نزدیک به نیمی از آمریکایی ها تاخیر در مراقبت های پزشکی با توجه به همه گیر

به عنوان coronavirus تهدید ramped تا در ماه مارس و بیمارستان و سیستم های بهداشتی و خصوصی شیوه به طور چشمگیری

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399

به عنوان coronavirus تهدید ramped تا در ماه مارس و بیمارستان و سیستم های بهداشتی و خصوصی شیوه به طور چشمگیری کاهش می یابد بستری, عروق کرونر از خدمات برای آماده سازی برای هجوم COVID-19 بيمار. یک نظرسنجی منتشر شد یکشنبه, مارس 27 نشان می دهد که پوچی از مراقبت های پزشکی مراکز نیز ممکن است منعکس کننده انتخاب بیماران ساخته شده برای به تاخیر انداختن مراقبت.

قیصر بنیاد خانواده های نظرسنجی ها یافت می شود که 48 درصد از آمریکایی ها گفت: آنها یا یکی از اعضای خانواده دارای قلم و یا تاخیر در مراقبت های پزشکی به دلیل همه گیر و 11 درصد از آنها گفته که فرد وضعیت بدتر شده به عنوان یک نتیجه از تاخیر در مراقبت.

گروه پزشکی اشاره کرده اند که یک افت شدید در اورژانس بیماران در سراسر کشور است. برخی از جمله کالج آمریکایی پزشکان اورژانس کالج آمریکایی قلب و عروق و انجمن قلب آمریکا باید عموم مردم خواست نگران سلامت خود به دنبال مراقبت.

دکتر ویلیام Jaquis رئیس جمهور از کالج آمریکایی پزشکان اورژانس گفت: حکایات او شنیده از مردم از تاخیر در مراقبت شده اند نگران کننده مبتلا به حملات قلبی یا سکته مغزی در خانه. او از مردم خواست به جست و خیز رفتن به اتاق اورژانس و با اشاره به بسیاری از اقدامات احتیاطی بیمارستان در حال مصرف برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

"آیا در خانه نشستن و بد نتیجه" Jaquis گفت. "ما قطعا وجود دارد و در بسیاری از راه های بسیار امن و به خصوص با حجم کم در برخی از مکان های ما قادر به دیدن مردم به سرعت. بیا لطفا."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

با توجه به نظرسنجی نزدیک به 7 در 10 از کسانی که تا به حال صرفنظر از دیدن یک حرفه ای پزشکی انتظار برای دریافت مراقبت در سه ماه آینده.

با وجود تعداد قابل توجهی از بزرگسالان گفت: آنها با تاخیر مراقبت از 86 درصد از بزرگسالان گفت: سلامت جسمی خود را به "ماند در مورد همان" پس از شروع شیوع در ایالات متحده آمریکا

نزدیک به 40 درصد از آمریکایی ها گفته استرس مربوط به کروناویروس تاثیر منفی بر سلامت روان خود را. زنان با احتمال بیشتری نسبت به مردان می گویند coronavirus تا به حال تاثیر منفی بر سلامت روان خود را و کسانی که زندگی در مناطق شهری و حومه با احتمال بیشتری به این می گویند از کسانی که زندگی در مناطق روستایی است. نزدیک به نیمی از کسانی که زندگی در خانواده هایی که تجربه کرده اند درآمد یا از دست دادن شغل و گفت: این بیماری همه گیر به حال یک اثر منفی بر سلامت روان خود را.

این نظرسنجی بیشتر گزارش ها در برخی از پیامدهای اقتصادی همه گیر. آن را یافت که در مورد 3 در 10 بزرگسالان تا به حال مشکل پرداخت هزینه های خانگی با 13 درصد بیان مشکل پرداخت برای مواد غذایی و 11 درصد پرداخت صورتحساب های پزشکی. نزدیک به 1 در 4 بزرگسالان گفت: آنها یا اعضای خانواده در سال آینده به احتمال زیاد به نوبه خود به پزشکی فدرال-دولت برنامه بیمه درمانی برای افراد کم درآمد ساکنان.

پزشکی در ادامه برای نشان دادن حمایت قوی در میان آمریکایی ها. حدود سه چهارم گفتند که مخالفت با تلاش های کشورهای خود را به قطع این برنامه به عنوان بخشی از کاهش هزینه.

این نظرسنجی انجام شد ممکن است 13-18 در میان 1,189 بزرگسالان است. حاشیه خطای نمونه گیری +/-3 درصد برای نمونه.

قیصر سلامت اخبار بهداشت ملی و سیاست اخبار سرویس. این یک سرمقاله مستقل برنامه هنری بنیاد خانواده کایزر جواد که با وابسته نیست و Kaiser Permanente.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن