MNsure باز می شود ثبت نام به عنوان همه گیر رکود همچنان

ST. پل — مینه سوتا بیمه سلامت بازار در حال حاضر ارائه یک دوره ثبت نام ویژه برای کارگران که درآمد خانوار به تا

توسط NEWSATROPAT در 24 اردیبهشت 1399

ST. پل — مینه سوتا بیمه سلامت بازار در حال حاضر ارائه یک دوره ثبت نام ویژه برای کارگران که درآمد خانوار به تازگی در زمان ضربه.

MNsure اعلام کرد که جدید ثبت نام دوره به عنوان بیماری همه گیر کوروناویروس همچنان به تاخت و تاز دولت و اقتصاد ملی است. تقریبا 600,000 افراد شغل خود را از دست پس از آن برای اولین بار زده مینه سوتا با توجه به بیکاری در دولت ادعا داده و بسیاری از کسب و کار باقی می ماند توقیف و حتی به عنوان ایالت اقامت در خانه سفارش شل.

خانواده هایی که به تازگی تجربه کاهش درآمد و شد واجد شرایط برای پیشرفته premium اعتبار مالیاتی قادر خواهد بود برای انتخاب برنامه های جدید از طریق MNsure در طول 60 روز پس از از دست دادن درآمد. Minnesotans که به تازگی خود را از دست داده و حمایت کارفرما بیمه نیز قادر به ثبت نام.

کاربران باید ثابت کند که آنها قبلا بیمه بهداشت و درمان است که فدرال حداقل مورد نیاز به منظور استفاده از ارز با توجه به MNsure انتشار اخبار. اثبات درآمد از دست دادن نیز باید ارائه شود.

کسانی که به تازگی ازدواج کرده نقل مکان کرد و یا به حال کودکان نیز ممکن است درخواست برای خرید واجد شرایط بودن. مقدماتی خانواده ها نیز می توانید درخواست دولت برای بیمه درمانی کمک از طریق بورس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بیشتر بر واجد شرایط بودن دستورالعمل ها و سایر اطلاعات را می توان در MNsure.org و یا با تماس با MNsure در 651-539-2099 یا 855-366-7873 بین ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر در روزهای هفته.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب