می سی سی پی شهردار معذرت خواهی برای توییت در جورج فلوید

توسط: AP | می سی سی پی | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 9:02:53 am گلبرگ شهردار هال مارکس دست خود را بال

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: AP | می سی سی پی | به روز شده در: 1 ژوئن 2020 9:02:53 am
Mississippi mayor apologizes for tweets on George Floyd گلبرگ شهردار هال مارکس دست خود را بالا می برد و حاضر به استعفا در هیئت ویژه از aldermen جلسه در شهرستان پیتل سالن پنج شنبه, 28 مه سال 2020 در گلبرگ می سی سی پی بیش از نظرات او در مورد مرگ مرد مینیاپولیس جورج فلوید در دست پلیس در رسانه های اجتماعی. (AP)

یک شهردار می سی سی پی که باعث خشم با خود توییتهایی دربارهی مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس است عذرخواهی کرد اما می گوید او نمی خواهد استعفا باعث معترضان به بازگشت به شهرستان سالن برای سومین روز یکشنبه به اصرار شهردار ترک دفتر.

گلبرگ شهردار هال مارکس گفت: هتیزبرگ آمریکا سخنان خود در رسانه های اجتماعی مورد فلوید مرگ رخ داد که پس از یک افسر پلیس kneeled در گردن او "ساخته شد در عجله و خوب فکر کردن و یا بیان شده است."

"من عذر خواهی به کسانی که آنها را به توان حساس و من عذر خواهی به مردم شهر ما" مارکس به این روزنامه گفت: در مصاحبه روز شنبه.

هنوز شهردار گفت که او قصد دارد برای به خدمت مدت خود را که منقضی می شود در ماه جولای 2021.

حدود 200 نفر اعتراض خارج از سالن شهرستان در روز یکشنبه سوم راست بعد تظاهرکنندگان را جمع آوری کرده اند به تماس برای مارکس استعفای شیپور لجر گزارش شده است. گلبرگ هیئت aldermen همچنین موافقت شهردار باید گام پایین.

"چرا در جهان خواهد کسی را انتخاب کنید برای تبدیل شدن به یک افسر پلیس در جامعه ما امروز؟" مارکس توییتی شنبه روز چهار مینیاپولیس افسران پلیس اخراج شدند. فلوید, 46, بود, دست به دستبند و شفاعت برای هوا به عنوان یک افسر پلیس kneeled در گردن او دوشنبه.

در پیگیری جیر خواه به طور مستقیم اشاره فلوید مورد گفت: "نمی بینم هر چیزی غیر منطقی": "اگر شما می توانید می گویند شما نمی توانید نفس کشیدن شما در حال تنفس است. به احتمال زیاد است که انسان در اثر مصرف بیش از حد و یا حمله قلبی. تصویری را نشان نمی دهد او مقاومت کردم که او را در آن موقعیت است. پلیس مصلوب کردند."

مارکس به این روزنامه گفت که شهر aldermen و دیگران رو به اشتباه مشخص توییتهایی به عنوان نژادپرست است.

"من نمی نژادپرستانه نظرات" مارکس گفت: "و من بدرفتاری هر کسی."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن