'باید بگویم' و 'باید نه گفتن" کلمات برای رئیس جمهور فرانسه

این تحریف حقیقت در گفتمان از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه است که جدید نیست. چه چیزی است که مشتاق ب

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399

این تحریف حقیقت در گفتمان از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه است که جدید نیست. چه چیزی است که مشتاق به صورت جدی مصمم راه است که در آن Macronie درگیر در ورزش هر دو از قدرت اعمال کنترل و انحراف از زبان برای پنهان کردن آنچه در آن است در مورد. واژگان Macronie یک عادت خود را تکرار. مانند آزار دهنده ریفلاکس یک لحنی غذا, این خیانت خود را با بی پایان عود دروغگو دو صحبت کنید.

چهار کلمه به ترتیب زیر: Merciبا تشکر از شما; تلاشیکی از این واژه از زبان فرانسه به فارسی بدون هر گونه تغییر در تلفظ و یا معنی مگر اینکه شما یک سبک قدیمی, فرانسوی, پزشک هستند و شما با مراجعه به این نتیجه فشار در پشت و نه در عمل تلاش که ناشی از آن (که معنی دوم به عنوان ما می تواند بسیار مناسب وقتی که می آید به فعالیت های معینی Bruno Le Maire); territoireبه شدت قلمرو اما به عنوان استفاده می شود Macronie در حال حاضر بیشتر شبیه محل و autonomie, استقلال یا خود دولت است. وجود خواهد داشت یک پنجم کلمه قرار گرفت اما این یکی را نمی شود نشان داد تا بعد از آن به دلیل آن است که یک کلمه پاکسازی دوست دارد به استفاده کرده اند در مورد خود.

مرسی

برای بسیاری از یک ماه کلمه Merci شد رایج ترین در واژگان پاکسازی را همراهی دستیارش. گوگل استانیسلاس Guerini و مرسی و شما برای باز کردن جعبه پاندورا از جدی اعلامیه قدردانی است. Guerini شده است یکی از در حال اجرا را پاکسازی En Marche! سازمان هجده ماه گذشته. او تا به توسعه هنر گفت: Merci برای گام نهایی از بغداد ، او پیشنهاد کرده است آن را به En Marche! فعالان اخیر در این انتخابات به سلامت کارگران برخورد با Covid-19 و در حال حاضر به آتش نشانان در کلیسای جامع در نانت. اگر تا کنون شما را به یک En Marche! دیدار شما در خدمت آن بیش از چند بار.

من شخصا با حضور بسیاری از یک جلسه سیاسی و روند ضمن تشکر از کسانی که وجود دارد معمولا حال و هوایی غیر ارادی اجازه لغزش ناامید امداد است که هر کسی در واقع تبدیل شده (از آن است که بیشتر و بیشتر مانند وقتی که می آید به En مارس! حوادث). داشتن شده است در مواردی که صورتحساب سخنران تنها برای پیدا کردن که من تنها فرد در حال حاضر, من می دانم که در لحظات بود که کلمات با تشکر از شما حتی ممکن است می آیند را با باطل لحن طعنه.

آن است که هرگز خیلی با Guerini. شرط بندی خوبی است که همپوشانی ضبط و هر زمان او بر خلاف قاعده خود Merciیکی نمی خواهد پیدا کردن کوچکترین تفاوت در تحریر تحویل و پس از تحویل. احتمالا مانند دیگران در Macronie او را منعکس ادامه ناباوری بر سر راه است که در آن رهبر خود را با موفقیت پشت صحنه outflanked و پیشی گرفت و همه comers در مسابقه به Elysée در سال 2017. آن را مانند کف روسیه مسافر یک خلبان که با موفقیت ارائه آنها را به باند فرودگاه امن و صدا.

تلاش territoire و autonomie

تلاش متفاوت است. همانطور که در اطلاعیه که توسط Bruno Le Maire پس از او تا به حال شده است در جای خود نگه داشته در شارژ اقتصاد در طول پاکسازی دولت تجدید سازمان: مردم فرانسه در حال رفتن به به "مداخله سازمان ملل متحد تلاش sur les dépenses publiques"تلاش در هزینه های عمومی.

در اولین جلسه این فرمول یکی می تواند بخشیده شود برای فکر کردن که چه Le Maire معنی است که ما در حال رفتن به تلاش برای پیدا کردن منابع بیشتر برای های مختلف مقامات دولتی به صرف تمام کسانی که حیاتی مورد نیاز باعث می شود در فرانسه. اما به یاد داشته باشید این است که یک جهان که در آن کلمات تغییر معنای خود را. مردم فرانسه نیاز به مداخله سازمان ملل متحد تلاش در حال حاضر به عنوان ترجمه "من Bruno Le Maire هستم رفتن به یک تبر به هزینه های عمومی."

یک مشکل وجود دارد هر چند برای پاکسازی در حال انجام است که از بالای سیاسی سلسله مراتب در فرانسه. آن متحد مخالف است. تمرکز برای مردم آسان است برای پیدا کردن. و است که می تواند در راه شعبده باز تکرار انتخاباتی خود را با ترفند در سال 2022.

بنابراین در یک موج از ترکه خارج ظهور یک کلمه دیگر: territoire. آن را در حال حاضر در رقابت با تشکر از وقتی که می آید به تکرار. ژان کستکس جدید نخست وزیر است, پاکسازی به ما گفته است که یک "homme de, territoire". در این استفاده از آن را به معنی چیزی شبیه به "او یک محلی آدم". بلکه همانطور که در تصویر از اختتامیه جشنواره صنعت چاپ در نوار که نایجل Farrage سعی در پرورش هر چند crudeness یک مرد برگزاری یک پاینت, fag در انگشتان هرگز فراموش برای کستکس.

نیمه اول پاکسازی ریاست جمهوری یکی از بخش و محبوب خشم بیش از "اصلاحات" او اجرا گذاشته است. چند در محل باقی می ماند. اتحادیه های کارگری قدرت در سطح ملی بوده است قاطعانه عقیم. این سیستم راه آهن شده است و آمادگی کامل برای رقابت اتحادیه اروپا قوانین و اتحادیه های کارگری راه آهن شکسته شده است.

نقش اختصاص داده شده به کستکس است برای پیدا کردن یک راه برای ارائه ظاهر اجماع در حالی که اجازه Le Maire با کار خود را به عنوان فرانسه مقابله با این فاجعه از شکست در رویارویی با SARS-Cov-2. دو تغییرات بزرگ – رادیکال بدتر از ارائه برای بیکاران و جدید برای حقوق بازنشستگی سیستم طراحی شده به دست کنترل بر هزینه های سطوح به هر کس که Bruno Le Maire از آینده باقی می ماند تاسیس شده در قانون اما اجرای آنها در حال حاضر به حالت تعلیق تا پایان سال است. فوری اولویت این است که اتحادیه های کارگری در سطح شرکت به قبول و ساعت های طولانی در محل کار به صورت یکسان یا کمتر پرداخت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب