NDHSAA لغو بهار, ورزش بسکتبال مسابقات

داکوتای شمالی بهار دبیرستان فصل قبل از آن آغاز شده است. هیئت مدیره از داکوتای شمالی دبیرستان, فعالیت های انج

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399

داکوتای شمالی بهار دبیرستان فصل قبل از آن آغاز شده است.

هیئت مدیره از داکوتای شمالی دبیرستان, فعالیت های انجمن, جلسه, در یک ویدئو کنفرانس چهار شنبه, آوریل 1 رای به لغو این فصل برای تمام بهار ورزش است. زمستان بسکتبال مسابقات که معلق شده بود نیز لغو شد.

"به نظر می رسد ما بدست به نقطه که در آن ما امید ما نمی خواهد" رئیس جمهور هیئت مدیره اسکات Privratsky از شیاطین دریاچه گفت: قبل از رای گیری که در گذشته اتفاق آرا حرکت است.

بهار فعالیت های معلق شده بود 13 مارس به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر.

زمستان فعالیت های آن نیز به حالت تعلیق در آن روز بودند کلاس ترکیبی دختران و پسران بسکتبال مسابقات و کلاس B پسران مسابقات بسکتبال. آنها تنها ورزش های زمستانی است که در فصل تا به حال به این نتیجه رسیدند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کلاس A مسابقات به حالت تعلیق در آمد میدوی را از طریق روز دوم رئیس جمهور بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر. پسران ب مسابقات بسکتبال بود شش روز دور از آن شروع به زمانی که تمام فعالیت ها متوقف شد.

"من می خواهم برای تشکر از هیئت مدیره برای انجام علت سعی و کوشش" عضو هیئت مدیره جرمی Brandt از دره مرکزی گفت:. "این درست بود به این صبر طولانی و پرش تفنگ. ما حق انتظار تا این تاریخ زمانی که ما یک انتخاب است."

در اوایل بعد از ظهر جمعه رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم اعلام کرد که داکوتای شمالی K-12 مدرسه را ادامه خواهد داد و برای آموزش به دانش آموزان از طریق آموزش از راه دور باقی مانده از سال تحصیلی.

که یک عنصر کلیدی ذکر شده توسط NDHSAA مدیر اجرایی مت Fetsch پس از NDHSAA هیئت مدیره جلسه در 14 آوریل و زمانی که این رای به تمدید تعلیق تمام فعالیت های.

"توجه به از سرگیری فعالیت های تنها در نظر گرفته شود اگر فرد در آموزش ما برای K-12 مدرسه قریب الوقوع است" Fetsch گفت: پس از مارس 14 نشست.

Fetsch گفت: داکوتای شمالی و نیوجرسی بودند فقط متحده به عنوان جمعه که تا به حال لغو تمام بهار فعالیت های ورزشی است.

بر اساس دستورالعمل های توصیه شده برای بازگشایی متحده از این بیماری همه گیر Fetsch گفت: بهترین سناریو برای از سرگیری هر دو و میدانی شده اند که ژوئن 8 یا ژوئن 22.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن