خدمات ملی آب و هوا بررسی امکان گردباد زمین نشستن کامل هواپیما روسو در شهرستان

خدمات ملی آب و هوا در گرند فرک در حال بررسی امکان گردباد زمین نشستن کامل هواپیما در روسو شهرستان, شب جمعه, ژو

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399

خدمات ملی آب و هوا در گرند فرک در حال بررسی امکان گردباد زمین نشستن کامل هواپیما در روسو شهرستان, شب جمعه, ژوئن 17, اما هواشناس کارل جونز گفت: مخرب ترین بادها در این منطقه آمد و در یکی دیگر از طوفان ساعت قبل از گردباد هشدار صادر شد.

"طوفان نگه داشته و آموزش" جونز گفت. "چه چیزی است که هنگامی که یک طوفان به شرح زیر بعدی که به شرح زیر بعد نوع مانند یک قطار است. آن را فقط در حال حرکت در همان منطقه و بیش از بیش."

یک گردباد هشدار صادر شد برای غربی روسو شهرستان حدود 5:30 بعد از ظهر به طول انجامید و تا 6:20 بعد از ظهر با یکی دیگر از مختصر هشدار صادر شده حدود 7 p. m. قبل از آن بادها در حدود 60 مایل در ساعت باعث کاهش یافته اندام درخت و دمیده دور ریختن نزدیکی Greenbush, Minn. این هشدار به پایان رسید که طوفان شد, شمالی و مرکزی روسو شهرستان است. جونز گفت: آنها هنوز به دریافت گزارش از آسیب از گردباد-هشدار طوفان.

هرالد شنیده است گزارش های اولیه از برخی از ساختار آسیب در این شهرستان است.

پس از گردباد-هشدار طوفان که آیا تولید یک قیف ابر طوفان ادامه داد: بیش از شمال غربی ایالت مینه سوتا در طول شب جونز گفت. در علاوه بر این به باد آسیب جونز گفت: برخی از مناطق گزارش شده است بارش قابل توجهی. بیش از 4 اینچ از یک شب بارانی گزارش شده در Greenbush.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

روسو شهرستان نه تنها در منطقه برای دریافت مخرب طوفان اثرات جونز گفت. در Devils Lake منطقه که در آن گلف-به اندازه یک توپ تگرگ کاهش یافت جونز گفت: وجود گزارش بدبختانه پل موقت نظامی زدن قایق یک سقف که پاره شده بود و یک دریاچه خانه که دمیده شد در آن پایه و اساس است.

رگبار و طوفان انتظار می رود برای ادامه حرکت به سمت شرق صبح روز پنج شنبه در سراسر غربی مینه سوتا با محلی باران سنگین و غیر شدید وزش تندبادها امکان پذیر است. جمعه است و انتظار می رود آفتابی اما رعد و برق خواهد بازگشت شنبه و انتظار می رود که حداقل از طریق پنج شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن