نظارت بر وضعیت بین هند و چین بسیار نزدیک است': وزیر دفاع آمریکا

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 8:56:19 pm وزیر دفاع علامت Esper (AP/فایل) توصیف ن

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 21 سال 2020 8:56:19 pm
india china, india china border tensions, us on china india tensions, lac, india china ladakah standoff, mark esper, indian express news وزیر دفاع علامت Esper (AP/فایل)

توصیف نظامی چینی را به فعالیت در این منطقه به عنوان "بی ثباتی" وزیر دفاع علامت Esper روز سه شنبه گفت: امریکا بود "بسیار نزدیک" نظارت بر وضعیت بین هند و چین در امتداد خط کنترل واقعی.

Esper این اظهارات را در حالی که پرداختن به امنیت مجازی سمینار میان چین تمدید نظامی ابراز وجود در شرق لاداخ و همچنین در دریای چین جنوبی است.

"ما در حال بدیهی است که نظارت بر وضعیت بین هند و چین بسیار نزدیک چه"اتفاق می افتد در امتداد خط کنترل واقعی و ما بسیار خوشحال برای دیدن هر دو طرف در تلاش هستند تا د-تشدید وضعیت" Esper گفت: در پاسخ به یک سوال در تنش بین دو کشور.

تصریح می کند که مردم را ارتش آزادی فعالیت در منطقه "بی ثباتی" او گفت که آن را "در ادامه آن رفتار پرخاشگرانه در شرق و جنوب چین دریاها."

Esper همچنین گفت که آمریکا در رابطه با هند است "یکی از همه مهم دفاع روابط قرن 21".

در این میان هند"s مرز ردیف با چین US Navy carrier strike رهبری هسته ای-صفحه ناو هواپیمابر USS Nimitz انجام یک مانور نظامی با یک ناوگان از کشتی های جنگی در سواحل, Andaman and Nicobar Islands در روز دوشنبه.

چهار خط مقدم از کشتی های جنگی نیروی دریایی هند شرکت در "PASSEX" ورزش وقتی که ما حامل اعتصاب بود و ترانزیت از طریق اقیانوس هند در راه خود را از دریای چین جنوبی از افغانستان در دهلی جدید گفت.

یو اس اس نیمیتز در جهان است"بزرگترین کشتی و ورزش بین دو نیروی دریایی فرض اهمیت آن را به عنوان محل در میان تنش بین هند و چین در شرق لاداخ و همچنین در چین نظامی ابراز وجود در دریای چین جنوبی است.

Esper گفت که این مانور مشترک در اقیانوس هند نشان می دهد رشد همکاری بین نیروهای دریایی هند و آمریکا.

"من می خواهم به برجسته ما افزایش دفاع همکاری با هند یکی از مهم ترین دفاع, روابط, قرن 21. ما انجام شده ما اولین نظامی مشترک ورزش در ماه نوامبر گذشته. به عنوان ما صحبت می کنند امروز, USS Nimitz در حال انجام یک ترکیب ورزش با نیروی دریایی هند در اقیانوس هند نشان دادن تعهد مشترک ما به قوی تر نیروی دریایی همکاری و پشتیبانی به صورت رایگان و باز Indo-Pacific," او گفت:.

"ما حامل شده اند در دریای چین جنوبی و اقیانوس هند و آرام پس از جنگ جهانی دوم است. ما به حاکمیت از دوستان و شرکای ما," او اضافه شده است.

Esper گفت: چین غیر قانونی احیای زمین و تمرینات نظامی در داخل و اطراف ویژگی های مورد مناقشه در دریای چین جنوبی هستند آشکارا مغایر با تعهدات خود در سال 2002 اعلام در رفتار احزاب در دریای چین جنوبی است.

"حزب کمونیست چین همچنان به تعامل سیستماتیک حکومت شکستن اجبار و دیگر بدگویی activitiesm," او گفت:, و اضافه کرد که آن را اذیت آسه آن سازمان ملل از حدود USD 2.6 تریلیون دلار در پتانسیل نفت و گاز درآمد و رد آنها دسترسی به مهم دلایل ماهیگیری.

چین شده است سریع گسترش نظامی و اقتصادی نفوذ خود را در هند و اقیانوس آرام منطقه باعث نگرانی در کشورهای مختلف منطقه و فراتر از آن.

چین نیز مشغول به شدت مورد بحث اختلافات ارضی در دریای چین جنوبی و دریای چین شرقی. پکن ساخته شده و militarised بسیاری از جزایر و صخره های آن را به کنترل در منطقه است. هر دو مناطق اعلام می شود سرشار از مواد معدنی و نفت و دیگر منابع طبیعی و حیاتی برای تجارت جهانی.

چین ادعا می کند تقریبا تمام دریای چین جنوبی است. ویتنام و فیلیپین و مالزی و برونئی و تایوان باید مقابله ادعا می کند بیش از این منطقه است.

Esper خواسته رهبران چینی به رعایت قوانین بین المللی و هنجارهای که چین و مردم چین – بهره مند شده اند تا حد زیادی از طول سال است. "و در حالی که ما امیدواریم CCP تغییر خواهد کرد راه خود را, ما باید آماده برای جایگزین" او هشدار داد.

او گفت: سیاست آمریکا در دریای چین جنوبی "قهرمانان باز و آزاد اقیانوس هند و آرام...و روشن می سازد که جمهوری خلق چین حق ندارد به نوبه خود در آبهای بین المللی به یک منطقه از محرومیت و یا خود دریایی امپراتوری."

"ما باید رعایت رایگان و باز کردن سیستم است که امن و صلح و رفاه برای میلیون ها نفر: احترام به حاکمیت; حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات; پایبندی به قوانین بین المللی و هنجارهای; و ارتقاء رایگان عادلانه و متقابل تجارت," او گفت:.

"ما قویا بر این باورند هیچ یک ملت می تواند – یا باید – تسلط بر مردم عوام و ما همچنان به کار در کنار ما متحدان و شرکای خود برای حمایت از یک افغانستان مرفه و امن اقیانوس هند و آرام برای همه" Esper گفت.

Esper همچنین گفت که ما "تعهد به باز و آزاد اقیانوس هند و آرام ریشه در ارزش های, تاریخ و روابط اقتصادی ما با متحدان و شرکای و تنها رشد عمیق تر در تلاش برای تضعیف آن است."

"ما در حال تشویق هند و اقیانوس آرام سازمان ملل به گسترش خود درون منطقه ای امنیت روابط و شبکه های شرکای همفکر," او اضافه شده است.

نیروی دریایی ایالات متحده و هند و استرالیا و ژاپن و فرانسه شده اند تعمیق همکاری متقابل آنها در هند و اقیانوس آرام منطقه در نمای رو به رشد چین در تلاش برای گسترش نفوذ نظامی در منابع غنی منطقه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن