نپال حزب حاکم ایستاده جلسه کمیته به تعویق افتاد برای دو روز بیشتر

توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 6:13:20 pm نپال نخست وزیر Khadga پراساد Oli سمت چپ

توسط NEWSATROPAT در 29 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 19 سال 2020 6:13:20 pm
Nepal parliament crisis, Nepal government crisis, Nepal PM, KP Oli, Pushpa Kamal Dahal 'Prachanda', Oli Prachanda tussle, World news, Indian Express نپال نخست وزیر Khadga پراساد Oli سمت چپ حرکت دست با رئیس حزب کمونیست نپال (مائوئیست مرکز) Pushpa کمال Dahal پس از ادای سوگند در دفتر ریاست جمهوری ساختمان در کاتماندو نپال در سال 2018 است. (AP Photo/Niranjan Shrestha فایل)

نپال و حزب کمونیست در یکشنبه معوق مهم نشست قدرتمند خود ایستاده کمیته برای هفتمین بار به عنوان رهبران تشدید تلاش ها برای مذاکره با یک قدرت هسته ای بین نخست وزیر K P Sharma Oli و نخست وزیر سابق Pushpa کمال Dahal 'Prachanda'.

با توجه به بیانیه صادر شده توسط دفتر مرکزی حزب کمونیست نپال ایستاده جلسه کمیته برنامه ریزی شده برای 3 بعد از ظهر روز یکشنبه شده است معوق برای ساعت 11 صبح روز سه شنبه.

در طی یک جلسه رسمی در صبح روز یکشنبه حزب رهبران تصمیم به تسلیم در این نشست برای دو روز در یک پیشنهاد به مرتب کردن بر اساس تفاوت ایستاده عضو کمیته گانش شاه گفت PTI.

45-عضو قدرتمند ایستاده کمیته جلسه اول به نام برای ژوئن 24, پس از نخست وزیر Oli ادعا که برخی از رهبران حزب در حال هماهنگی با همسایه جنوبی برای حذف او از قدرت پس از دولت جدید صادر نقشه سیاسی ترکیب, هندی, سرزمین های از Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura.

این Prachanda رهبری جناح رد این اتهامات گفته است آنها که خواسته اند برای استعفای نه هند. از آنها خواسته نخست وزیر Oli برای نشان دادن شواهد برای حمایت از خود را دادند.

بالا NCP رهبران از جمله 'Prachanda' را خواستار شده است نخست وزیر Oli استعفای, گفته های اخیر خود را ضد هند سخنان بودند "نه از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک مناسب است." آنها همچنین در برابر Oli را استبدادی سبک از عملکرد.

Oli و Prachanda برگزار شد حداقل هشت جلسات در هفته های اخیر به مرتب کردن تفاوت های بین آنها را. اما به عنوان نخست وزیر قبول نمی کند وضعیت یک مرد-یک-پست مذاکرات شکست خورده, حزب, منابع گفت.

روز شنبه, 68 ساله Oli پیشنهادی برای تشکیل اوایل کلی کنوانسیون حزب به منظور حل و فصل این موضوع ابراز نگرانی کرد.

به عنوان Prachanda رهبری جناح خواستار مرکزی مشغول به کار کمیته جلسه ای برای تحت فشار قرار دادن Oli مرحله نخست وزیر پیشنهادی برای برگزاری کلی کنوانسیون در ماه نوامبر یک رهبر ارشد CPN گفت.

به عنوان Oli نمی لذت بردن از حمایت اکثریت هر دو در کمیته دائمی و CWC او اجتناب از جلسات یک رهبر ارشد حزب گفت.

Oli شناور ایده برگزاری اوایل کلی کنوانسیون فقط به طولانی شدن زمان تصدی خود به CPN رهبر گفت.

در طول جلسه رسمی برگزار می شود در Prachanda محل اقامت در صبح روز یکشنبه رهبران ارشد Madhav کومار نپال Jhalanath Khanal و Bamdev Gautam رد ایده تشکیل کلی کنوانسیون و گفت که آن را نمی ممکن است به نگه داشتن به طور کلی کنوانسیون در این زمان بحران ملی.

تفاوت بین دو جناح یک led توسط Oli و دیگر به رهبری Prachanda در این موضوع از قدرت های شدت پس از نخست وزیر به طور یک جانبه تصمیم به prorogue بودجه جلسه پارلمان.

Prachanda ساخته شده بود اجرایی رئیس NCP در ماه نوامبر سال گذشته تحت یک قرارداد بین او و Oli. اما نخست وزیر سابق بود که به ندرت فرصت داده شده به رهبری حزب خود را که برخی از رهبران می گویند یکی از دلایلی است که او تصمیم به تشکیل جناح خود در برابر Oli.

به کاتماندو پست اخیرا گزارش داد که Prachanda ممکن است موافق نیست برای چیزی کمتر از نخست وزیر, پست, اما پس از Oli گرفته است برخی از گام های جدی از جمله خانه تمدید, او می تواند گام به عقب برای برخی از زمان از ترس او می تواند در صورت انشعاب در حزب.

این Prachanda جناح تا چند هفته پیش بود با اعتماد به نفس است که آن را شبیه آنها را مدیریت برای نیروی Oli به تسلیم. اما دو روز پس از proroguing خانه در جولای 3, Oli گفت: کابینه خود را که جناح رقیب بود و توطئه برای سرنگونی او و استیضاح رئیس جمهور Bhandari قرار دادن Prachanda و جناح خود را بر روی پای عقب روزنامه اشاره کرد.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب