نپال PM Oli مدعی هند توطئه برای سرنگونی او می گوید جلسات در دهلی

نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | کاتماندو | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 7:12:36 am نپال نخست وزیر K

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399
نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | کاتماندو | به روز رسانی: 29 ژوئن 2020 7:12:36 am
KP Oli, Nepal prime minister, Nepal prime minister KP Oli, Nepal new map, World news, Indian Express نپال نخست وزیر K P Sharma Oli

به عنوان تفاوت بدتر بین دو رؤسای حاکم نپال و حزب کمونیست و نخست وزیر K P Sharma Oli و Pushpa کمال Dahal سابق ادعا یکشنبه که رقبای او بودند که تحریک توسط هند به سرنگونی او.

صحبت کردن در یک برنامه Oli ادعا که "جلسات" بودند که سازمان در دهلی نو در برابر نپال تصمیم به اصلاح قانون اساسی آن شامل در آن نقشه Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura مناطق.

"این غیر قابل تصور است... چیزهایی که اتفاق می افتد در دهلی نو در برابر متمم قانون اساسی... گوش دادن به دهلی رسانه ها. نگاهی به جلسات سازمان یافته در هند" گفت: Oli با اشاره به اتهام "توطئه" برای سرنگونی دولت او. "همه شما باید بدانید نپال ناسیونالیسم نیست که ضعیف است که نیروهای خارجی قادر خواهد بود تا آن را سرنگون...," او گفت:.

نپال به تازگی پاک یک قانون اساسی اصلاح لایحه حمایت این کشور از نقشه جدید که شامل سرزمین های هند در نتیجه تعمیق ردیف مرزی بین دو کشور.

گفت: او تا به حال هیچ تمایل به در پست "forever", او, با این حال, وجود دارد گفت: "شکی" خود را ترک در حال حاضر. "اگر من ترک وجود خواهد داشت بدون رهبر به مسئله ناسیونالیسم و قلمرو او گفت:" در اشاره آشکار به اختلاف در درون حزب.

حزب کمونیست بوده است تقسیم خانه بیش از حرکت دولت چین با حزب کمونیست چین است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن