ملی کلیشه در زمان Covid-19: 'صرفه چهار' و 'غیر مسئولانه جنوبی'

غیر مسئولانه کودکاناین پدر سروری در کار در چنین تصور جغرافیای اروپا است نه جدید با بسیار شبیه تصورات در بازی د

توسط NEWSATROPAT در 23 تیر 1399

غیر مسئولانه کودکان

این پدر سروری در کار در چنین تصور جغرافیای اروپا است نه جدید با بسیار شبیه تصورات در بازی در طول و پس از بحران مالی 2008 که تا به حال عمیقا نابرابر عواقب سراسر فضایی اروپا.

به عنوان یونانی اقتصادی جغرافی Costis Hadjimichalis معتقد است به درستی درک جغرافیای ناهموار توسعه در اتحادیه اروپا, ما نیاز به درک خود را تاسیس 'اقتصادی اسطوره' است که در ادامه به قاب به این روز محبوب تصورات سیاسی-اقتصادی انتخاب و نتایج در اروپا و شمال و جنوب.[i] توهین جغرافیایی استعاره مانند 'Club Med" یا بدنام 'PIIGS' (پرتغال, ایتالیا, ایرلند یونان و اسپانیا) بودند آشکار مثال از این در سال 2008 سال است.

این استعارههای از childishness و بی مسئولیتی اعمال شده به کشورهای جنوب اروپا مانند ایتالیا و اسپانیا و یونان امروز نتیجه قرعه کشی بسیار طولانی ایستاده مجموعه ای از تصورات ردیابی یک خط مستقیم از تداوم بحران مالی به Covid-19 بحران است. بنابراین بیش از حد انجام نسخه ارائه شده: اعتماد به نفس و مسئولیت فردی نشانه های نئولیبرالی سرمایه داری.

"ایتالیایی ها باید یاد بگیرند که آن را خود به خود'

در یک جبهه-صفحه مصاحبه با روزنامه ایتالیایی Corriere della Sera در هفته اول جولای هلندی PM Rutte مشخص شده از ایران در بازیابی صندوق. 'عزیز ایتالیا یاد بگیرند که آن را در خود' تیتر اعلام کرد.[ii] در این مصاحبه (برای اولین بار داده شده توسط Rutte به بین المللی روزنامه از زمان شروع این بیماری همه گیر) PM مستقیم بود در ارزیابی خود: همبستگی اروپایی در این لحظه مهم بود, البته, اما, بنابراین بیش از حد بود 'ملی مسئولیت'. 'این به این معنی است که کشورهای عضو که نیاز و درخواست کمک در حال حاضر باید آنچه را که لازم است به قادر خواهید بود به صورت یک بحران در آینده از این نوع خود به خود در انعطاف پذیر مد', Rutte اشاره کرد.

نسخه? 'اقدامات است که نمی خواهد به محبوب' از جمله 'اصلاحات است که باید با افزایش بهره وری و رقابت ایتالیا' و 'پایداری مالی عمومی' به همراه 'ترویج مالی صداقت و شفافیت. طنز از رئیس اتحادیه اروپا وزارت امور خارجه به طور گسترده ای در نظر گرفته می شود یکی از حداقل شفاف به عنوان یک شرکت پناهگاه های مالیاتی خواستار بیشتر مالی صداقت و شفافیت از دست داده بود در Corriere مصاحبه: اتهام بلافاصله رد Rutte بیان کرد که "ما در یک اقتصاد باز' که نیاز به محافظت از آن پایه های مالیاتی'.

این فقط یک سوال از رقابت اقتصادی سند چشم انداز است که در اینجا ، به عنوان الکساندر د Croo, بلژیک, معاون نخست وزیر و وزیر دارایی نوشت: در سرمقاله منتشر شده در سیاسی.اتحادیه اروپا در اواسط ماه ژوئن در این نبرد بیش از بازیابی صندوق نمی شد به سادگی یک اقتصادی در مورد اینکه آیا یا نه به ایجاد بدهی: آن وجودی یک".

آن چیزی کمتر از یک نبرد برای آینده پروژه اروپایی. به عنوان ده Croo نوشت: "آن زمان برای شکستن رایگان از روایت 'تنبل' جنوبی و 'کار' شمالی' از 'وقتی که می آید به تاثیر اقتصادی coronavirus ما همه در همان قایق'. د Croo کلمات تکرار شد فقط در هفته گذشته توسط آنجلا مرکل در طولانی مصاحبه او به یک گروه از روزنامه های اروپایی به آلمان در زمان چرخش ریاست شورای اروپا در ژوئیه 1.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن