چند دوقلوها بازیکنان تست مثبت برای COVID-19

در صورتی که به نظر می رسید که سخت ترین قسمت در بیس بال بازگشت به بازی فکر می کنم دوباره. دو طرف هرگز به یک معا

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399

در صورتی که به نظر می رسید که سخت ترین قسمت در بیس بال بازگشت به بازی فکر می کنم دوباره. دو طرف هرگز به یک معامله اما وجود خواهد داشت 60-بازی بیس بال فصل شروع در اواخر ماه جولای با این وجود است که اگر این کشور وضعیت سلامت اجازه می دهد.

دوقلوها مینه سوتا شد آخرین تیم به اعلام مثبت COVID-19 آزمون در میان بازیکنان خود را در روز پنج شنبه 25 ژوئن پس از بازیکنان تست مثبت در روزهای اخیر. رئیس جمهور از عملیات بیس بال درک Falvey گفت: "چند" بازیکنان حال آزمایش مثبت برای رمان coronavirus کاهش برای رفتن به بسیاری از جزئیات. قبل از آن Falvey گفت: باشگاه تا به حال ثبت نشده هر آزمون مثبت در میان بازیکنان, کارکنان و یا دیگران.

موارد متعدد او گفت: بدون علامت بودند و هیچ یک از بازیکنان شده در مینیاپولیس و یا در تیم های پیچیده در فورت مایرز, Fla., که بسته شده بود را برای تمیز کردن عمیق پس از شیوع بیماری های رخ داده در تیم های دیگر' امکانات.

بازیکنان که تست مثبت شد در خانه خود و مکان های Falvey گفت و هر بازیکن که تست مثبت به خوبی انجام می دهند و در قرنطینه. او گفت حداقل یک بازیکن جزئی بود اتحادیه بود که انتظار می رود برای پیوستن به این تیم زمانی که آن را دوباره برای آموزش در ژوئیه 1. تیم مجاز به 60 بازیکن گزارش که در آن زمان و حداقل یک بازیکن از آن گروه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"ما به احتمال زیاد به ما مکمل چه بوده است 60 شروع به اردوگاه اما امیدوارم می توانید انجام دهید که هنگامی که ما به دنبال مناسب پروتکل های گذشته دوره قرنطینه و آزمون های اضافی," Falvey گفت.

برای یک بازیکن برای پیوستن به تیم او باید پس از آن تست منفی دو بار پس از یک تست مثبت.

در روزهای اخیر چند تیم ها باید ثبت نام آزمون مثبت از جمله Red Sox, ببر, Mariners, رشته کوه های راکی Blue Jays و فیلیز, که تا به حال بیشترین موارد گزارش شده در میان تیم تا کنون ناشی از شیوع در بهار مرکز آموزش در ویکی Fla.

"ما همه آگاه از علم در اطراف این. ما همه آگاه از اعداد وجود دارد که در سراسر کشور در حال حاضر" Falvey گفت. "ما بازیکنان است که در بسیاری از مکان های مختلف. من فکر نمی کنم این است که لزوما تعجب است که ما ممکن است برخی از موارد مثبت. ما می خواهم انتظار از آن و به عنوان نتیجه همین دلیل است که ما می خواهیم به دنبال پروتکل های مناسب قبل از گرفتن هر کس به عقب با هم."

تعداد مثبت آزمون در اطراف لیگ انتظار می رود که به عنوان بازیکن به زودی گزارش خود را به دور دوم بهار آموزش و اجباری تحت COVID-19 تست. پس از آزمایش در ابتدا Falvey گفت: بازیکنان و مربیان را از طریق هر روز تست روش.

MLB کامل سند است که بیش از 100 صفحه پر از سلامتی و پروتکل های ایمنی است که تیم ها و بازیکنان باید پایبند به. Falvey گفت: بازیکنان را تشویق به صرف زمان در خارج از محل باشگاه وانجمن — نرمال میز و صندلی که در آن بازیکن ممکن است کارت های بازی یا دومینو حذف خواهد شد — به طوری که آنها می تواند گسترش یابد.

اما در پایان روز بسیار از موفقیت MLB فصل لولا در هر بازیکن در نظر گرفتن خود مسئولیت شخصی به طور جدی هر دو در و دور از در ballpark.

"چه شما به دور از پارک است که احتمالا به عنوان مهم یا مهم تر از آنچه اتفاق می افتد در داخل دیوارها و در داخل ساختمان ما و ما نیاز به تحت تاثیر قرار دادن بر همه بازیکنان ما است که که باید فوق العاده به طور جدی به طوری که ما می تواند به جلو حرکت می کند در یک راه سالم" Falvey گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب