'مادر بود واقعا همه چیز در مورد دختران ما و بابا:' خوش شانس 7 می گویند مادر زندگی میراث

خود را بزرگش کانی کارمایکل از پارک رپیدز گفت: او فکر می کند مادر او اغلب. "تولد او شد مارس 10, بنابراین او می

توسط NEWSATROPAT در 21 اردیبهشت 1399

خود را بزرگش کانی کارمایکل از پارک رپیدز گفت: او فکر می کند مادر او اغلب. "تولد او شد مارس 10, بنابراین او می شده اند 76 این سال," او گفت:. "او عاشق ماهیگیری بازکن. آن تعطیلات مورد علاقه خود را و او شروع به برنامه ریزی یک ماه در پیش است. در روز مادر من و پدر و قایق بود به نام 'Lucky 7' پس از هفت دختر و مردم ما تماس بگیرید که به این روز است."

کارمایکل توسط مدیر در صفحه اصلی برنامه از پارک رپیدز منطقه است. او و شوهرش اهل روسیه دارای سه فرزند (لوگان Asarae و اندرو) با چهار نوه و یکی در راه است.

"بچه ها من احتمالا به یاد داشته باشید مادر من بیشتر به عنوان آنها 16 و 13 و 10 هنگامی که او درگذشت," او گفت:. "آنها در مورد او صحبت کنند. Russ و بزرگترین شادی در حال حاضر در حال گذراندن زمان با نوه های ما. Russ فقط خرید یک قایق و نام آن پدر بزرگ را غرور و قرار دادن تمام grandkids نام در آن را از جمله نوه هنوز متولد شد. من مخفیانه فکر می کنم او می خواهد من به عشق ماهیگیری آنجا که مادر انجام داد."

کارمایکل گفت: مسئولیت و انعطاف پذیری بزرگترین درس او آموخته شده از مادر او است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"خواهر من دبی و من یک مقدار زیادی از نگهداری از کودکان به ویژه هنگامی که مامان و بابا رفت ماهیگیری و یا شکار," او گفت:. "اهل و من تلاش کرده اند به منظور بالا بردن بچه های ما با انعطاف پذیری و مسئولیت و منطق است که مادر به من القا. هر سختی و یا مشکل او رو او به کار گرفته و با عزت و احترام و حتی سرطان او تشخیص است."

همانطور که در همه خانواده ها وجود دارد اختلافات از زمان به زمان.

"مادر من بود یکی نبود برای نگه داشتن کینه," او گفت:. "من به یاد داشته باشید به عنوان یک نوجوان داشتن یک استدلال با او معمولا بیش از چیزی احمقانه, اما به عنوان به زودی به عنوان آن را بیش از ما از رفتن به DQ یا A&W برای درمان و پس از آن یک سواری در اطراف دریاچه. من هنوز هم عشق یک سفر جاده ای. مامان دوست داشت یک شوخی خوب و دوست داشتنی برای بچه ها در اطراف با دوستان ما."

دبی بره, دوم,دختر, زندگی در دیترویت لیکز با تیم. "دختر من, گام, دختران و نوه ها همه زندگی می کنند نزدیک به اندازه کافی برای حمل در خانواده, سنت," او گفت:.

بره آموخته کنسرو با کمک به مادر او یک مهارت او با استفاده از هر سال است. "من یکی که منابع هر کس در خانواده با سس گوجه فرنگی ترشی با استفاده از مامان, دستور," او گفت:. "دختر من و شوهر, شستشو و برش خیار در حالی که من مرد اجاق گاز است. من آموخته کنسرو از کمک کردن به مامان زمانی که من در حال رشد بود. من به یاد داشته باشید قفسه ها و قفسه های مواد غذایی کنسرو شده از ذرت, ترشی, هلو, گلابی, چغندر لیست در می رود و در. اگر چه او سعی کنسرو نخود هر سال او نیست بسیار زیادی از آنجا که با هفت دختران خوردن نخود فرنگی از باغ وجود دارد نه بسیاری باقی مانده است."

بره گفت که او نیز انجام شده بر روی پدر و مادر او از اهل سنت و از شکار و ماهیگیری با خانواده اش.

Kari اسمیت سوم ، او و اریک دو کودکان و بزرگسالان یکی از نوه و دیگری در راه است. او در یک خانواده ارائه دهنده مراقبت از کودکان و ملاقات شوهرش در کالیفرنیا. جایی که او یک پرستار بچه و او مستقر شد و در نیروی دریایی است.

"ما در اطراف نقل مکان کرد با نظامی برای مدتی و در نهایت حل و فصل در پارک رپیدز در سال 1997," او گفت:. "حافظه مورد علاقه من در حال رشد بود تا زمان کریسمس. ما تا به حال آنچه می تواند به عنوان یک Charlie Brown درخت چند سال به عنوان درخت هر چه پدرم قطع. ما همیشه به حال یک شگفتی بزرگ از بابا و بسیاری از بستگان خواهد آمد بیش از برای شام کریسمس."

او گفت: مهم ترین درس او از مادر او بود که همیشه یک حس شوخ طبعی است. "من تا به حال یک حس شوخ طبعی" او گفت:. "هر زمان که مردم در مورد او صحبت آن است که همیشه با یک داستان خنده دار است که باعث می شود ما میخندند."

نیکی راجرز چهارم است ، او ازدواج کرده به دیل راجرز جونیور و آنها سه فرزند بتنی 21 الکسیس 20 و رادنی 13.

او گفت: یکی از مهم درس او از مادر او است هرگز به دست حکومت نظامی.

"یکی از خاطرات مورد علاقه من است مادر من همیشه تزئین شده برای هر تعطیلات کریسمس که مورد علاقه او," او گفت:. "ما تا به حال یک دودکش آتش یک صبح کریسمس و او مصمم بود تا همه چیز را به تمیز کردن پس از آتش سوزی بخش چپ و هنوز هم ادامه با ما شام کریسمس!"

Andrea Morgan, پنجم, پدر, دختر با این نسخهها کار به عنوان یک مدیر دفتر. او و همسرش جو زنده در پارک حملات و دارای سه فرزند. هانا 17 Brandi است 12 و Tysen است 7.

"مهم ترین درس گرفتم از مادر من است که خانواده همه چیز است," او گفت:. "بچه ها من مهم ترین چیز در زندگی من است. من در آنجا خواهد بود و انجام هر کاری برای آنها. من بسیار درگیر با بچه های ما' ورزش و اجرا شده است جوانان ما بسکتبال برنامه برای شش سال. من در booster باشگاه برای دختران بسکتبال و آهنگ. من دوست دارم که در هر بازی و آهنگ دیدار تشویق بچه های من. واقعا وجود دارد هیچ چیز بهتر است."

Shanna Amundson ششم است ، او زندگی در ارتفاع از زمین دریاچه با برایان و سه پسر (Gage 19 تعقیب 16 و بلیک 12) و با این نسخهها کار در دیترویت لیکز.

کریس معارفجوانترین پدر بود و فقط 17 زمانی که او از دست مادرش. "او به من آموخت به گوش دادن احترام و سخت کار می کنند," او گفت:. "من کار در شمال کافه در پارک رپیدز و سه بچه.""من همیشه به یاد مادرم وقتی که تابستان است و من مشغول به کار در حیاط," او گفت:. شما همیشه می توانید پیدا کردن او را در باغ او خم به طور کامل در 'mama, کوتاه,' بدون مراقبت در جهان است و من که چیزی مشابه به همین. شوهر من نیز در انجام همان روز سنت است که پدر من انجام داده بود تا زمانی که من می توانید به یاد داشته باشید با در نظر گرفتن ماهیگیری من! و من با افتخار می گویند که من می توانم ماهی شوهر من و سه پسر!"

Bradly است 16 براندون است 14 و امیلی 8. "من شده اند به دنی وزارت معارف برای تقریبا دو سال," او گفت:. "من می خواهم که برای بچه های من قادر به دیدار با مادر. او در تابستان سال آخر من و من از دست او هر روز را به عنوان مقدار در حال حاضر به عنوان پس از آن. مامان بود که واقعا همه چیز در مورد دختران ما و پدر."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن