نپال و حزب حاکم این جلسه به تعویق افتاده دو ساعت

توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 11:53:32 am کمیته جلسه به تعویق افتاده است ت

توسط NEWSATROPAT در 1 مرداد 1399
توسط: PTI | کاتماندو | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 11:53:32 am
کمیته جلسه به تعویق افتاده است توسط یکی دیگر از دو ساعت تا 1 ساعت. (رویترز)

یک جلسه بسیار مهم از نپال و حزب کمونیست به آهن از اختلاف بین نخست وزیر K P Sharma Oli و جناح رقیب به رهبری نخست وزیر سابق Pushpa کمال Dahal "Prachanda" شد در روز سه شنبه معوق دو ساعت پس از دو رهبر در پی برخی از زمان برای بحث رسمی برای حل و فصل مسائل کلیدی است.

کمیته جلسه به تعویق افتاده است توسط یکی دیگر از دو ساعت تا 1 ساعت گفت Ganeshi شاه و عضو کمیته دائمی و یک رهبر ارشد حزب کمونیست نپال (NCP).

این حزب قرار است به بحث در مورد قدرت های مسائل در طول قدرتمند ایستاده جلسه کمیته است که در حال حاضر شده است به تعویق افتاد برای هفت بار از ژوئن 24.

این نشست به تعویق افتاد برای دو ساعت به عنوان دو تن از رهبران حزب- Oli و Prachanda – نیاز به برخی از زمان برای بحث رسمی برای حل و فصل مسائل کلیدی حزب اسلامی.

بالا NCP رهبران از جمله Prachanda شده اند خواستار Oli استعفای, گفته های اخیر خود را ضد هند سخنان بودند "نه از لحاظ سیاسی و دیپلماتیک مناسب است." آنها همچنین در برابر Oli را استبدادی سبک از عملکرد.

تفاوت رشد بیشتر پس از Oli گفت که برخی از رهبران حزب حاکم در حال هماهنگی با همسایه جنوبی برای حذف او از قدرت پس از دولت جدید صادر نقشه سیاسی ترکیب, هندی, سرزمین های از Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura.

این Prachanda-نپال جناح رد این اتهامات گفته است آنها که خواسته اند برای استعفای نه هند.

توضیح داد: چرا نپال PM Oli سرزنش هند در کشمکش با رقیب Prachanda

Prachanda گفته است که او نمی خواهد اجازه می دهد که به تقسیم و هر گونه تلاش از هر نقطه به تضعیف آن وحدت خواهد صدمه دیده است و مبارزه با این بیماری همه گیر کوروناویروس و بلایای طبیعی است.

Prachanda روز دوشنبه گفت: تلاش شد در رفتن به حل و فصل intra-تفاوت حزب و حکومت اوایل کلی کنوانسیون حزب به عنوان پیشنهاد شده توسط نخست وزیر Oli.

"رفتن به صورت کلی کنوانسیون یک ایده بد نیست اما بدون آماده سازی مناسب آن است که ممکن است به عنوان مسائل مختلف از جمله حزب ایدئولوژی نیز نیاز به مرتب کردن" Matrika Yadav ایستاده عضو کمیته نقل Prachanda عنوان کرد و گفت در این نشست است.

Prachanda سخنان آمد در میان گزارش می دهد که او نیز به این درک رسیده با Oli در برگزاری مجمع عمومی کنوانسیون نوامبر/دسامبر و نخست وزیر او را به عنوان حزب صندلی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن