MLB صاحبان رای به ادامه 2020 فصل

پس از بازیکنان اتحادیه هیئت اجرایی گزارش رای دادند 33-5 در برابر صاحبان تیم' پیشنهاد 60-برنامه بازی Major Leag

توسط NEWSATROPAT در 3 تیر 1399

پس از بازیکنان اتحادیه هیئت اجرایی گزارش رای دادند 33-5 در برابر صاحبان تیم' پیشنهاد 60-برنامه بازی Major League Baseball اعلام کرد که این باشگاه رای به اتفاق آرا "به ادامه 2020 فصل است."

به اجرا برنامه خواهد بود برای 60 بازی با توجه به چند رسانه ای, گزارش هر چند ESPN اعلام کرده است که از آن می تواند در هر نقطه از 50 تا 60 بازی.

وجود داشته است نگرانی که اقلیت جناح از صاحبان خواستم به لغو این فصل به طور کامل با بازیکنان حقوق احتمالا outweighing درآمد است که می تواند تولید شده توسط برگزاری بازی با خالی استادیوم میان coronavirus بیماری همه گیر.

MLB بیانیه خواندن "به منظور تولید یک برنامه با یک شماره خاص از بازی ها ما می خواهیم که بازیکنان ارتباط را به ما ارائه توسط 5:00 p. m. (ET سهشنبه) با دو قطعه از اطلاعات است. اول این است که آیا بازیکنان قادر خواهند بود به گزارش به اردوگاه ظرف هفت روز (از 1 ژوئیه). دوم این است که آیا این بازیکنان در انجمن موافق در کتابچه راهنمای عامل که شامل بهداشت و پروتکل های ایمنی لازم را به ما بدهد بهترین فرصت برای انجام و تکمیل ما فصل به طور منظم و Postseason."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

یک زمان کوتاه پیش از این بازیکنان MLB انجمن توییتی بیانیه ای که خواندن "پیش از آن در این شب هیئت مدیره کامل مجددا بازیکنان اشتیاق به بازگشت به کار به زودی و با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. به این منظور ما پیش بینی نهایی یک مجموعه ای جامع از سلامت و پروتکل های ایمنی با لیگ اصلی بیس بال در روزهای آینده و ما در انتظار کلمه از لیگ در از سرگیری بهار اردوگاه های آموزشی و پیشنهاد 2020 برنامه.

"در حالی که ما امیدوار به رسیدن به یک تجدید نظر و بازگشت به کار توافق با لیگ بازیکنان باقی می ماند به طور کامل متعهد به اقدام تحت فعلی ما توافق و برگشت در این زمینه برای طرفداران برای این بازی و برای هر یک از دیگر."

با رد MLB آخرین پیشنهاد این اتحادیه حفظ حق خود برای تنظیم یک شکایت بیش از طول و شرایط مالی فصل حفظ که صاحبان نمی مذاکره در ایمان خوب است. مانفرد ساخته شده است همان اتهام مورد MLBPA را استراتژی مذاکره.

با توجه به این اتحادیه رای در دوشنبه MLB اعلام کرد که چندین جنبه های نهایی خود را ارائه خواهد بود به تصویب رسید:

  • استفاده از hitter وظیفه تعیین شده در هر دو لیگ در سال 2020 و 2021
  • تضمین 25 میلیون دلار در حذفی استخر در سال 2020
  • 33 میلیون دلار در اداء حقوق و دستمزد پیشرفت است که با توجه به MLB, آیا افزایش دستمزد از 61 درصد از بازیکنان.
  • به طور کلی درآمد برای بازیکنان که MLB اعلام خواهد به میزان 104 درصد از آنها سرشکن حقوق
  • حذف برنامه به گسترش 2021 postseason "به منظور پرداختن به بازیکن نگرانی"

اخرین تلاش برای MLB و MLBPA برای رسیدن به یک توافقنامه گزارش شد و به دنبال روز دوشنبه به عنوان پنجره ای برای برگزاری یک فصل در ادامه به نزدیک است.

ورزشی تحلیلگر جیم Bowden توییتی که پیشنهاد این اتحادیه را رد کرد و روز شنبه را با توجه به بازیکنان خود را کامل سرشکن حقوق برای 60 بازی اما آن را نمی خواهد که تضمین حقوق اگر بازی نمی بازی.

رای گیری در ابتدا با توجه به یکشنبه برگزار شد اما تعداد زیادی از مثبت COVID-19 آزمون های ناشی از تاخیر.

با استناد به دو منبع نزدیک به وضعیت ایالات متحده آمریکا امروز باب Nightengale گزارش داد که 40 MLB بازیکنان و اعضای کادر آزمایش مثبت در هفته گذشته است. Nightengale اضافه شده که مانفرد و MLBPA مدیر اجرایی تونی کلارک رد و بدل ایمیل با "ترفند" به پیشنهادات خود را.

با توجه به Nightengale اخیر سربازان ارتش در COVID-19 عفونت را فشار شروع فصل بازگشت به 26 جولای در اولین, با, بهار, آموزش سرگیری زودتر از ژوئن 29.

روز یکشنبه ESPN جف Passan گزارش Manfred در نامه ای به کلارک ارائه به لغو گسترش برگشتی و جهانی تعیین شده hitter وظیفه برای 2021 (صاحبان' آخرین پیشنهاد تا به حال این عناصر در جای خود برای سال 2020 و '21). اما Passan افزود: "بازیکنان نگران از دست دادن اهرم برگشتی برای هیچ است."

Nightengale گزارش مانفرد همچنین قول داده است که بازیکنان در غیر تضمین شده در قرارداد که واجد شرایط داوری در سال 2019 منتشر شد اما در بهار آموزش را دریافت کامل ختم پرداخت.

فصل برنامه ریزی شده بود به شروع ماه مارس 26, اما این بیماری همه گیر کوروناویروس منجر به جاری به تاخیر بیاندازد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن