موبایل نيروگاهها از مصرف به دریاهای آزاد

توسط: تابناک | منتشرشده: مارس 2, 2020 10:55:22 am به تازگی به اتمام Karmol LNGT undocking در سنگاپور

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: مارس 2, 2020 10:55:22 am
Mobile power plants are taking to the high seas به تازگی به اتمام Karmol LNGT undocking در سنگاپور در اوت. 1, 2019. Karmol است که یک پروژه مشترک بین Karpowership و مول به ارائه LNG-به-Powership راه حل برای موزامبیک.

به عنوان اقتصادی مستندات پیچیده تر شدن تلاش ها برای آوردن برق به هر گوشه از این سیاره یک شرکت است که قرار دادن نسل واحد در کشتی است که می تواند نشستن دریایی و اتصال به شبکه های محلی در کوتاه مدت متوجه.

Karpowership مشغول بازاریابی نیروگاه شناور در سراسر جهان در حال توسعه که در آن دولت ها به دنبال اضافی ولتاژ به قدرت بیمارستان ها و دیگر امکانات به نگه داشتن چراغ در طول coronavirus بیماری همه گیر.

عروق می توانید قلاب را به یک خشکی شبکه به سرعت sidestepping قرمز-نوار ساخت و ساز و مسائل درگیر با ساختمان های سنتی نیروگاه. و این کشتی با سوخت گاز مایع طبیعی و نفت — بهره برداری به بازار است که در حال حاضر نفت.

"ما می توانیم استقرار آنها را در کمتر از 30 روز" Zeynep Harezi ارشد تجاری افسر Kapowership گفت: با گوشی از خود در استانبول که در آن کشتی ها طراحی شده اند.

ژنراتور در کشتی می تواند بین 36 مگاوات به 470 مگاوات برق و در حال حاضر به طور کامل تامین می شود. در حالی که کشتی ها با استفاده از سوخت های فسیلی و در حال حاضر یک چالش جهانی رانندگی برای انرژی پاک آنها باقی می ماند در میان چند راه حل برای تغذیه برق به مناطق دور افتاده.

این کشتی می تواند به خوبی کار می کنند در مکان های با موانع برای خشکی ایستگاه های برق یا که عدم دسترسی به خطوط لوله گاز بین المللی گاز اتحادیه گفت: در آن سالانه LNG گزارش. نیز وجود دارد خطر: هزینه بالا و جلوی سرمایه مورد نیاز است. همچنین نیروگاه شناور مفاهیم رقابت با سنتی واحد است که اجرا در مایع سوخت های تجدید پذیر و انرژی هسته ای که ممکن است دریافت حمایت دولتی بیش از LNG در این گزارش گفت:.

"مفهوم کاملا یکپارچه شناور دوباره تبدیل به گاز و نیروگاه ممکن است یک راه حل واقع بینانه تر به اعطای دسترسی آسان به برق پاک تولید" IGU گفت. "چنین سریع پیگیری پروژه های ساخته شده است و سفارش در مشهور کشتی سازی, مارس تحقق در آینده نزدیک است."

Karpowership دارای بزرگترین ناوگان از کشتی. با شروع از اولین کشتی برای عراق است که در زمان سه سال برای ساخت در سال 2010 آن را در حال حاضر در عمل 25 این کشتی در 11 کشور از موزامبیک به کوبا به اندونزی. Coronavirus نمی کند, کار, باز, برخی از فرصت های بازارهای جدید به جای آن.

چگونه قدرت کشتی کار در چهار مرحله:

  • LNG tanker می رسد و بارگیری آن سوخت به کشتی دیگر اختصاص داده شده برای ذخیره سازی شناور و دوباره تبدیل به گاز (FSRU).
  • LNG تبدیل دوباره به گاز در هیئت مدیره FSRU.
  • از FSRU گاز تحویل داده شده است از طریق یک شناور خط لوله گاز به قدرت کشتی است که طول متفاوت از 80 متر به 300 متر است. وجود سوخت خوراک واحدهای توليدی در قدرت کشتی.
  • برق از کشتی جریان از طریق یک خط انتقال به یک برج خشکی و به شبکه توزیع محلی.

این شرکت تبدیل موجود فله خشک و عروق اقدام به خرید موتورهای صورت فله و ایجاد آنها را "یکی پس از دیگری تقریبا مانند یک خط تولید" Harezi گفت.

این تکنولوژی برای نیروگاه توسط موتور احتراق داخلی به جای بیشتر توربین های معمولی. در حالی که گران تر برای ساخت آنها ارزان تر هستند برای حفظ و بهتر مناسب برای کشورهای در آب و هوای گرم با شبکه های ناپایدار که اغلب نومیدانه در نیاز به قدرت برای جلوگیری از خاموشی.

در 8 تا 10 سنت یک کیلووات ساعت Karpowership فراهم می کند قدرت کشتی شناور ذخیره سازی و دوباره تبدیل به گاز واحد LNG و در صورت نیاز سوخت خود را.

"اگر مشتری می پرسد برای خرید LNG از طرف ما جمع آوری می کنیم ارائه می دهد مانند بازیکنان به طور منظم," او گفت:. "ما آن را به عنوان شفاف که ممکن است."

این کشتی می تواند با استفاده از LNG یا نفت. برخی از شروع با دومی و سپس تغییر دهید. این شرکت اهداف خود را برای قدرت کشتی می شود عامل 80 درصد LNG-به-قدرت سال 2025.

پس از قدرت سنتی گیاهان بر روی زمین می تواند شش سال یا بیشتر برای تکمیل شناور, واحد یک مزیت متمایز است و می تواند به نظر می رسد در کمتر از سه ماه به مقابله با یک افزایش در تقاضا است. در حالی که این کشتی ها اغلب در ابتدا فکر می کردم به عنوان یک پل راه حل تا زمانی که چیزی بیشتر دائمی ساخته می شود برخی از کشتی های اقامت طولانی مدت, او گفت:.

Karpowership است که ساختمان از 4000 مگاوات از ظرفیت های جدید در 20 کشتی با هدف به دو ناوگان اندازه در سه تا پنج سال آینده هر دو از نظر مگاوات و تعداد کشتی ها.

و به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس نگه می دارد swathes بزرگی از اقتصاد در مستند Harezi گفت: تیم های زندگی و کار در قدرت کشتی ها برای سه ماه یا بیشتر در حال حاضر یک "طبیعی قرنطینه محیط زیست است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب