ND, مینه سوتا, تماس برای تحقیقات مشکوک به قیمت ثابت در صنعت بسته بندی گوشت می آمد

بیسمارک — داکوتای شمالی دادستان کل Wayne Stenehjem و مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون را امضا کرده اند بر روی

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

بیسمارک — داکوتای شمالی دادستان کل Wayne Stenehjem و مینه سوتا دادستان کل کیت الیسون را امضا کرده اند بر روی نامه ای به دادستان کل ایالات متحده ویلیام Barr خواستار فدرال تحقیق و تفحص از صنعت بسته بندی گوشت می آمد.

11 دولت به طور کلی وکیل که پیوست باعث می گویند نشانه هایی وجود دارد که بالای چهار متحده گاو پردازنده که حدود 80 درصد از بازار در حال تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی. به دلیل قوانین ضد تراست شرکت در هر صنعت نمی تواند با هم کار کنند برای درایو کردن قیمت.

چهار صنعت-مسلط به شرکت های به نام در این نامه به Barr هستند Tyson Foods, شرکت کارگیل گوشت Solutions, JBS, ایالات متحده, ملی و گوشت گاو بسته بندی.

وکلای مدافع عمومی اذعان دارد که مدت طولانی است که نگرانی در مورد تثبیت قیمت در صنعت, اما آنها استدلال می کنند که قیمت بالای گوشت گاو بسته بندی شده و به سرعت در حال رها کردن قیمت گاو زنده نشان می دهد که شرکت های بسته بندی گوشت می آمد با استفاده از توانایی خود را برای کنترل بازار به استفاده از دامداران و مصرف کنندگان در طول coronavirus بیماری همه گیر. گاو زنده دهکدهای از دست داد حدود 30 درصد از ارزش خود را از ابتدای سال است.

"با چنین غلظت بالا و خطر افزایش (صنعت) تحکیم ما از نگرانی هایی است که گوشت گاو پردازنده موقعیت خوبی برای هماهنگ کردن رفتار خود و ایجاد تنگنا در گاو صنعت به ضرر دامداران و مصرف کنندگان به طور یکسان" نامه است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

شرکت داشت به جرم نقض قوانین ضد تراست می تواند به صورت گسترده جریمه.

Stenehjem و الیسون پیوست در نامه توسط وکلای کلی از کلرادو, Missouri, مونتانا, آریزونا, آیداهو, آیووا و نبراسکا و داکوتای جنوبی و وایومینگ.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن