکم حزب کمونیست نپال (فایل)

نپال دولت ارسال آن به تازگی تجدید نظر نقشه به هند در سازمان ملل و جامعه بین المللی در اواسط ماه اوت یک وزیر گفته است. تجدید نظر نقشه شامل Kalapani, Lipulekhو Limpiyadhura مناطقی که آمار و ارقام در نقشه.

"ما خواهد شد ارسال نقشه به روز شده از جمله Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura مختلف سازمان ملل متحد و جامعه بین المللی از جمله هند است. این روند تکمیل خواهد شد در اواسط این ماه" Padma کردن یدلایمخیرات aryal وزیر برای مدیریت زمین تعاونی ها و کاهش فقر گفت: خبرگزاری ANI.

نپال وزیر خارجه Pradeep Gyawali امتیاز به یک نقشه از نپال طی مصاحبه ای با آسوشیتد پرس (AP)

وزارت خواسته است بخش اندازه گیری به چاپ 4,000 نسخه از نسخه به روز شده از نپال نقشه به زبان انگلیسی و ارسال آن به جامعه بین المللی است. حداقل 25,000 نسخه به روز شده نقشه توزیع شده در سراسر کشور. نپال نقشه است که بخشی از آن علامت استفاده شده است و در تمام رسمی و ثابت توسط آن کشور درست مانند دولت هند سربرگ باید شیر سرمایه از آشوکا.

با این حال توسعه می آید در میان تلخ داخلی دشمنی در نپال حاکم نپال و حزب کمونیست. جناح رقیب به رهبری حزب اجرایی رئیس Pushpa کمال Dahal "Prachanda" خواستار Oli استعفای, گفته های اخیر خود را ضد هند سخنان بودند "نه از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک مناسب است."

در ماه ژوئن نپال مجلس پاک یک قانون اساسی متمم لایحه که تایید کشور نقشه جدید که شامل سرزمین با هند است. هند نامیده حرکت قابل دفاع و گفت: آن را نه بر اساس "حقایق تاریخی و یا شواهد". "این مصنوعی بزرگ شدن ادعاهایی است نه بر اساس واقعیت های تاریخی و یا شواهدی است و نه قابل دفاع. آن را نیز ناقض ما درک کنونی برای برگزاری مذاکرات در برجسته مسائل مرزی," وزارت امور خارجی سخنگوی Anurag Srivastava گفت.

روابط بین هند و نپال تحت فشار پس از دفاع وزیر Rajnath Singh افتتاح 80 کیلومتر-طولانی استراتژیک بسیار مهم جاده اتصال Lipulekh عبور با Dharchula در Uttarakhand در 8 مه. هند کنترل Lipulekh, Kalapani, Limpiyadhura و نقشه های آن نشان می دهد این منطقه به عنوان بخشی از خاک خود شده است رقابت نپال. در حالی که نپال در واکنش به شدت به افتتاح جاده این ادعا که آن را از طریق خاک خود هند را رد کرده و ادعا می کنند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن