مدرن را COVID-19 کانديد واکسن حرکت به اواخر مرحله آزمایشی

جولای 27 (ایسنا) — Moderna, Inc. گفت: در روز دوشنبه آن را آغاز کرده است دولت آمریکا-حمایت اواخر مرحله آزمایشی

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399

جولای 27 (ایسنا) — Moderna, Inc. گفت: در روز دوشنبه آن را آغاز کرده است دولت آمریکا-حمایت اواخر مرحله آزمایشی برای آن COVID-19 کانديد واکسن برای اولین بار به اجرا تحت مغلوب ساختن پیشی جستن اداره عملیات سرعت در پیچ و تاب ضد coronavirus برنامه.

اخبار از مطالعه آن را تست کنید پاسخ به واکسن در 30000 بزرگسالانی که بیماری تنفسی تحت فشار قرار دادند سهام در کمبریج ماساچوست بر اساس مدرن تا 11 درصد در $81.31 قبل از زنگ.

دولت فدرال حمایت از صنعت مدرن است واکسن پروژه با نزدیک به یک میلیارد دلار است و انتخاب آن به عنوان یکی از اولین ورود در مقیاس بزرگ آزمایش های انسانی.

بیش از 150 واکسن داوطلبان در مراحل مختلف توسعه با 23 چشم انداز در آزمایشات انسانی در سراسر جهان است. مدرن و شرکت AstraZeneca Plc پیشرو نژاد با نامزدهای خود را در اواخر مرحله مطالعات است.

در حالی که رقیب AstraZeneca گفت: در هفته گذشته آن را هنوز هم در مسیر تولید دوز سپتامبر آنها و دیگر داروسازان در حال حاضر هدف تحویل به طور کامل آزمایش واکسن تا پایان سال در اولین.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مرتبط با: آمریکا به پرداخت شرکت گزارش BioNTech $1.95 B به صورت 100 میلیون COVID-19 واکسن دوز

"داشتن یک محیط امن و موثر واکسن توزیع شده تا پایان سال 2020 یک کشش هدف اما این هدف حق برای مردم آمریکا" موسسه ملی بهداشت و درمان مدیر فرانسیس کالینز گفت.

مدرن گفت: از آن باقی مانده است در مسیر به تحویل حدود 500 میلیون دوز از یک سال و احتمالا تا 1 میلیارد دوز در سال 2021 آغاز.

آزمایشی طراحی شده است برای ارزیابی ایمنی مدرن را mRNA-1273 و تعیین اگر این واکسن می تواند به جلوگیری از علامتی COVID-19 بعد از دو دوز.

این مطالعه همچنین به دنبال پاسخ به اگر واکسن می تواند به جلوگیری از مرگ ناشی از COVID-19 و اگر فقط یک دوز می تواند به جلوگیری از علامتی COVID-19 در میان دیگر اهداف است.

(گزارش شده توسط Manojna Maddipatla در بنگلور; ویرایش توسط Shinjini Ganguli)



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب