مدرن واکسن برای Covid-19: همه شما نیاز به دانستن

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 2:25:39 pm نشانه نشانه ورود به

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 19 سال 2020 2:25:39 pm
Moderna vaccine for Covid-19: All you need to know نشانه نشانه ورود به Moderna, Inc., ساختمان چهار شنبه, مارس 18 سال 2020 در کمبریج ، (AP Photo: لایحه Sikes)

در یک ممکن است دستیابی به موفقیت در coronavirus درمان مدرن, Inc دارای گزارش نتایج موفقیت آمیز از آن واکسن آزمایشی برای Covid-19. آمریکا شرکت بیوتکنولوژی دوشنبه گفت: مطالعات آن اگر چه در مراحل بسیار اولیه نشان داد این واکسن بود "به طور کلی امن و به خوبی تحمل می شود".

مدرن را واکسن است که در میان بیش از 100 پروژه در مراحل مختلف توسعه در سراسر جهان است. نتایج آن روز شنبه در یک زمان آمد که جهانی coronavirus موارد در حال نزدیک شدن پنج میلیون نفر است. حداقل 300,000 مردم باید در برابر این بیماری است. کارشناسان پیش بینی کرده اند یک واکسن می توان تنها در مورد 12-18 ماه.

چه واکسن?

واکسن محصولات بیولوژیکی. آنها معرفی شده در بدن به سیستم ایمنی بدن, چگونه برای شناسایی و جلوگیری از تجمع سموم منتشر شده توسط یک پاتوژن. نسبت به مواد مخدر واکسن تجویز می شود به بخش های آسیب پذیر جامعه برای کمک به آنها برای به دست آوردن ایمنی از یک بیماری بدون بیمار شدن.

چه مدرن, Inc?

مدرن Inc یک شرکت بیوتکنولوژی آمریکایی. آن واکسن تهیه شده به طور مشترک با موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی است که به ریاست دکتر Anthony Fauci, برای اولین بار بود تحت آزمایش های انسانی در ایالات متحده است. به گفته نیویورک تایمز, مدرن اعطا شد نیم میلیارد دلار توسط دولت برای تسریع توسعه واکسن.

سهام این شرکت افزایش 20 درصد در روز دوشنبه پس از آن منتشر شد آن یافته های اولیه. شب گذشته شرکت راه اندازی $1.34 میلیارد سهم در ارائه پیشنهاد قیمت از $76 به ازای هر سهم. آن را به حال قبل گفت: آن را فروش سهام خود را به جمع آوری پول برای توسعه و تولید یک واکسن برای Covid-19.

مدرن اخبار افزایش ضریب اطمینان سرمایه گذاران در وال استریت به دلیل که سهام آسیا در روز سه شنبه. BSE Sensex و گسترده تر جذاب, ردیابی جهانی با نشانه های معامله شد در سبز نیز هست.

Moderna vaccine for Covid-19: All you need to know این واکسن توسط کمبریج ماساچوست بر اساس مدرن, Inc., تولید آنتی بادی شبیه به آن دیده می شود در افرادی که از بهبود COVID-19 در یک مطالعه از داوطلبان که داده شد یا کم یا متوسط دوز. (AP Photo: تد S. وارن)

مدرن را واکسن: تست و نتایج

مدرن را واکسن mRNA-1273 ایجاد شده با استفاده از مواد ژنتیکی از ویروس به نام mRNA. آن را تست شده بر روی 45 نفر از افراد سالم بودند که بین سنین 18 و 45 در ایمنی محاکمه. از شرکت کنندگان دریافت شده در هر نقطه بین 25-250 ميکروگرم دوز از این واکسن استفاده کنند.

هشت شرکت کنندگان که موفق به دریافت دو دوز از واکسن — 25 و 100 میکروگرم — تولید آنتی بادی است که می تواند شکست coronavirus. آنتی بادی گزارش تولید یک سطح بالاتر از محافظ از آنتی بادی موجود در خون بهبود Covid-19 بيمار.

برخی از شرکت کنندگان نشان داد عوارض محلی مانند درد و قرمزی در محل تزریق و تب — اثرات است که می تواند به عنوان یک ایمنی خوب پاسخ.

پس از نتایج این شرکت کاهش یافته است و این ایده از اداره 250 میکروگرم دوز به شرکت کنندگان است.

بعد چه ؟

مدرن شده است اجازه داده می شود برای شروع فاز دوم آن دادگاه. در یک آزمون خود را برای ایمنی و اثر بخشی این شرکت آغاز خواهد شد فاز 11 از آن دادگاه که در آن واکسن تجویز خواهد شد به 600 شرکت کنندگان برای پیدا کردن دوز مناسب مورد نیاز به ضرب و شتم ویروس. پس از این شرکت به دست آورد و نتایج موفقیت آمیز با 25-100 میکروگرم دوز انتظار می رود که این آزمون 50 میکروگرم دوز.

کمتر دوز از این واکسن را به معنای یک مقدار بزرگتر در دسترس به اداره به مردم.

در آخرین مرحله از این دادگاه است که به احتمال زیاد برای شروع در ماه جولای واکسن خواهد شد تست شده بر روی هزاران نفر از افراد است. در این مرحله شرکت انجام خواهد شد و کنترل شده با دارونما مطالعه است.

این شرکت به دنبال دریافت تصویب قانونی در سال 2021.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن