تحرک در ناحيۀ: مهاجران آمریکای به دام افتاده در میان COVID-19

اثرات COVID-19 در امریکا شده اند احساس دور و گسترده. فیزیکی فاصله و مستند اقدامات با هدف متوقف کردن گسترش ویرو

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

اثرات COVID-19 در امریکا شده اند احساس دور و گسترده. فیزیکی فاصله و مستند اقدامات با هدف متوقف کردن گسترش ویروس به ارمغان آورده اند اقتصاد را به آستانه سقوط و منفی نهفته مردم را معیشت, تست, دولت, رهبری, و تشدید نابرابری ساختاری است که در طول تاریخ تحت تاثیر این منطقه است.

مهاجر و پناهنده جمعیت در آمریکای لاتین شده است یکی از مهمترین و تحت تاثیر این بیماری همه گیر. به عنوان بخشی از یک جریان منطقه ای و بین رشته ای پروژه با هدف بررسی اثرات COVID-19 و مرتبط دولتی پاسخ در مهاجران و پناهندگان زندگی ما استدلال می کنند که اقدامات انجام شده در خصوص مرز تعطیلی و مستند را تشدید شرایط precarity و آسیب پذیری تجربه بسیاری از مهاجران در منطقه است.

این است که با توجه به نرخ بالای کار غیر رسمی و نا امنی به سر می برند و متزلزل شرایط زندگی و دسترسی محدود به خدمات بهداشتی و درمانی و تامین اجتماعی در میان دیگران[i]. بنابراین مهاجر و مهاجر هستند نه تنها بیشتر در معرض خطرات مرتبط با ویروس, اما دولتی, پاسخ به بحران را نیز عمیق تر از قبل موجود نابرابری و شکاف بین مهاجر و جمعیت های ملی در شرایط کار و مسکن و بهداشت و حقوق.

در این زمینه همه گیر است و شکل دهی مجدد – در حال حاضر – تحرک و پویایی در منطقه و تولید الگوهای جدید مهاجرت همراه با درایور و عواقب: نوعی از تحرک در ناحيۀ'. در خصوص بی سابقه ای در زمینه مرز محدودیت ها و همه گیر کاهش اقدامات را موجب دو متمایز اما مرتبط متناقض فرآیندهای: بازگشت و مجبور (im)تحرک.

از یک سو تشدید مهاجران در حال حاضر متزلزل شرایط زندگی منجر شده بسیاری از را فوق العاده پایین-up' اقدامات برای تضمین معیشت خود منجر به جرم می گرداند – اغلب با پای پیاده به خود بحران زده کشورهای مبدا یا دوباره مهاجرت به مکان های دیگر در سراسر کشور و یا در سطح بین المللی.

از سوی دیگر منطقه نیز شاهد تقویت الگوهای غیر ارادی/مجبور ناحيۀ ما فرو نشانده توسط "بالا به پایین" اقدامات مانند افزایش بیان تبعید – اغلب بدون تشریفات و با محدودیت های مرزی حرکات و توانایی به دنبال حمایت بین المللی اعمال شده توسط مرز تعطیلی.

نمونه هایی از این روند جدید وجود دارد. بولیوی و پرو مهاجران در شیلی بودند و برخی از آنهایی که اولین بار برای شروع سفر خود را به عقب زمانی که مستند اقدامات ترجمه شده در محل کار تعطیلی و از دست دادن شغل. قادر به بازگشت به خانه با توجه به مرز بسته شدن آنها شد به دام افتاده در شهرهای مرزی در انتظار فرصت برای عبور بازگشت به صفحه اصلی. یک گروه 50 پرو شروع به راه رفتن تا شمال شیلی سرمایه سانتیاگو - مصمم به پیاده روی بیش از 2000 کیلومتر به منظور توجه رسانه ها و کمک از دولت پرو به خانه[ii]. مشابه قسمت های مستند شده در میان پاراگوئه مهاجران در برزیل با صدها نفر به دام افتاده در پل است که ارتباط دو کشور در Iguaçu می افتد بدون ماسک و تحت مخاطره آمیز بهداشتی.

رویایی ترین بازگشت شده از ونزوئلا. این COVID-19 همه گیر وارد به آمریکای لاتین در وسط بزرگترین انسان جابه جایی های اخیر در منطقه سابقه که باعث شده است بیش از 5 میلیون ونزوئلا برای فرار این کشور, اجتماعی, اقتصادی و بحران سیاسی پس از سال 2014. با COVID-19 تهدید معیشت خود هزاران نفر از مهاجران ساکن در کلمبیا[iii] و اکوادور و شیلی و پرو که وابسته رسمی کار برای زنده ماندن در حال ساخت یک خطرناک معکوس سفر به خانه حتی اگر این کشور همچنان غرق در ظاهر هرگز پایان دادن به بحران است.

در ضمن مهاجر حفاظت پروتکل همچنین به عنوان شناخته شده باقی می ماند در مکزیک برنامه, قرارداد را قادر می سازد که ایالات متحده به ارسال غیر مکزیکی پناهجویان به مکزیک بازگشت به صبر خود را برای مهاجرت رسیدگی است که با داشتن حتی بیشتر از عواقب وخیم است. با توجه به زمان تعلیق برنامه بیش از 14,000 پناهجویان که عمدتا از آمریکای مرکزی - به دام افتاده در 11 شهرهای مرزی در امتداد شمال مکزیک است.

بسیاری از آنها را به جایی برای زندگی می کنند به این دلیل که پناهگاه کاهش سهمیه خود را برای تضمین بهداشت و دورى اقدامات است. در یک وضعیت مشابه کسانی هستند که اخراج از ایالات متحده است. با وجود بسته شدن مرز و تعلیق همه غیر ضروری سفر مشترک آمریکا و مکزیک قرارداد اخراج اند و در طول این بیماری همه گیر. در حال حاضر برخی از این جمعیت در حال حرکت است و به دیگر شهرستانها مکزیک در جستجوی زندگی بهتر گزینه های خود را رها ادعای پناهندگی و قرار دادن خود در شرایط آسیب پذیری بیشتری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب