'معجزه' دوقلوها پیشرفت تعجب پس از تولد در مینه سوتا خانه

اما در منحصر به فرد این بار چند چیز واقعا طبیعی است. همه چیز خوب نگاه در اواسط ماه آوریل هنگامی که دانا تا به

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399

اما در منحصر به فرد این بار چند چیز واقعا طبیعی است.

همه چیز خوب نگاه در اواسط ماه آوریل هنگامی که دانا تا به حال سونوگرافی و ملاقات با دکتر خود. در شب مارس 26 دانا بود احساس ناراحتی برخی از زمانی که او به رختخواب رفت در خانه خود در شهرهای دوقلو کنون حومه غربی.

"من تا به حال برخی از کمر درد با شروع در 9 بعد از ظهر و شب قبل از" به یاد می آورد دانا, 31, است که قبل از معلم مهد کودک است. "معده من احساس کمی عجیب و غریب اما نه هر چیزی غیر معمول اما من کمر درد من نگه داشته ناراحت کننده از طریق شب. سپس من را به حمام رفت و بچه ها تصمیم گرفت به بیرون می آیند."

حدود ساعت 5 مارس 27 زمانی که Rogneys' پسر جیمز ساخته شده غیر منتظره و پیش از موعد ورود فرود خود را در توالت. دانا محل کار آموزش CPR و کمک های اولیه برای کودکان لگد در را بلافاصله.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"او نبود تنفس بسیار خوب پس من باز چانه اش و شنود گذاشته روی سینه اش کمی و او شروع به تنفس" دانا گفت. Jef, بیدار, با سر و صدا برگزار شد و به نام 911 به احضار یک آمبولانس از Ridgeview مرکز پزشکی در نزدیکی واکونیا در حالی که دختر خود را ورا وارد شده از طریق یک breech تولد پنج دقیقه بعد.

"امدادگران آمدند و حدود 10 دقیقه پس از آن, بنابراین ما همه از تحویل خودمان" دانا گفت. "من فکر می کنم من بر روی خلبان اتوماتیک است, اما آن کار می کرد. Jef بود کمی دست پاچه اما او ماند و آرام برگزار شد بر روی جیمز در حالی که من در گرفتن ورا."

رسما جیمز رابرت Rogney وزن 2 پوند 3 اونس و 14.4 اینچ در هنگام تولد. او فقط کمی جوانتر خواهر ورا ممکن است Rogney شد 2 پوند, 1 اونس و 13.8 اینچ است. متولد نزدیک به 15 هفته زودرس, دوقلو شده اند در بیمارستان کودکان در مینیاپولیس پس از ورود خود را. خود پیشرفت کند بوده است اما ثابت است.

"آنها باید خود را به روز های خوب و روز بد خود را. این دختر کوچک در حال انجام است کمی بهتر از پسر است. آنها هر دو دارای برخی عوارض, اما آنها به خوبی انجام می دهند برای شرایط" دانا گفت. "ما احساس می کنیم بسیار خوش شانس و نیز غرق شده است. ما هنوز در شوک کمی اما ما احساس بسیار خوش شانس است که آنها ساخته شده آن را به عنوان دور به عنوان آنها انجام داد. همه شگفت زده با خود داستان و همه پرستاران می گویند که این اولین بار است که آنها شنیده ام یک داستان شبیه به این."

طبیعی جدید در بیمارستان ها به معنی دانا و Jef و دیگر هیچ خانواده وجود دارد می تواند از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر روزانه. آنها سفرهای مکرر خانه به مراقبت از خود را دو گربه و یک سگ. این Rogneys امیدوار هستند که دوقلوها را می توان منتقل شده به واکونیا بیمارستان و نزدیک به خانه خود را مدتی در ماه آینده و یا تا.

خانواده راه اندازی یک وب سایت با شرح دوقلوها' تعجب ورود با یک وبلاگ و به روز رسانی پیشرفت خود و یک محل که در آن مردم می توانند کمک های مالی از طریق پی پال و Venmo برای کمک به جبران هزینه های پزشکی. این Rogneys خوشحال شده است که توسط کمک های مالی و تعدادی از دوستان که متوقف شده توسط خود را حتی اگر آنها می توانید نزدیک تر از 6 فوت.

"همه فقط رها کردن چیزهایی که در ایوان ما. هیچ آغوش, بدون, تماس, هیچ بازدید کننده به طوری که این نوع از" دانا گفت: اعتراف به این که درخواست برای کمک به یک کمی بی دست و پا اما سخاوت دلگرم کننده است. "ما هر چه (کمک) ما می توانیم و ما بسیار سپاسگزار است. آن را به سمت آمبولانس صورتحساب و مراقبت از دوقلوها."

همانطور که برای دوقلوها اصلی خود را به دلیل تاریخ Aug. 5 و اگر پیشرفت خود ادامه می دهد آنها Rogneys انتظار به جیمز و ورا خانه دوباره در مورد آن.

"آنها در حال انجام هست. همه آنها خواستار معجزه نوزادان است. دختر ما به خوبی در حال انجام است و در حال حاضر او یک. پسر ما در حال انجام است به عنوان انتظار می رود برای سن خود" دانا گفت. "هر روز نوع بالا یا پایین. ما در حال پیدا کردن چیزهای جدید است اما همه چیز در حال بهتر شدن است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب