MSUM به رها کردن عمل نشسته الزامات

این تغییر را به اثر رفت برای سال 2020 ترم پاییز متقاضیان و انجام خواهد شد در آینده برای متقاضیان. این دانشگاه

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

این تغییر را به اثر رفت برای سال 2020 ترم پاییز متقاضیان و انجام خواهد شد در آینده برای متقاضیان.

این دانشگاه گفت: این حذف استاندارد پذیرش کالج نمره آزمون نیاز به حذف موانع برای دانش آموزان آینده نگر و ایجاد یک رویکرد جامع برای پذیرش.

این روند آغاز شد و حدود 18 ماه پیش وقتی مدرسه شروع به بررسی اطلاعات دانشجویی با توجه به تام Reburn مدیر پذیرش در مقطع کارشناسی.

"آن را به سرعت برای ما روشن شد که قوی ترین شاخص اگر یک دانش آموز موفق می تواند در یک کلاس درس بود و در واقع خود را در دبیرستان معدل به خصوص آنچه را معدل بود و بیرون آمدن از خود, سال سوم," او گفت:. "که گفت: ما بیشتر در مورد توانایی دانش آموز برای رسیدن به."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Reburn گفت MSUM می توانید اطلاعات بیشتر در مورد پتانسیل دانش آموزان با ارزیابی خود را چهار سال دبیرستان به جای نتیجه چهار ساعت امتحان.

بیش از 1,250 مدارس در سراسر ایالات متحده در حال تست-اختیاری با توجه به مرکز ملی نمایشگاه و باز تست یک سازمان حمایت است که ترویج "آزمون-نمره اختیاری" college admissions.

"بسیاری از دانش آموزان ناعادلانه احساس این چهار ساعت امتحان نگه می دارد سرنوشت خود را تمام حرفه ای" Reburn گفت. از بین بردن نیاز به تست را نشان می دهد دانش آموزان که MSUM است ارزیابی خود را کل مدرسه حرفه ای و کاهش شک به او اضافه شده است.

از بین بردن نیاز به تست اجازه می دهد تا برای یک نرم افزار کارآمد فرایند و حذف بار مالی به عنوان آزمایش و آماده سازی را می توان پر هزینه Reburn گفت. "آنها نمی خواهد که به از طریق این hoops اضافی به طوری که آنها احساس می کنید بیشتر خوش آمدید به دانشگاه و اعتماد به نفس در توانایی خود را برای رسیدن به اینجا."

حرکت ساخته شده MSUM تنها چهار سال کالج در فارگو-مورهد منطقه به حذف نیاز.

Concordia College تبدیل خواهد شد و دوم در پاییز سال 2021 هنگامی که این سوئیچ را به نمرات آزمون اختیاری است. کنکوردیا در زمان نمرات آزمون به حساب پس از بررسی دبیرستان متن برای پاییز سال 2020 متقاضیان است.

برای اولین بار از سال متقاضیان دانشگاه ایالتی داکوتای شمالی توصیه می کند حداقل عمل نمره 22 یا SAT نمره 1100 و توصیه می کند که دانش آموزانی که نیازهای برآورده نشده retest.

MSUM می پیوندد دانشگاه مینه سوتا-کروکستون به عنوان تنها چهار سال و موسسات در Red River Valley که آیا نیاز به عمل یا نشسته نمرات برای پذیرش.

داکوتای شمالی دانشگاه سیستم که متشکل از 11 نهاد در سراسر کشور چشم پوشی آن نمرات آزمون های استاندارد مورد نیاز برای تابستان و پاییز سال 2020 متقاضیان با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. هنوز همه مدارس از جمله دانشگاه داکوتای شمالی و Mayville دانشگاه دولتی برخی از فرم های استاندارد نمره آزمون پذیرش مورد نیاز است.

به صورت خودکار پذیرش از دانشگاه های خصوصی از مریم در بیسمارک نیاز به یک عمل نمره 19 یا معادل SAT نمره 980.

در سراسر کشور قابل توجه آزمون-گزینه مدارس عبارتند از: Bowdoin, کالج, Wake Forest University و دانشگاه شیکاگو با توجه به Niche.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب