نه سیل و نه دشمنان می تواند متوقف شود '97 مرکزی تیم فوتبال

شهرستانها از چنگال شرق و چنگال بزرگ تخلیه شدند. شهروندان نيز در سراسر کشور نامشخص از آنچه که شرایط را از خانه

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

شهرستانها از چنگال شرق و چنگال بزرگ تخلیه شدند. شهروندان نيز در سراسر کشور نامشخص از آنچه که شرایط را از خانه و کسب و کار خواهد بود زمانی که آنها مجاز به بازگشت.

در میان همه هرج و مرج و گمنام Grand Forks دبیرستان مرکزی به نحوی موفق به نه تنها در زمینه فوتبال دختران تیم اما پیروزی در مسابقات قهرمانی کشور.

مرکزی رفت 8-1-2 که فصل ضرب و شتم بیسمارک St. mary's 2-1 در حالت مسابقات قهرمانی بازی. این برنامه اولین و تنها قهرمانی کشور.

"شما برنده مسابقات قهرمانی کشور و این بهترین احساس" گفت: جسیکا بینا در سال 2017 سالگرد 20th باشد از قهرمانی. "اما من فکر می کنم آن را به معنای حتی بیشتر به ما فقط به این دلیل که از همه چیز ما تا به حال به از طریق رفتن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بینا ارشد در آن تیم منتقل شده بود به جیمز تاون در سیل. کلی فورد Wilber در Devils Lake. بازیکنان دیگر واقع شد در جاهای دیگر.

حدود نیمی از بازیکنان در این تیم زندگی می کردند دور از رودخانه در گرند فرک پایگاه نیروی هوایی. بازیکنان والدين خواستار آغاز شده جهان را ببینید که چگونه همه بود. هنگامی که آن را کشف شد که بازیکنان به اندازه کافی زندگی در یک فاصله مناسب برای رشته یک تیم روند راه اندازی شد در حال حرکت است.

شیوه های تنظیم شد تا در امکانات در پایگاه هوایی. هیچ لباس مدرسه در دسترس بود به طوری که تیم, عینک آبی و سفید لباس ارائه شده توسط پایگاه هوایی.

مرکزی بازی شنبه به طور منظم فصل doubleheaders در زمان 5-1-2 رکورد به دولت مسابقات در بیسمارک. بازیکنان عینک مرکزی یکنواخت در حالت مسابقات -- Central پسران لباس فوتبال که آن مربی ادگار Orgeton پیدا کرده بود.

مرکزی ضرب و شتم جیمز تاون 5-0 در دولت یک چهارم نهایی به عنوان فورد و جسیکا Rausch به ثمر رساند دو گل و نیکول وایتهد اضافه شده یکی است.

بینا -- بازی بازی دروازه بان به خاطر مرکزی انتظار می رود به طور منظم دروازه بان می تواند یافت نمی شود که فصل -- تا به حال شش صرفه جویی در هدف در چهارم و برنده شوید. او ثبت شده او هشتم shutout فصل با نه موجب صرفه جویی در یک 1-0 نیمه نهایی پیروزی در برابر فارگو جنوبی. استیسی Hallgren به ثمر رساند تنها هدف است.

در این مسابقات Hallgren شکست بدون گل نبرد با یک هدف و یک Rausch تصویب در اوایل دوره دوم. سنت مری را به خود جلب کرد و حتی زمانی که استیسی Hintz به ثمر رساند در یک 2-در-1 مبارکه با هشت دقیقه باقی مانده.

اما با 56 ثانیه باقی مانده, Rausch دوباره کمک به Hallgren به ثمر رساند tiebreaker با اولین هدر هدف از زندگی حرفه ای خود را. بینا به پایان رسید با 10 موجب صرفه جویی در. مرکزی را ناشی از خست دفاع مجاز تنها هفت گل تمام شود.

"من بیشتر افتخار می کنم در حال حاضر از آنچه که ما را نسبت به من 20 سال پیش" Wilber گفت: در سال 2017. "ما تا به حال بسیاری از عوامل کار در برابر ما است. اما ما با هم گیر کرده. آن را بسیار دیوانه چگونه آن را انجام."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن