نبراسکا اولیه عمدتا آرام با وجود افزایش پست الکترونیکی-در رای

توسط: AP | اوماها (us) | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:09:56 pm رای گیری سایت در اوماها حومه

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399
توسط: AP | اوماها (us) | منتشر شده در تاریخ: 13 مه سال 2020 2:09:56 pm
Nebraska primary mostly quiet despite surge of mail-in votes رای گیری سایت در اوماها حومه چالکو گزارش های پایین تر در فرد مردم در انتخابات نسبت به حالت عادی از صبح روز سه شنبه. (AP Photo/Nati بیلبائو)

نبراسکا اولیه انتخابات بود و به شدت آرام روز سه شنبه به رای دهندگان سازی و روشن از رای گیری سایت در حالی که خرد سابقه دولت برای رای گیری غایب با حدود 400,000 پست الکترونیکی-در برگه های رای.

جمهوری خواه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و presumptive دموکراتیک چلنجر جو بایدن میره به آسان پیروزی در این انتخابات برای اولین بار در شخص اولیه پس از به شدت انتقاد کرد انتخابات در ویسکانسین پنج هفته پیش در وسط coronavirus بیماری همه گیر.

بنابراین جمهوری خواه سناتور مارک کرک بن Sasse که در مواجه با ایران چالش اصلی به دلیل قبلی انتقاد از مغلوب ساختن پیشی جستن. مقامات تا به حال تشویق مردم به رای دادن از طریق پست هر چند کالیفرنیا ،

آیووا و وزیر خارجه باب Evnen هر دو متعهد به نونهالان با یک فرد اولیه حتی اگر بسیاری از کشورهای دیگر را موکول آنان و یا روشن به تمام ایمیل های رای گیری.

رای گیری سایت در اوماها حومه چالکو گزارش های پایین تر در فرد مردم در انتخابات نسبت به حالت عادی از صبح روز سه شنبه. در ابتدا کلیسای لوتری رای دهندگان که راه می رفت به زیرزمین ايستگاه تا به حال مقدار زیادی از فضای به پای صندوق های رأی رفتند.

مایکل Rabe, 68, از چالکو گفت: او می خواست به رای دادن در فرد چون او نمی اعتماد الکترونیکی-در رای گیری اما معتقد است که او تا به حال یک وظیفه مدنی به بازیگران در یک رای گیری. Rabe عینک ماسک را به رای گیری سایت تنها برای تحقق بخشیدن به او تنها رای دهندگان وجود دارد در زمان.

خود توصیف "هاردکور جمهوری خواه گفت:" او بیشتر علاقه مند به رای گیری برای مت Innis یک شات اصلی رقیب به Sasse. "من نمی خواهم که زمانی که رئیس جمهور تهمت رو به Sasse مخالف او" Rabe گفت: پس از رای گیری.

"من یک مغلوب ساختن پیشی جستن حامی هنگامی که او در حال اجرا بود اما در حال حاضر که او رئيس جمهور ما, من هستم."

Douglas County, انتخابات, کمیساریای برایان Kruse که مسئول نظارت بر رای گیری سایت در اوماها (روباز انتخابی) گفت: در فرد مردم در انتخابات بود و غیر منتظره ای کم است. او گفت که او هنوز هم انتظار می رود قوی مردم در انتخابات به طور کلی از آنجا که تعداد زیادی از پست الکترونیکی-در برگه های رای دریافت کرده اما "وجود دارد فقط هیچ کس در خارج وجود دارد امروز" و انتخابات رفته هموار.

"مرد آن است که آرام در خارج وجود دارد," او گفت:. Ricketts دستور داد اعضای گارد ملی نبراسکا به ارائه کمک تماس بگیرید در کوتاه کارکنان رای گیری سایت در هشت شهرستان از جمله اوماها و لینکلن مناطق.

او گفت: از اعضای گارد خواهد بود در لباس پوشیدن در لباس غیر نظامی و نه عادی خود لباس. "آنها در دسترس خواهد بود برای کمک به," او گفت:. یک نگهبان گفت: 135 اعضای رفته اند از طریق نظرسنجی آموزش کارگران اما نمی توان اعزام مگر اینکه آنها درخواست شده است.

شهرستان ها که ممکن است از اعضای گارد به عنوان نظرسنجی کارگران برخی از نبراسکا ترین-آمار: داکوتای Dawson, Douglas, سالن, Lancaster, Lincoln مدیسون و اسکاتسبلاف.

Ricketts گفت که او نیز چشم پوشی دولت قانون است که نیاز به نظرسنجی کارگران به زندگی در شهرستان جایی که آنها خدمت می کنند عمدتا به دلیل یک نظرسنجی کارگر کمبود. در این سال اولیه نسبتا پایین کلید اما شامل مشخصات بالا مسابقه در میان دموکرات ها که می خواهند برای سرنگون کردن جمهوری خواه در کنگره

همین بیکن نبراسکا 2 کنگره منطقه. اوماها (روباز انتخابی)-منطقه منطقه یکی از معدود در حزب جمهوری خواه به رهبری نبراسکا که در آن دموکرات ها در رقابت هستند. بیکن به راحتی برنده این توافق اولیه روز سه شنبه در انتخاب مجدد او پیشنهاد داد.

دموکراتیک زمینه دارای سه نامزد: غیر انتفاعی مشاور کارا Eastman, Omaha, وکیل ان Ashford و اوماها (روباز انتخابی) صاحب کسب و کار Gladys هریسون. ایستمن قرار خودش را به عنوان یک پیشرو در حالی که Ashford زمین خودش را به عنوان یک نسیم.

هریسون به تبلیغ خودش را به عنوان یک وحدت voice اما نشده مطرح شده تقریبا به عنوان مقدار پول و یا بدست حد توجه است. Randall Crutcher و 45 رای دادند در چالکو مدرسه صبح روز سه شنبه به خاطر او و همسرش را فراموش کرده و به درخواست های اولیه پست الکترونیکی-در برگه های رای.

او عینک یک ماسک به عنوان او راه می رفت داخل تنها برای پیدا کردن رای گیری سایت تقریبا خالی به جز نظرسنجی کارگران است. Crutcher گفت که او به طور مستقل برای بسیاری از زندگی خود و دارای محافظه کار نمایش در هزینه اما دوباره ثبت نام به عنوان یک دموکرات دو سال پیش به دلیل روحانی در حمایت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

او گفت که او دوست داشت هر دو دموکراتیک نامزدها در 2nd, کنگره, مسابقه منطقه, اما رای دادند ایستمن به دلیل داستان زندگی خود را از جمله مبارزات خود را برای مراقبت از بیمار است.

در مبارزات انتخاباتی ایستمن اغلب مورد بحث را عدم توانایی در پرداخت هزینه داروهای تجویزی برای مبارزه با سرطان. "او ساخته شده است-در همدلی" Crutcher گفت. "این چیزی است که همه ما باید در حال حاضر."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



is.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن