نئولیبرالیسم است رفتن به پایین بدون مبارزه

این Covid-19 بیماری همه گیر در حال حاضر منجر به بی سابقه مالی کمک مالی در سراسر اقتصادهای توسعه یافته است. آن

توسط NEWSATROPAT در 5 خرداد 1399

این Covid-19 بیماری همه گیر در حال حاضر منجر به بی سابقه مالی کمک مالی در سراسر اقتصادهای توسعه یافته است. آن نشان داده است که متمرکز دولتی, پاسخ به همه گیر منجر به مراتب بهتر سلامت. به عنوان بهداشت و درمان بحران ساکن و اقتصادی یکی غالب مکالمه شکنندگی اقتصاد ساخته شده توسط نئولیبرالیسم در 40 سال گذشته تبدیل شده است به شدت روشن است.

بله نئولیبرالی جهانی شدن است توفنده سخت است. با وجود کمکهای مالی و غیر مومن سیاست های بانک های مرکزی جهان کنونی به منظور به نظر می رسد, آینده به پایان رسید, اما نبرد بعید است به بیش از و ممکن است در واقع ورود به آن بحث انگیزترین صحنه است. آن است که هنوز هم مورد که نئولیبرالی جانور زخمی شده است.

ما می توانید ببینید که این با در نظر گرفتن یک نگاه در دو تا از هسته آن روند: روند رو به افزایش جهانی برون سپاری با هدف تولید محصولات ارزان و روند به سمت کاهش مالیات و افزایش خصوصی سازی و ساخت دولت در رقابت برای تبدیل شدن به جذاب تر مقصد برای سرمایه جهانی است.

پایان همیشه بیشتر پراکنده زنجیره تامین جهانی

سال گذشته در حال حاضر به چالش کشیده نئولیبرالیسم چشم انداز تجارت جهانی با ما تعرفه تبدیل این مرکز به یک مقدار بزرگتر بحث در یک کشور توانایی تهیه و پرداخت مشاغل به شهروندان است. نئولیبرالیسم هرگز ارائه شده رضایت بخش پاسخ به این سوال چرا که ایدئولوژی بازار آزاد نمی تواند آشتی با هر چیزی که بر حاشیه سود.

آنها تا به حال در گذشته موفق بوده اند در dodging گفتگو اما بحران کنونی است و بازگشایی آن با توجه به نیاز آشکار به یک قابل اعتماد تولید ملی حفاظت تجهیزات تست هواکش و دیگر کالاهای ضروری. کمبود ذخایر و ظرفیت تولید این و بسیاری از کالاهای دیگر در زمان بحران را محدود سرمایه توانایی برون سپاری تولید به کشورهایی مانند چین در آینده است.

اختلال در زنجیره تامین چشمگیر بوده است و نه محدود به کالاهای پزشکی به تنهایی. آن است که تأثیر آرایه ای از صنایع که به طور کامل آمادگی برای اختلال در تجارت جهانی. به عنوان مثال کار فشرده صنعت نساجی نابود مستندات تأثیر هر کس از فروشگاه های خرده فروش به کارخانه ها و حتی پنبه تولید.

اشتها برای دولت و مالیات پایین تر رفته است

شرکت های بزرگ و بسیار ثروتمند می دانم که بدهی های متحمل شده توسط اساسا تمام دولتها در سراسر جهان به منظور حفظ اقتصاد خود را شناور خواهد نیروی گفتگو در مورد بازپرداخت در حال حاضر در 2021.

معمول خود دستور اقدامات ریاضت دارای ضربه دیوار و بعید است به استقبال گزینه; حتی یکی از آن starkest, مدافعان, صندوق بین المللی پول و دیگر هیچ پشتیبانی از ریاضت است و امروز اصرار دولت به افزایش هزینه های.

تجربه های اخیر یونان بدهی که نه تنها نمی کاهش می دهد اما در واقع ballooned به نسبت تولید ناخالص داخلی خود را با توجه به سیاستهای ریاضت اقتصادی باقی می ماند یک تصویر رنگی برای اعضای اتحادیه اروپا به عنوان آنها سعی می کنند به توافق جمعی پاسخ به بحران است. در انگلستان محافظه کاران در حال حاضر گرفته شده است یک گام به عقب از ریاضت اقتصادی اعمال شده در دیوید کامرون دولت و بعید است به بازگشت به آن را هر زمان به زودی. این Covid-19 بحران در مقابل بر اهمیت بیمه خدمات درمانی و قوی برنامه های دولت است.

در آمریکا جمهوریخواهان در حال حاضر پیشنهاد کاهش شدید ایمنی خالص قبل از همه گیر دریافت کرده است که یک غیر دوستانه پذیرش عمومی به حداقل می گویند. بسیار بزرگتر کاهش است که مورد نیاز خواهد بود این زمان در اطراف, با توجه به این حجم از کسری تولید توسط خود دولت به نظر می رسد سیاسی عملی. امیدوار کننده برای معکوس کاهش مالیات از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت است امن ترین مسیر سیاسی برای هر دو حزب را در انتخابات سال است.

چه می آید بعدی

با وجود کمکهای مالی و غیر مومن سیاست های بانک های مرکزی نبرد نشده است. بیش از 30 میلیون نفر شغل خود را از دست در ایالات متحده است. آنها امروز در مرکز جهانی از همه گیر بر اساس تعداد آلوده و اثرات موج دار شدن است که در آن انقباض اقتصادی را در سراسر جهان. اخیر علیه مستند اقدامات و ایالت مستندات باید به عنوان یک چاره اندیشی موقت محصول از حاشیه گروه.

به عنوان اتفاق افتاده است قبل از منافع قدرتمند مانند کخ برادران با استفاده از طبقه کارگر سفید پوستان به ایجاد ناآرامی از طرف آنها. این نوک کوه یخ است و صرفا یک واکنش است. مشخص و بر اساس قبلی رکود ما می توانیم انتظار سه استراتژی کلیدی برای مستقر می شود توسط نئولیبرالی نخبگان را نه تنها به دست آوردن مجدد کنترل از سیاست های اقتصادی بلکه به اطمینان حاصل شود که افزایش محبوبیت مترقی سیاست ها و حرکات کوتاه است.

استراتژی اول: به دست گرفتن کنترل این روایت و گفتمان عمومی

دوگانگی بین اقتصاد و بهداشت و درمان بود پس از آغاز بحران مورد استفاده توسط پردازان به عنوان یک لفظی ابزار برای متقاعد کردن مردم در مورد آنچه که در خطر است. هیچ اقتصاددان جدی پشت چنین یا/و یا چشم انداز بدون هشدارهای گسترده در اطراف آن است. در عین حال این فریم از مسائل اجتماعی و بحران در خاص است و نمونه راه نئولیبرالیسم در عمل در عرصه گفتمان عمومی.

پس از بحران 2008 توجیه بود دقیقا به این شیوه: در هر صورت ما نجات بانک ها و یا ما در معرض خطر طبقه متوسط به عنوان یک کل. درست مثل وجود اعتبار برای این که فریم آن نیز وجود دارد هیچ اعتبار به یک منطق است که دیکته می کند که ما یا بازگشایی اقتصاد و یا نجات جان 3-4 ٪ از جمعیت. مخاطرات اما بسیار بالاتر از در سال 2008 و نئولیبرالی نخبگان به طور کامل آگاه از این.

آنها را به تلاش برای تحت کنترل گرفتن از گفتمان عمومی با شدت هل دادن یک روایت از قربانی که در آن صاحبان کسب و کار ارائه شده به عنوان قربانیان اصلی این بیماری همه گیر. هدف آنها این است که برای ایجاد یک محیط که در آن انتقاد نسبت به کمک مالی به مقدار نفرت از کسب و کار کوچک است که آنها همیشه استدلال می کنند که موتور اصلی اقتصاد سرمایه داری.

همه این مانع از این واقعیت است که اکثریت قریب به اتفاق از کسب و کار را هرگز دریافت کمک از دولت یا بانک مرکزی—به خصوص که ما گام به گام در خارج از جهان توسعه یافته به محرک های مالی که دولت از اقتصادهای در حال توسعه می تواند جمع اوری واقعا ناچیز با توجه به اندازه رکود اقتصادی است.

استراتژی دوم: به تعویق انداختن انتشار CO2 کاهش

در حالی که در گذشته راه را برای مقابله با بازپرداخت بدهی پس از یک رکود قابل ملاحظه بوده و از طریق ریاضت این زمان در اطراف نئولیبرالی نخبگان می دانم که این رویکرد می تواند به تولید بسیار زیاد میکند. از همه مهمتر, آنها ترس است که ریاضت ممکن است پرتاب اقتصاد جهانی به یک دهه از دست رفته به عنوان مورد برای خیلی از اتحادیه اروپا پس از بحران 2008. این به این دلیل است که این زمان در اطراف خود نفوذ سیاسی است که به احتمال زیاد با هدف در برابر همه تلاش ها برای کاهش انتشار کربن به طور خاص دولتی از طرح های در خط با آنچه ترویج شده است به عنوان سبز معامله جدید در ایالات متحده و جاهای دیگر.

بسیار سریع اقدامات انجام شده برای نجات هواپیمایی که سنگین آلوده بدون هیچ گونه توجه به کاهش انتشار آلاینده ها متصل شده است و یک چشم باز یک مثال از آنچه که ما انتظار می رود. سنگین آلوده cry wolf, هشدار درباره اخراج گسترده مگر اینکه هیچ رشته متصل کمکهای مالی در حال دست به آنها.

در عین حال از آن است که سقوط قیمت نفت چه نئولیبرالی نخبگان را به عنوان یک قوی تر مورد برای کسب و کار خود را به عنوان معمول ذهنیت است. هشدار در مورد نصب زیان کار و همچنین از احتمال ورشکستگی بسیاری از نفت شیل و تار شن و ماسه پروژه های در حال استفاده به تقاضای توقف کامل به اهداف کاهش انتشار.

نقطه ای است که خیلی نمی سعی کنید برای صرفه جویی در این بخش بلکه نشان می دهد که برای این کار ضرر و زیان به توان جذب اقتصاد و سپس تولید گازهای گلخانه ای و حتی مقررات زیست محیطی در مقیاس بزرگ نیاز به نورد. مقررات آنها استدلال می کنند چوک نوآوری و تاثیر شرکت های کوچکتر بیشتر از آنها بزرگتر هستند. تلاش های خود را در حال حاضر موفق در ایالات متحده است. بنابراین به جای بیشتر کمک مالی و کمک مستقیم به کارگران آنها اصرار دارند که بازار می تواند و باید اجازه داده شود به حل و فصل وضعیت.

سوم استراتژی: یک طلاق کامل از اقتصاد و دموکراسی

پس از سقوط دیوار برلین فوکویاما ارائه پیروزی بر اتحاد جماهیر شوروی به عنوان یک پیروزی برای دموکراسی و سرمایه داری به جای یکی از سرمایه داری به تنهایی. مرکز احزاب چپ در هر دو طرف اقیانوس به آسانی در آغوش نئولیبرالی دستور خصوصی سازی و کارآفرینی نه تنها برای خود اقتصاد اما به عنوان دارو کمک خواهد کرد که جهان در حال توسعه رشد را انتخاب کنید و برای دموکراسی بیش از حکومت استبدادی.

ما به ندرت می شنویم که روایت امروز به عنوان داستان از چین, یکی, که در آن یک حزب کمونیست قادر به ساخت موفق ترین اقتصاد سرمایه داری در تاریخ قرار گرفته و به بحث در مورد ازدواج دموکراسی و سرمایه داری به بقیه. در حالی که در بیشتر مضطرب ازدواج از دو نظر تا به حال باقی مانده است بحران کنونی ارائه شده یک فرصت به آن را ترک پشت.

از یک سو دولت ها در برزیل و مجارستان و لهستان در میان دیگران استفاده کرده اند و وضعیت فعلی برای گرفتن قدرت بیشتر و تضعیف هر شکل متعادل از قضایی یا قانونی شاخه. از سوی دیگر تماس با ردیابی و عظیم تست باز شده درب برای دولت ها و شرکت ها به شدت به دخالت در مردم حفظ حریم خصوصی است که کسب و کار می دانید می توانید برای باز کردن درب به یک ثروت از اطلاعات شخصی.

اطلاعات بیشتر در رفتار مردم و حتی ممکن است اجازه می دهد برای اتوماسیون برای سرعت بخشیدن; شرکت هایی مانند آمازون ممکن است قادر به می دانم که به اندازه کافی در مورد یک شخص به طور کامل ایجاد روال خرید برای آنها به طور کامل خودکار جهت تحقق از سهام جلد به انبار تدارکات به عنوان یک نتیجه.

مبارزه ای که در پیش روست ممکن است یکی از سخت ترین و در عین حال به عنوان جانور خطرناک ترین زمانی که مرگباری زخمی شدند. به ما مزیت این کارت در حال حاضر روی میز گذاشته شد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن