نپال خانه prorogued KP Oli ممکن است تقسیم حزب به باقی می ماند PM

نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 7:55:08 pm نپال نخست وزیر KP

توسط NEWSATROPAT در 12 تیر 1399
نوشته شده توسط Yubaraj Ghimire | کاتماندو | منتشرشده: ژوئیه 2 سال 2020 7:55:08 pm
KP Oli, Nepal prime minister, Nepal prime minister KP Oli, Nepal new map, World news, Indian Express نپال نخست وزیر KP Sharma Oli. (عکس)

نپال در آشفتگی پنج شنبه پس از نخست وزیر KP Sharma Oli امتناع از عملکرد حزب فشار به گام پایین کردم هر دو مجلس پارلمان prorogued بدون مشورت با سرپرست آنها افسران برای دفع تهدید به تداوم ،

این حرکت خشم خود را مائوئیست همکاران به رهبری نخست وزیر سابق Pushpa کمال Dahal 'Prachanda' که ملاقات رئیس جمهور Bidhya دوی Bhandari در اعتراض به Oli را "خلاف قانون اساسی" اقدام و فوری خود را تایید شده توسط او.

Prachanda و Oli هستند co-رؤسای حاکم نپال و حزب کمونیست. یک جلسه بسیار مهم از حزب و کمیته مرکزی شده است معوق تا شنبه به عنوان تلاش هستند که ساخته شده برای نگه داشتن حزب دست نخورده است.

زیر آتش خود را برای سخن گفتن است که هند شد توطئه با یک بخش از نپال و رهبری سیاسی برای سرنگونی دولت خود Oli گفته می شود با ایده promulgating فرمان به اثر یک تغییر در قانون است که اجازه می دهد او را به بررسی امکان تقسیم حکم NCP. او می تواند کوک یک ائتلاف جدید احتمالا با مخالفت کنگره نپال در زیر شیر بهادر Deuba برای در قدرت باقی می ماند.

NCP سخنگو و معاون سابق نخست وزیر Narayan Kaji Shrestha اذعان کرد که این حزب بود رفتن را از طریق یک بحران عمیق و تلاش بودند برای حفظ وحدت.

وجود بخش عمیق در حزب حاکم بیش از Oli عملکرد در کل و دست زدن به روابط خود با هند در خاص است.

روز بعد از او هدایت یک قانون اساسی متمم لایحه به مجلس برای تحریم نپال نقشه جدید که شامل سه منطقه با هند (Kalapani, Lipulekh و Limpiyadhura), Oli گفته است که هند و یک بخش از رهبران در کاتماندو شد توطئه برای حذف او از قدرت است.

عصبانی اعضای حزب گفت که او تا به حال قرار دادن دولت و حزب در یک مشکل نقطه با اتهامات بی اساس و باید گام پایین.

به عنوان گروه کر بزرگ شده و فشار نصب شده Oli کابینه توصیه می شود که مجلس نمایندگان و Rastriya سبها بود prorogued. ریاست افسران از دو خانه بودند مشورت نیست. رئیس جمهور Bhandari امضا فورا در این پیشنهاد است.

انتظار می رود که به زودی Oli ایجاد تغییرات در کابینه با رها کردن شورشیان. او همچنین ممکن است به ارمغان بیاورد فرمان به اثر یک تغییر در قانون به تقسیم ، ارائه که نیاز به 40 درصد پشتیبانی از هر دو حزب پارلمانی و کمیته مرکزی اجازه می دهد تا یک تقسیم ممکن است بهینه سازی به 40 درصد پشتیبانی از هر دو حزب پارلمانی و یا کمیته مرکزی.

هر دو Oli و Bhandari یک منبع بسیار قرار داده گفت: احساس آنها شده اند "خیانت" توسط Prachanda که تا به حال مطمئن باشید که او نمی خواهد اجازه دهید اعضای فشار بیش از حد سخت را برای Oli استعفای.

"این بود که پس از این اطمینان که رئیس جمهور Bhandari خواسته بود Oli به برگزاری کمیته دائمی نشست. بیست و پنج عضو است که سخن گفته اند تا کنون خواستار Oli استعفای Prachanda خود را در خط مقدم" این منبع گفت.

در کمیته جلسه و در طول غیررسمی مشاوره Oli روشن ساخته است که او در حال رفتن به ترک فقط به خاطر اینکه برخی از مردم آن را می خواهم.

"در حالی که او آماده است برای تغییر نگرش و رفتار است و این شده است یک شکایت عمده او ممکن است دریغ نکنید برای تشکیل یک حزب جدید پیوستن به دست با مخالفت کنگره نپال به تشکیل یک دولت ائتلافی" یک Oli حریف گفت:, و اضافه کرد که Oli خواهد سعی کنید بهترین خود را به نگه داشتن رقبا Prachanda و Madhav نپال از قدرت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن