مینه سوتا را در خانه بماند سفارش به گذشت یکشنبه اما محدودیت های اضافی باقی می ماند

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در چهار شنبه, مه 13, اعلام او نمی خواهد گسترش دولت ماندن در خانه سفارش اما گفت: دستور

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

رژیم صهیونیستی. تیم Walz در چهار شنبه, مه 13, اعلام او نمی خواهد گسترش دولت ماندن در خانه سفارش اما گفت: دستورات محدود کردن برخی از بخش های کسب و کار و گردهمایی های اجتماعی باقی خواهد ماند در جایی فراتر از یکشنبه, مارس 17. فرماندار همچنین اعلام کرد که گسترش دولت در زمان صلح و اورژانس آزادی او را تا موضوع را بیشتر عملیات اجرایی به آدرس COVID-19.

در یک ویدیو کوتاه در آدرس Walz گفت که او برنامه ریزی شده برای نگه داشتن مدارس و رستوران ها سالن های سالن های ورزشی و سالن های تئاتر بسته شد اما اجازه می دهد مشتری در مواجهه با خرده فروشان و کسب و کارهای دیگر که تا به حال تلقی شده است "غیر ضروری" به بازگشایی در 50 درصد ظرفیت آغاز و تا روز دوشنبه.

و دولت خواهد مسئله ارشاد اجازه می دهد Minnesotans به جمع آوری در گروه های 10 یا کمتر کافی اجتماعی فاصله. تشریح برای چه ورزشگاه, سالن بولینگ alleys, رستوران ها و کسب و کارهای دیگر می آیند آنلاین می تواند صادر شده در اوایل ماه ژوئن ،

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به روز رسانی آمد ساعت پس از مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش داد که در مجموع 638 مرده بود از این بیماری و عوارض ناشی از آن, 24 بیش از یک روز قبل از. دولت نیز اشاره کرد برای اولین بار است که نه میر گزارش شده بودند به احتمال زیاد COVID-19 مربوط نیست رکورد COVID-19 نتایج آزمون برای آن دسته از افراد است.

دولت گزارش کرده است که 122,035 Minnesotans تست شده برای بیماری و 12,917 تا به حال تایید شده است امتیاز مثبت برای COVID-19 تا 431 از یک روز قبل از. و 494 در بیمارستان بستری شد روز شنبه با 199 در بخش مراقبت های ویژه. یکی دیگر از 8,787 شده مجاز به خروج از انزوا پس از تبدیل شدن به بیمار با COVID-19.

دولت اپیدیولوژی روز چهارشنبه به اشتراک گذاشته شده به روز شده مدل که نشان داد اجتماعی فاصله و بیماری کاهش تلاش ها تا به حال کمتر تاثیر بر تعداد Minnesotans بیمار با COVID-19 از ابتدا پیش بینی شده است. و در حالی که ماندن در خانه سفارش در محل دیگر کاهش می یابد, پیش بینی مرگ و میر در دولت Walz گفت: آن ناپایدار اقتصادی و به Minnesotans' سلامت روان برای حفظ نظم در محل برای ماه می باشد.

Walz در ماه مارس آغاز این منظور نیاز به Minnesotans به ماندن در خانه با استثنا برای خدمات اساسی کار و یا کارهای با هدف ساخت تجهیزات حفاظت شخصی پنکه و تخت بیمارستان ظرفیت را در بیمار. که ظرفیت ساخته شده است تا دولت متریک نشان می دهد و دولت هم اکنون می توانید شروع به "چرخش صفحة" در شرایط اضافی اجازه می دهد اقتصادی و تعاملات اجتماعی Walz گفت.

"ما می دانیم که وجود دارد بدون توقف طوفان COVID-19 از ضربه مینه سوتا است. اما ما باید برای آن آماده" Walz گفت. "ما می توانیم این به نوبه خود شماره گیری و نگه داشتن مردم امن است اگر ما می تواند هر یک از دیگر اعتماد به محتاط باشد."

کسانی که بیشتر در معرض خطر سلامت باید ادامه یابد پناه در خانه Walz گفت. و سفارشات می تواند reimposed اگر شاخص های سلامت نشان می دهد Minnesotans نیست, گام به ماندن نزدیک به خانه اجتماعی فاصله و یا در غیر این صورت جلوگیری از گسترش این بیماری است.

"ما باید در حفظ این ویروس در جوش و جوش," او گفت:.

کارگران نگران از بازگشت به محیط های ناامن خواهد دریافت حمایت های تحت اجرایی جدید سفارش Walz گفت و آنها نیز می تواند به محافظت در برابر از دست دادن درآمد و اگر آنها حاضر به بازگشت به کار در ناامن و ناسالم تنظیمات. کارگران اتحادیه های کارگری را تحسین حرکت می کند.

Minnesotans برای دو ماه زندگی می کردند تحت ماندن در خانه سفارش و در هفته های اخیر صاحبان کسب و کار شروع شده بود عقب هل دادن در برابر این منظور است که آنان مورد علاقه بزرگتر جعبه فروشگاه. دیگر صاحبان کسب و کار و رهبران کلیسا شکایت دولت ادعا سفارش نقض حقوق اساسی.

داگ لون رئیس جمهور از مینه سوتا اتاق بازرگانی گفت: اعلام "خبر خوش" برای کسب و کار است که تا به حال شده است در انتظار برای بازگشت آنلاین.

"کسانی که هنوز خود را باز فیزیکی درب است و باید مسئول مراحل طراحی ایمن محیط کار و الهام بخش اعتماد" لون گفت: در انتشار اخبار. "ما خدا را شکر که آنها خواهد شد در حال حاضر این فرصت را داشته باشد."

و قانونگذاران جمهوری خواه در سطح فدرال و ایالتی خواسته DFL فرماندار اجازه می دهد تا کسب و کار بیشتر برای بازگشایی با فشار دادن به جلو با سیاست و حزبی اقدامات با هدف محدود کردن توانایی خود را برای تمدید زمان صلح و اورژانس در حال حرکت رو به جلو است. برخی از ابراز حمایت از این حرکت و خواست Minnesotans را به طور جدی به اقدامات پیشگیرانه.

"ما در حال حرکت در مسیر درست" رهبر اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake گفت. "در حال حاضر آن را تا به شما و من که عمل ما فاصله امن. من هر اعتماد به نفس ما در حال رفتن به قادر به انجام آن است. مینه سوتا در مسیر برگشت."

ویسکانسین در اوایل این هفته بازگشایی کسب و کار خود را با محدودیت های جدید و همسایه آیووا و داکوتای شمالی و داکوتای جنوبی در هفته گذشته آغاز شد با بازگشایی فروشگاه ها, رستوران ها, کافه ها و سالن های پس از تعطیلی موقت.

در حالی که شده است وجود دارد کمی فدرال راهنمایی در مورد چگونه متحده باید بازگشایی پس از بلند کردن پناهگاه در محل سفارشات, Dr. Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی در روز سه شنبه هشدار داد در برابر متحده بیش از حد به سرعت بازگشایی پس از اقامت در خانه سفارشات باسابقه و ایجاد موج در موارد بستری و مرگ و میر به دلیل این بیماری است.

مینه سوتا انجمن پرستاران نگرانی در مورد نورد عقب ماندن در خانه نظم و برنامه به طور بالقوه افزایش تعداد Minnesotans که نیاز به بستری شدن در بیمارستان زمانی که پرستاران و دیگر کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال محدود تجهیزات حفاظت شخصی که به آنها جیره بندی.

"پرستاران نیز امید به بازگشایی مینه سوتا کسب و کار به عنوان به زودی به عنوان ممکن است, اما فقط به عنوان بسیاری از دیگر Minnesotans ابراز آن را نمی ممکن است به انجام این کار بدون به خطر انداختن ایمنی بهداشت و درمان کارگران و همه Minnesotans" مری C. ترنر ارتباط رئیس جمهور گفت:.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در گوشه سمت راست بالا از صفحه خانگی.

مینه سوتا وزارت بهداشت COVID-19 وب سایت: بیماری کروناویروس (COVID-19) وب سایت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن