NBA ترفند رده بندی روشن خواهد شد فهرستی از قوانین

ESPN گزارش روز شنبه که لیگ را با استفاده از win درصد -- به جای اندازه گیری های نسبی به .500 -- به مجموعه منظور

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399

ESPN گزارش روز شنبه که لیگ را با استفاده از win درصد -- به جای اندازه گیری های نسبی به .500 -- به مجموعه منظور از رده بندی روشن است که لازم است به خاطر تیم بازی کرده اند شماره های مختلف از بازی ها تا کنون.

قبل از فصل متوقف شد در ماه مارس تیم NBA بازی کرده بود در هر نقطه از 63 تا 67 بازی. 22 تیم از بازگشت در اورلاندو خواهد هر بازی هشت "فصل به طور منظم" بازی برای بذر حفظ اختلاف در تعداد بازی ها و نتیجه گیری درصد پیروزی اولین tiebreaker.

کنفرانس غرب در حال حاضر پورتلند تریل بلیزرز (29-37), New Orleans Pelicans (28-36) و ساکرامنتو کینگز (28-36) در 3 1/2 بازی پشت ممفیس گریزلیز (32-33) برای هشتمین و آخرین نقطه حذفی اما تریل' پیروزی درصد (.439) به آنها محدود استفاده بیش از پلیکان و پادشاهان (.438). موارد مشابه می تواند ظهور برای کاشت در هر دو کنفرانس.

لیگ را راه اندازی مجدد برنامه ریزی ویژگی های 13 تیم از غرب و نه از شرق با امکان بازی در سری برای فینال حذفی نقطه در هر کنفرانس. ممفیس (در حال حاضر هشتم در غرب) و اورلاندو سحر و جادو (هشتم شرقی) باید حداقل چهار بازی پیش از نهم جای تیم در کنفرانس خود را برای جلوگیری از یک بازی در سری است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اگر روابط درون درصد برنده شدن وجود دارد, آنها شکسته خواهد شد توسط لیگ استاندارد tiebreakers ESPN گزارش با شروع سر-به-سر ضبط از به طور منظم فصل.

در ضمن ESPN نیز گزارش داد که NBA در حال آماده سازی قوانین برای چه تیم می تواند اضافه کردن بازیکن را به فهرست خود را در صورت آسیب و یا یک بازیکن تست مثبت برای COVID-19. طبق گزارش تیم به احتمال زیاد خواهد شد مجاز به ثبت نام به عنوان بسیاری از بازیکنان به عنوان آنها تمایل دارند اما تنها از یک استخر خاصی در درجه اول بازیکنان که بازی در NBA و یا G لیگ بودند و یا در اردوگاه های آموزشی قراردادهای این فصل است.

که حکومت هر جانبازان که رفته اند unsigned همه سال مانند گارد جمال کرافورد و هر بازیکنان بین المللی. وضعیت بازیکنان در دو طرفه قرارداد هنوز مشخص نیست.

با توجه به ESPN لیگ و اتحادیه بازیکنان باید توافق جمعی در چنین مقررات با مذاکرات انتظار می رود در هفته آینده.

برای هر بازیکنی که تست مثبت برای COVID-19 یک دوره قرنطینه حداقل یک هفته و حداکثر دو هفته است که انتظار می رود. همه بازیکنان و کارکنان انتظار می رود به آزمایش می شود هر شب در محصور محوطه دانشگاه.

تعدادی از جزئیات دیگر از جمله برنامه هشت "بذر بازی ها" هنوز به تعیین خواهد شد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن