Minnesotans می توانید با استفاده از کارت شناسایی است که تمام شده برای رای گیری ثبت نام

ویلمار, Minn. — Minnesotans می توانید با استفاده از خود راننده مجوز یادگیرنده مجوز و کارت شناسایی است که می ش

توسط NEWSATROPAT در 13 مرداد 1399

ویلمار, Minn. — Minnesotans می توانید با استفاده از خود راننده مجوز یادگیرنده مجوز و کارت شناسایی است که می شده اند و در طول COVID-19 زمان صلح و اورژانس به عنوان مدرک اقامت مورد نیاز است که برای رای گیری ثبت نام اولیه انتخابات.

"رژیم صهیونیستی. Walz امضا قانون تمدید گواهینامه رانندگی مجوز و کارت شناسایی تاریخ انقضا به Minnesotans زمان بیشتری برای تمدید, به طوری که آنها لازم نیست برای قرار دادن سلامت خود را در معرض خطر با مراجعه به یک دفتر در فرد در طول COVID-19 pandemic" گفت: اما کوری مدیر Minnesota Department of Public Safety راننده و خودرو خدمات. "ما می خواهیم به مطمئن شوید که آن را تحت تاثیر قرار نمی در صورت هر گونه سردرگمی است که ممکن است به جلوگیری از آنها را از رای دادن در ماه اوت اولیه انتخابات."

DPS-DVS به طور خودکار تمدید تاریخ انقضا تا 31 اکتبر برای هر گواهینامه مجوز و یا کارت شناسایی است که تمام شده بین ماه های مارس 13 و 30 سپتامبر. اگر COVID-19 زمان صلح و اورژانس توسعه یافته است گذشته 12 اوت فرمت نیز تمدید شود.

Minnesotans نخواهد جدید دریافت, مدارک, اما رکورد خود را منعکس خواهد شد جدید در تاریخ انقضا.

این شامل معتبر گواهی نامه ی رانندگی, آموزش مجوز موقت مجوز اپراتور مجوز, مجوز محدود و کار در مزرعه مجوز. این شامل مدرک معتبر از دولت مجوز رانندگی مجوز و کارت شناسایی.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

استاندارد گواهینامه رانندگی یا کارت شناسایی را می توان تمدید آنلاین در DVS-DPS سایت اگر متقاضی نیازی به تغییر نام خود و آدرس و امضاء و یا شماره کارت.

گزینه های وجود دارد برای فرد تجدید برنامه های کاربردی برای یک ID افزایش گواهینامه رانندگی یا D کارت در باز معاون ثبت و یا گواهینامه رانندگی عامل ، اکثر این دفاتر بازگشایی هر چند برخی از نیاز به قرار ملاقات. اطلاعات بیشتر در دسترس است در DVS مکان های صفحه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رای گیری بازدید مینه سوتا, منشی, وب سایت وزارت امور خارجه. برای کسب اطلاعات در مورد تغییرات در DPS-DVS بازدید از وب سایت خود و یا خود را COVID-19 صفحه پرسش و پاسخ.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب