NCAA را هل تصمیم در سقوط مسابقات ورزشی; گوید فرمت از مسابقات را به تغییر

NCAA تحت فشار قرار دادند تا تصمیم خود را در مورد اینکه آیا برای برگزاری مسابقات برای سقوط های ورزشی. NCAA جم

توسط NEWSATROPAT در 4 مرداد 1399

NCAA تحت فشار قرار دادند تا تصمیم خود را در مورد اینکه آیا برای برگزاری مسابقات برای سقوط های ورزشی.

NCAA جمعه اعلام کرد پس از آن حکام نشست که آن را به هر گونه تصمیم گیری تا مرداد.

NCAA رئیس جمهور علامت Emmert همچنین نشان داد که اگر قهرمانی به بازی در پاییز آنها را مجبور به تغییر در قالب به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

در این بیانیه گفت: "امروز شورای حکام و من توافق کردیم که ما باید همچنان به ملاحظه و شدت نظارت بر شرایط بهداشتی در سراسر کشور و اجرای COVID-19 دستورالعمل صادر شده ما هفته گذشته است.

"سلامت و رفاه از ورزشکاران است که بالاترین اولویت در تصمیم گیری برای ادامه با ما 22 NCAA مسابقات ابتدا در اواخر ماه نوامبر. همه ما عمیقا نگران عفونت خطوط روند ما را ببینید. روشن است که این قالب از ما قهرمانی را مجبور به تغییر اگر آنها انجام می شود و در یک محیط امن و عادلانه شیوه ای.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما در مورد پیچیدگی دیگر در علاوه بر این به سلامت و ایمنی اثرات شامل تیم در دسترس بودن سفر, محدودیت های مختلف و محلی و دولت محدودیت. ما همچنان بحث های ما در ماه اوت است."

قبل از روز جمعه NCAA حکام جلسه دانشگاهی کمیسیون انجمن با ارسال نامه ای به شورای حکام درخواست از آنها برای نگه داشتن در هر گونه تصمیم گیری.

بیست و هفت همایش امضا کردن این نامه از جمله اجلاس لیگ است که UND خانه. CCA نامه فرستاده شده توسط رئیس جمهور بث DeBauche دقیق سه درخواست به شورای حکام.

  1. در حالی که ما قدر وجود دارد میل به یقین در طول یک دوره از ابهام CCA اعضای قویا بر این باورند که کنفرانس باید مجاز به تصمیم گیری خود را در مورد سقوط به طور منظم فصل رقابت قبل از هر گونه تصمیم گیری ساخته شده در مورد وضعیت سقوط قهرمانی. به قهرمانی تصمیم گیری قبل از کنفرانس تعیین خود را به طور منظم فصل برنامه را در preempting کنفرانس' فرایند تصمیم گیری است. بر این اساس CCA توصیه می کنم که زمانی که اکثریت از این ورزش حمایت کنفرانس رها کردن یا به تعویق انداختن سقوط خود مسابقات و سپس این امر می تواند مناسب برای NCAA برای آغاز روند بررسی های خود را در مسابقات قهرمانی برنامه.

  2. CCA درخواست که هیئت مدیره در نظر بگیرید که هر گونه تصمیم گیری ساخته شده در مورد سقوط قهرمانی خواهد تاثیر بر توانایی برای انجام ورزش های زمستانی و NCAA بسکتبال قهرمانی. به طور منظم فصل و قهرمانی به طور جدایی ناپذیری مرتبط است. هیچ بهتر وجود دارد شواهد این ارتباط از این واقعیت که من بخش بسکتبال به طور منظم فصل شروع و در عرض دو روز از سقوط برای اولین بار مسابقات NCAA. اگر سقوط قهرمانی هستند لغو این سوال که آیا ما شروع خواهد شد بسکتبال-فصل به طور منظم به عنوان برنامه ریزی شده را باید بلافاصله خطاب یا من) اعلام تاخیر به شروع فصل بسکتبال یا ii) توضیح داد که چرا از آن است که مناسب برای انجام بازی بسکتبال اما سقوط نمی شد. با به تأخیر انداختن هر گونه تصمیم گیری در مورد وضعیت سقوط قهرمانی به عنوان طولانی به عنوان فرایند برنامه ریزی اجازه می دهد تا ما را جلوگیری از فصل بسکتبال تبدیل شدن به یک قربانی از تصمیم اولیه در حالی که همچنین با بهره گیری از ترین زمان سلامت و ایمنی اطلاعات در دسترس است.

  3. در نهایت ما از این انجمن برای جلوگیری از با توجه به انحراف منابع جایگزین مدل رقابت مانند انجام سقوط مسابقات ورزشی در بهار تا زمانی که ما می دانیم که آیا ما می توانیم با موفقیت انجام NCAA بسکتبال قهرمانی و دیدار با همکاران ما در تعهدات قراردادی.

CCA نامه منعقد کرد و گفت: "پس از اولین قهرمانی NCAA است نه برنامه ریزی شده رخ می دهد تا نوامبر ما با احترام درخواست که شما صبر کنید تا زمانی که ممکن است قبل از تعیین وضعیت سقوط قهرمانی به طوری که CCA عضو کنفرانس می تواند خود را تعیین دوره مناسب برای پاییز."

NCAA حکام برنامه ریزی شده است برای دیدار بعدی در اوت. 4 از طریق ویدئو کنفرانس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب