نپال و حزب حاکم این جلسه برای تصمیم گیری PM Oli آینده به تعویق افتاد برای پنجمین بار تا روز یکشنبه

توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 5:41:17 pm روز جمعه جلسه 45-عضو کمیته ایستاده بود و

توسط NEWSATROPAT در 27 تیر 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 17 سال 2020 5:41:17 pm
K P SHARMA OLI, NEPAL prime minister, communist party meet, Nepal Communist Party, indian express روز جمعه جلسه 45-عضو کمیته ایستاده بود و به تصمیم نخست وزیر Oli آینده پس از مذاکرات به اعتصاب یک قدرت جدید هسته ای بین او و رئیس اجرایی از NCP Prachanda شکست خورده را به هر گونه پیشرفت در روز پنج شنبه بیش از حد. (عکس)

یک جلسه بسیار مهم از نپال و حزب کمونیست به تعویق افتاد برای پنجمین بار تا روز یکشنبه به زمان بیشتری برای نخست وزیر K P Sharma Oli و جناح رقیب به رهبری نخست وزیر سابق Pushpa کمال Dahal 'Prachanda' به مرتب کردن بر اساس تفاوت های خود را.

ایستاده جلسه کمیته حزب کمونیست نپال (NCP) بود برای جمعه برنامه ریزی شده بود اما به تعویق افتاد تا 3 بعد از ظهر روز یکشنبه به درخواست Oli و Prachanda.

پیش از آن در روز, در این جلسه به تعویق افتاده برای چند ساعت parleys.

"جلسه ثابت شده است برای 3 بعد از ظهر جمعه", Surya تاپا, Oli مطبوعاتی مشاور توییتی. آخرین بار کمیته برگزار شد و در جولای 2.

این حزب نیز تصمیم به برگزاری یک جلسه بسیار مهم آن 441-عضو مرکزی مشغول به کار کمیته (CWC), Ganesh, شاه ایستاده عضو کمیته گفت PTI. نخست وزیر اوکراین در حال حاضر خواهد شد تصمیم گرفت در CWC جلسه که برگزار می شود در هفته آینده, او گفت:.

به CWC است مجاز به گرفتن یک تصمیم رسمی در 'one-man, one-post' به اجرا در حزب به عنوان در هر تقاضا از گروه مخالف به رهبری Prachanda, او گفت:. یکشنبه ایستاده جلسه کمیته است که انتظار می رود برای رفع این تاریخ برای CWC جلسه که در نهایت تصمیم می گیرید سرنوشت نخست وزیر Oli شاه گفت.

دو رهبر روز جمعه برگزار رسمی مذاکرات به مرتب کردن بر اساس تفاوت های خود را.

روز جمعه جلسه 45-عضو کمیته ایستاده بود و به تصمیم نخست وزیر Oli آینده پس از مذاکرات به اعتصاب یک قدرت جدید هسته ای بین او و رئیس اجرایی از NCP Prachanda شکست خورده را به هر گونه پیشرفت در روز پنج شنبه بیش از حد.

نخست وزیر و رئیس حزب Oli, Prachanda و نخست وزیر سابق Madhav کومار نپال نیز برگزار شد یک جلسه رسمی در ساعت رسمی اقامت در Baluwatar در تلاش برای پایان دادن به درون حزب نزاع. در این جلسه Oli حاضر به استعفا و یا رها کردن موقعیت خود به عنوان رئیس NCP.

یک سری از جلسات سعی کردم به مرتب کردن تفاوت بین Oli و گروه مخالف. اما به عنوان نخست وزیر را قبول نمی کند وضعیت خود را از یک مرد-یک-پست مذاکرات شکست خورده, حزب, منابع گفت.

بالا NCP رهبران از جمله 'Prachanda' را خواستار شده است نخست وزیر Oli استعفای, گفته های اخیر خود را ضد هند سخنان بودند "نه از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک مناسب است." آنها همچنین در برابر Oli را استبدادی سبک از عملکرد. تفاوت رشد بیشتر پس از Oli گفت که برخی از رهبران حزب حاکم در حال هماهنگی با همسایه جنوبی برای حذف او از قدرت پس از دولت جدید صادر نقشه سیاسی ترکیب, هندی, سرزمین.

این Prachanda-نپال جناح رد این اتهامات گفته است آنها که خواسته اند برای استعفای نه هند. از آنها خواسته Oli برای نشان دادن شواهد برای حمایت از خود را دادند.

Prachanda گفته است که او نمی خواهد اجازه می دهد که به تقسیم و هر گونه تلاش از هر نقطه به تضعیف آن وحدت خواهد صدمه دیده است و مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس و بلایای طبیعی است.

جمعه گذشته جلسه کمیته دائمی به تعویق افتاد برای چهارمین بار در آخرین لحظه با استناد به سیل و رانش زمین در این کشور است.

تفاوت بین دو جناح از NCP یک led توسط Oli و دیگر به رهبری Prachanda در این موضوع از قدرت های شدت پس از نخست وزیر به طور یک جانبه تصمیم به prorogue بودجه جلسه پارلمان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن